درب کلاف چوبی

درب کلاف چوبی

درب کلاف چوبی به درب هایی از جنس چوب روسی می گویند، که یک روکش ام دی اف با ضخامت 3 میلی متر تا 8 میلی متر بر روی آن پرس می شود. البته این روکش ها در دو نوع می باشد. یک نوع MDF خامی که CNC شده و نوع دیگر MDF لیزری می باشد. ام دی افی که قبل از نصب با ابزار CNC پرس می شود را خام می گویند. این چوب با غلتک امباس می شود. سپس روی آن آج حک می شود، که این کار برای زیبایی انجام می گیرد. بعد از این مراحل با سلیقه مشتری با رنگ های مختلف روکش PVC ، وکیوم و فرمینگ انجام میشود.

 

ویژگی درب های کلاف چوبی

ویژگی بارز این درب امکان نظافت آن بادستمال خیس می باشد. درب کلاف چوبی با رویه PVC / MDF از کیفیتی بالای برخوردار است و همین ویژگی باعث شده که مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این درب دارای تنوع رنگی و طرح های مختلف می باشد که با سلیقه مشتری اجرا می شود. این درب ها در کنار درب ضد سرقت از جمله درب های کاربردی و پر فروش می باشند.تنوع طرح و رنگ این درب ها رضایت سلایق های خاص را پوشش داده است .

ویژگی های درب کلاف چوبی

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

مجموعه آذین نقش چوب توانسته با تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید انواع درب داخلی ساختمان، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در این زمینه ارائه نماید. تمامی محصولات ارائه شده، با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. جهت سفارش و اطلاع از قیمت انواع محصولات می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. سفارش شما در اسرع وقت آماده و ارسال می گردد.