درب ضد سرقت در شهریار

درب ضد سرقت در شهریار

معرفی درب ضدسرقت در شهریار

خرید درب ضد سرقت در شهریار – درب امنیتی در شهریار در سال های اخیر رشد فراوانی داشته است. یکی از مسائل همواره مهم تامین امنیت خانه و محل کار بوده است. به گونه ای که افراد برای حفظ آرامش و سرقت نرفتن اموال و دارایی خود از مدرن ترین تجهیزات و ابزار استفاده می کنند. نام یکی از بزرگترین این ابزار درب های ایمن می باشد که به منظور جلوگیری از سارقان مورد  استفاده قرار می گیرد. تفاوت اصلی درب های ایمن با درب های معمولی در جنس بدنه، قفل و لولا می باشد. این درب ها در مقابل ضربه مقاوت بسیار بالایی دارد. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند که شما مشتریان گرامی میتوانید با خیال راحت یا خرید عالی را تجربه کنید.

به دلیل استفاده از ورق سرتاسری داخل درب ضد سرقت  امنیت بالاتری را برای منازل شما به ارمغان می آورد. با بالا رفتن امنیت منازل زندگی آرام تری برای شما شکل خواهد گرفت. به صراحت میتوان گفت این یکی از دلایل برتری درب های ضد سرقت نسبت به درب های داخلی می باشد.
همچنین شما هموطنان گرامی می توانید جهت افزایش ایمنی درب های ضد سرقت ، از یراق آلات ایمن تر و همچنین قفل های ترک چنگکی – مولتی – گاو صندوقی و … به مجموعه آذین نقش چوب در هنگام سفارش درب های ضد سرقت داده شود ، این امر هر چند هزینه تمام شده درب را بالاتر خواهد برد اما مسلما ضریب ایمنی ساختمان شما عزیزان افزایش خواهد یافت .

روکش درب ضد سرقت

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو، بلوط، راش، ملچ و… نام برد.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

روکش چوب ها میتواند از انواع زیر باشد:

گردو

بلوط

راش

صنوبر

درب ضد سرقت در شهریار 2

چرا درب ضد سرقت در شهریار را از صنایع آذین نقش تهیه کنیم؟

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو،بلوط،راش، ملچ و…نام برد.که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

همچنین به دلیل ورق های مستحکم سرتاسری فولادی مقاومت قابل توجه ای دربرابر برش، ضربه و اهرم کردن دارند. در ساخت این درب ها از قفل برند کاله استفاده می شود. رزت قابل استفاده برروی این درب ها از جنس فولادی و ضددیلم هستند، در ساخت این درب ها هیچ کم وکسری وجود ندارد به نحوی که سارقان در باز کردن آن ناکام می مانند.

محصولات آذین نقش چوب

هدف اصلی این مجموعه ارائه خدمات با نازلترین قیمت به مشتریان خود می باشد و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته ایم به این منظور ما علاوه بر درب امنیتی انواع درب های ضد حریق و درب های داخلی ساختمان، درب های ABS – HPL- GRP – HDF – PVC – MDF و درب های لابی تولید و روانه بازار کرده ایم. برای خرید درب ضد حریق و درب ضد آب در شهریار و مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

اخیرا با توجه به نرخ افزایش میزان سرقت از منازل, صاحبان منازل برای افزایش امنیت منازل و حفظ اموال با ارزش خود از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. درب های ضد سرقت که تحت نام درب امنیتی نیز شناخته می شود  و گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت منازل می باشد.

درب ضد حریق در شهریار

با توجه به کاربرد درب ضد حریق در به تاخیر انداختن آتش و دود و جلوگیری از سرایت به سایر بخش های ساختمان توصیه ما استفاده از این درب ها در شهریار برای ساختمان های بالا چهار طبقه می باشد. درب های ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد.

درب ضد آب در شهریار

همه ی ما به دنبال دربی هستیم که در برابر رطوبت دوام و ماندگی بالایی داشته باشد برای همین درب ضد آب پیشنهاد ما به شما عزیزان می باشد. درب ضد آب از مواد پلیمری، pvc ,و غیره ساخته می شود که در مقابل رطوبت و آب ماندگاری بالایی دارد.

روکش pvc چیست و چه کاربردی دارد؟

 در واقع این روکش، جنسی از پلاستیک فشرده دارد و به همین دلیل باعث شده تا به عمر اجسام بیافزاید و در اثر ضربه نیز آسیبی نبیند. روکش‌های pvc از نظر مدل، اندازه، ضخامت، نقش و طرح و… دسته بندی می شوند. لایه آستری، وینیل کلراید و.. برخی از لایه های یک روکش PVC می باشند. همچنین معمولا ضخامت روکش ها از 2 تا 3 میل ساخته می شوند. با توجه به ضخامت روکش PVC می توان ذکر کرد که آن ها اصلا ضخامت زیادی ندارد و استفاده از انواع مدل ها و طرح ها باعث نمی شود تا جلوه جسم مد نظر خراب شود. روکش‌های PVC به صورت مات و براق در بازار قابل تهیه و خریداری می باشند.

ویژگی درب های ضد سرقت
  • استفاده از ورقه فلزی بسیار محکم در داخل این نوع درب ها
  • وصل شدن از چند نقطه به چهارچوب درست شبیه ساختار گاو صندوق ها
  • این درب دارای عایق صوتی می باشد.
  •  استفاده از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق
  • کمک به تیم آتش نشانی در زمان آتش سوزی
  • ساختار این درب ها به گونه ای می باشد که غیر قابل اهرم کردن می باشد.
  • استفاده از یک نوار یا زه پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و خاک
درب ضد سرقت در شهریار 3
محصولات ویژه
راه ارتباطی با صنایع آذین نقش چوب
شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوانزاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

شبکه های اجتماعی