درب ضد آب در تهرانسر

بهترین درب ضد سرقت

درب های ضد آب صنایع آذین نقش چوب در تهرانسر در دو گروه ساخته می شود.

گروه اول:درب ضد آب ABS

گروه دوم:درب ضد آب پلی وود

همچنین لازم به ذکر است که درب های ضد آب میتوانند از جنس های دیگر نیز ساخته و ارائه گردند. درب های ضد آب ABS آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند. هدف مجموعه آذین نقش چوب جلب رضایت شما می باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

درب های ضد آب ABS  از کلاف چوب روسی و رویه MDF ساخته می شود در ضد آب کاری این درب از نوعی ورق پلیمری به نام ABS  استفاده می شود.

چسب مصرف شده جهت عایق کاری این درب به نام رزین ABS می باشد.

که ترکیب آن از مواد شیمیایی آستون و تلوئون و مواد پلیمری ABS می باشد.

ورق های ABS  استفاده شده در این درب ها به ضخامت 1 میلی متر تولید صنایع پلیمری در کشور می باشد. 

از ویژگی های درب ضد آب ABS می توان تنوع رنگ و طرح، ضد آب بودن، قیمت مناسب نسبت به درب های ضد آب پلی وود ضد موریانه بودن آنرا نام برد.

 

عموما این درب ها در سرویس های بهداشتی استفاده می گردد.

 


  • به دلیل مقاوم بالایی که دارند دچار ریزش و ترک نمی شوند. بنابراین برای استفاده در حمام و سرویس های بهداشتی مناسب می باشد.
  • با محیط زیست سازگار هستند و هیچ نوع ضرری برای طبیعت در پی نخواهد داشت.
  • این درب از درب های چوبی اقتصادی تر می باشند.
  • درب ABS در برابر هر گونه نفوذ موریانه و حشرات مقاوم می باشد.
  • تنوع این نوع درب ها بالا می باشد و شما می توانید در انواع شرایط آب و هوایی از این درب ها استفاده نمایید.
  • تمیز کردن آن بسیار آسان است و می توانید از مواد ضد عفونی کننده استفاده نمایید.

درب های ضد آب با کیفیت در تهرانسر

زمانی یک درب با کیفیت شناخته می شود که بر روی سه جز مهم آن به صورت ویژه ای کار شود. اصلی ترین بخش های یک در ضد آب، استراکچر آن می باشد که اگر  از بهترین متریال و ابزار استفاده شود؛ درب با کیفیتی خواهیم داشت. استفاده از قفل های گاو صندوقی و مولتی به جای قفل لوله سبب می شود که کیفیت درب به مراتب بالا تر برود. همچنین با افزایش قطر رویه و چگالی می توانید مقاومت درب را در برابر هرگونه نفوذ افزایش دهید.

مزایای بهترین درب ضد آب در تهرانسر

نکات مهم در خرید بهترین درب ضد سرقت

انواع رنگ درب ضد آب

  1. سفید چرم
  2. کرم چرم
  3. سفید H
  4. کرم H
  5. کاج  
  6. بیاض
  7. لایت
  8. زیتونی
  9. سلطنتی
  10. نسکافه ای
  11. چام
  12. طلایی
  13. آکاژور
  14. جنگلی
  15. قهوه ایی
  16. افرا
  17. ماهگونی
  18. ونگه
  19. جویز

نمایندگان شرکت صنایع آذین نقش چوب

به منظور خدمات رسانی بهتر به مشتریان، شرکت صنایع آذین نقش چوب با اعطای نماندگی در شهر های مختلف کشور، این امکان را برای تمامی هموطنان فراهم نموده است تا درب های ضد سرقت اورجینال صنایع آذین نقش چوب را با قیمتی مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمایند.  با توجه به اهمیت زیبایی و کیفیت به همراه مقاومت باکه جزو ویژگی های درب های تولیدی این مجموعه است، تلاش میکنیم تا خدمات خود را در شهرهای مختلف گسترش دهیم. تا همه هموطنان ما بتوانند از بهترین درب ها استفاده کنند. خوشبختانه با توجه به رعایت فاکتورهای استاندارد تاکنون حداکثر رضایت مشتری را از طرف شما عزیزان شاهد بوده ایم. برخی از نمایندگان به شرح زیر می باشند:

شبکه های اجتماعی

همچنین شما می توانید  به راحتی برای گرفتن نمایندگی محصولات آذین نقش چوب در شهر سکونت خود اقدام نمایید.

زمان تحویل

زمان تحویل درب با توجه به نوع  آن و به درخواست مشتری از ( 15 روز تا 30 روز ) می باشد. علاوه بر این درب  ضد سرقت ایرانی از قبل ساخته شده هم موجود می باشند. برای این که این درب ها لوکس تر شوند عموم مشتری ها از تاج و رکوب استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد ولی باعث این می شود که نمای ساختمان خیلی زیباتر از قبل شود. بنابراین پیمانکاران برای لوکس نشان دادن ساختمان خود از این درب ها استفاده می کنند.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی و همچنین دریافت مشاوره  انواع درب های ضد سرقت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی صنایع آذین نقش چوب مراجعه فرمایید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تا شما را در خرید بهترین درب راهنمایی نمایند.