درب ضد آب ABS

درب ضد آب ABS

یکی از محــصولات صنایع آذین نقش چوب تـــولید درب ضد آب می باشد هـــمانطور که می دانــید درب ضد آب abs  ازجمله عنــاصر اصلی هرساختمان محســوب می گردد که فرد با توجه به سلیقه و دکوراسیـــون داخلی و ترکیب رنگ گزینه های مختلفی را در انتخاب این درب ها در نظر می گیرد.

درب ضد آب که از جنس ABS می باشد معمولا در بخش هایی از خانه همانند سرویس های بهداشتی و حمام ها که در بطور مداوم در برخورد با آب هستند استفاده می شود.

در تولید درب ضد آب    صنایع آذین نقش چوب از بهترین مواد اولیه که شامــل کلاف چوب، چسب، رویه  MDFو رویه درب ضد آب  ABS و رزینABS  استفاده می گردد.

بطور کلی به صراحت میتوان بیان کرد درب های ضد آب ABS  یک کیفیت متوسط را به مصرف کنندگان ارائه میکند و دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

روش ساخت درب ضد آب

در تولید این درب ها، از پلیمر ABS با قابلیت بازیافت استفاده می شود. این پلیمر خاصیت ضد آب را در این درب به وجود می آورد. برای عایق کاری و ضد آب شدن این درب ها عموما از رزین ای بی اس، که از مواد ABS و حلال آستن و تولوئن تشکیل شده است، استفاده می گردد؛ ترکیب این مواد چسب ضد آب را ایجاد می نماید. تولید انوع این درب ها در رنگ و ابعاد مختلف قابل اجرا می باشد.

مزایای استفاده ازدرب ضد آب ABS

  • به دلیل مقاوم بالایی که دارند دچار ریزش و ترک نمی شوند. بنابراین برای استفاده در حمام و سرویس های بهداشتی مناسب می باشد.
  • با محیط زیست سازگار هستند و هیچ نوع ضرری برای طبیعت در پی نخواهد داشت.
  • این درب از درب های چوبی اقتصادی تر می باشند.
  • درب ABS در برابر هر گونه نفوذ موریانه و حشرات مقاوم می باشد.
  • تنوع این نوع درب ها بالا می باشد و شما می توانید در انواع شرایط آب و هوایی از این درب ها استفاده نمایید.
  • تمیز کردن آن بسیار آسان است و می توانید از مواد ضد عفونی کننده استفاده نمایید.
درب ضد آب در یزد بیاضمش

مراحل تولید درب ضد آب ABS

در مراحــل اول کلاف چوب روسی با ابعاد سفـارشی داده شده ساخته شده و با پر کردن هانیکام با چوب فضای خالی آن پر می گردد ،سپس رویه  MDFســه میل برروی درب توسط دســتگاه پرس گرم چــسبانده می شود.
اضـافات چوب و  MDFرا با دستگاه دور کن جدا می گردد و در مرحله بعد درب با دستگاه قابلمه زن یا چهار کاره قــابلمه گردید و آمــاده مرحله ضــد آب سازی می باشد.
در مرحــله ضد آب سازی قابلمه درب یا کناره درب با رزیـن ABS که تـــرکیب از مواد ABS و حــلال  شیمیایی اســتون در تلوِئر می باشد با درصــد مشخص و نوار  ABSآب بندی می گردد.
در گام بعد اضــافات ورق ABS از درب جدا مــی گردد و جهت آب بندی چند مرحله با رزین  ABSو قلم مــو تمام شیــارها و لبه ها آب بندی می گردد.
سپـــس در مرحله آخر بعد از خشک شدن چســـب که به مدت 12ساعــت باید از مرحله آخر بگذرد درب بسته بندی و آمـــاده ارسال می باشد.آ
درب ضد سرقت در کرج
مکان های مورد استفاده از درب ضد آب

این درب ها عموما در مکان هایی مانند، سرویس و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند؛ ولی عده ای از مردم برای درب داخلی یا ورودی ساختمان ها نیز از آن استفاده می کنند. در مناطق سردسیر و معتدل هم به دلیل رطوبت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین امروزه با توجه به کیفیت و مقرون به صرفه بودن این درب، گزینه بسیار مناسبی برای قسمت های مختلف خانه می باشد.

کلاف چــوب به کار رفته در ساختار این درب ها از چوب خشک روسی یــولکا که وارداتی می باشد و هــمچنین رویه درب ضــد آب  ABSاز ورق پلیمری که به ضــخامت 1میلی متر و نفوذ ناپذیر در برابر آب می باشد که در طــیف رنگ های مختلف (سفید ،قهوه ای ،مشکی…) وهمــچنین لمینت شده با روکش PVC   طرح های کـاج ،لایت ، جویز ، گردویی ، افرا ، طلایی ، زیتونی ، آلپر ، بیاض مش و… تــولید می گردد.
همچنین می توان ورق پلیمری ABS  را در پشت درب های کلاف چوب رویه MDF  و یا ملامینه و HDF  و درب های با روکش طبیعی چوب استفاده نمود .

از مهمترین ویژگی های درب ضد آب ABS  میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. ضد خش بودن
  2. قابل شتشو بودن
  3. قابلیت رنگ آمیزی در طرح و رنگ های مختلف
  4. استحکام بالا
  5. مقاومت در برابر ضربه، صدا و حرارت
پالت رنگ درب ضد آب ABS

این مجموعه سابقه ای طولانی را در زمینه تولید انواع درب دارد. با توجه به تجربه و استفاده از بهترین متریال در ساخت درب ها، همواره با کیفیت ترین ها را روانه بازار کرده است. آذین نقش چوب با استفاده از آخرین تکنولوژی و بهره مندی از افراد متخصص، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. همچنین با توجه به اهمیت استحکام، زیبایی و کیفیت بالا، این مجموعه تمامی این موارد را در محصولات خود لحاظ کرده است؛ و با توجه به استاندارد های لازم نسبت به تولید آن ها اقدام می نماید.

نمایندگی هایی در شهرستان های یزد، میبد، بندرگناوه، نوشهر و تنکابن وجود دارد که خرید شما عزیزان را در این شهرستان ها آسان می کند.

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

برای سفارش و اطلاع از قیمت انواع درب ABS (ضد آب) می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی