درب ضد سرقت در ایلام

صنایع آذین نقش چوب با سابقه درخشان خود در زمینه تولید انوع درب ( ضد سرقت، درب ضد حریق و انواع درب داخلی ساختمان ) همواره در صدد این بوده است محصولی با کیفیت به مشتریان خود عرضه نماید. با توجه به علاقه مشتریان به استفاده از محصولی با  کیفیت همراه با طرح های گوناگون و زیبا و از همه مهم تر سفارش محصولی اورجینال، مجموعه ما با اعطای نمایندگی در شهر های مختلف، شرایطی را مهیا کرده ایم تا مشتریان عزیزمان در شهرستان ها بتوانند محصولات ما را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایند. اگر شما ساکن ایلام هستید می توانید برای خرید درب ضد سرقت در ایلام به نمایندگی شهر خود مراجعه فرماییدو با بهترین قیمت محصولات ما را خریداری نمایید.

در روند ساخت درب های ضد سرقت, ورق سرتاسری استفاده می گردد و همین امر موجب افزایش استحکام و امنیت این درب ها در مقابل سارقین شده است.

درب ضد سرقت یا درب امنیتی

درب ضد سرقت یا درب امنیتی به دلیل ساختاری که دارد، نسبت به سایر درب ها از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد. درب های ضد سرقت تفاوت های زیادی در ساختار، لولا و قفل مورد استفاده شده با درب های معمولی دارد. نقش اصلی درب های ضد سرقت، تضمین امنیت خانه و محیط های کاری از هرگونه نفوذ و دست برد می باشد. مزایای استفاده از درب ضد سرقت فقط به امنیت بالای این درب ها ختم نمی شود بلکه علاوه بر امنیت این درب ها دارای فاکتور هایی نظیر، عایق بودن در برابر گرما و سرما، زیبایی طرح و ضد حریق بودن می توان اشاره کرد. درب های ضد سرقت به منظور مقاوم سازی بیشتر در برابر هرگونه نفوذ در ساخت آن از چندین مدل قفل استفاده شده است.

درب ضد سرقت یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند. درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند.

درب های ضد سرقت از نظر ظاهری شباهت بسیاری زیادی به یکدیگر دارند و تشخیص اصل و فرع بودن آنها کار نسبتا دشواری می باشد. اما توجه به وزن درب و قفل و یراق آلات آنها و قفل و روکش درب ها میتواند گواهی اصالت درب ضد سرقت باشد.

درب ضد سرقت پی وی سی

تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی

درب های ضد سرقت یا درب امنیتی در مقایسه با درب های معمولی از  ایمنی بالاتری برخوردار هستند. امکان اهرم کردن در این گونه درب ها در بیشتر موارد غیرممکن می باشد و این بر می گردد به استفاده از یک لایه ورق فولادی در ساختار این گونه درب ها که امکان شکستن درب را تا حد بسیار زیادی پایان می برد. اگر به دنبال امنیت بالا در کنار زیبایی هستید، انتخاب درب ضد سرقت می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چرا که این گونه درب ها دارای عمر بسیار بالایی می باشند.

ویژگی درب ضد سرقت

ویژگی های مثبت درب ضد سرقت سبب می شود دوست داران زیبایی و امنیت به سراغ این گونه درب ها بروند، برخی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد سرقت به شرح زیر می باشد:

  •  دستگیره های ساخته شده از آلومینیوم
  • روکش های متنوع از جنس های مختلف
  • نصب این درب ها بسیار آسان می باشد
  • عمر بالای درب های ضد سرقت
  • استفاده از پشم سنگ به منظور بالا بردن مقاوت درب در برابر حرارت
  • استفاده از بهترین متریال در ساخت اینگونه درب
  • قابلیت نصب چشمی،آلارم و قفل دیجیتال
  • مقاوم در برابر هرگونه ضربه و اهرم کردن
  • عایق در برابر صدا، گرما و سرما

درب ضد سرقت در ایلام

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو،بلوط،راش، ملچ و…نام برد.که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

یراق آلات درب ضد سرقت در ایلام

یراق آلات قابل استفاده در درب های ضد سرقت به چند دسته تقسیم می شوند قفل(قفل کاله، چنگکی، گاوصندوقی، نیم مولتی، تورسان، مولتی سیستم کاله، پستچی)، درکوب(ایتالیایی، رومی سربی، فلاور سربی، شاخدار، شیر، گرد، آوین، درین، گل تاجدار)، رزت(مربع، بیسان، هایکو، کروم، ضدبرش)، چشمی(کروم، زیتونی، طلایی، پلاستیکی)، دستگیره(محترک هایکو، متحرک شرکتی، لوله ای، آنتیک، عثمانی، آوین، اسپیرال، پروفیلی، تسمه ای، مشعل، صدفی گلبرگی).

صنایع آذین نقش چوب

 
 شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

 

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

خرید درب ضد سرقت در ایلام

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

شما عزیزان اگر قصد خرید محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت صنایع آذین نقش چوب نظیر درب ضد سرقت، ضرد حریق و انواع درب های داخلی ساختمان را دارید و در ایلام سکونت می کنید می توانید به نمایندگی شهر خود مراجعه فرمایید و همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با آقای مرادی با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.