درب PVC

درب PVC

درب pvc یکی از پرکاربرترین انواع درب داخلی منزل به شمار می آید که عموما برای سرویس بهداشتی و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این درب ها از کلاف چوب روسی می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آسیب دیدگی دارد. همین ویژگی سبب شده تا از آن ها در در سرویس ها و اتاق های خواب استفاده کنند. همچنین این درب به دلیل متریالی که در ساخت آن استفاده شده، از عمر بالایی نیز برخوردار می باشد.

اگر این درب را با ضخامت 8 سانتی متر بسازند، حتی برای دبرورودی ساختمان نیز می توان از آن استفاده کرد. با توجه به تکنولوژی های مختلفی که در ساخت آن به کار میرود، می تونا آن را در طرح های مختلفی ساخت. که می تواند شامل درب پی وی سی برجسته باشد.

شما عزیزان می توانید با فشردن دکمه زیر از راه های ارتباطی صنایع “ـذین نقش چوب مطلع شوید.

ویژگی درب تمام پی وی سی

با توجه به خاصیت ضد آب بودن درب پی وی سی، می توان از آن در حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمود. از درب پی وی سی روکش mdf با ضخامت 3 میل در داخل منزل و ضخامت 6 میل در ورودی منزل استفاده می شود. رویه این نوع درب مات می باشد. همچنین با توجه به اینکه این درب ها توسط دستگاه های cnc ساخته می شوند، دارای طرح های متنوعی است. که سبب می شود خریدار هنگام خریدار، علاوه بر اطمینان از کیفیت و مقاومت آن، از انواع طره ها مطابق با سلیقه خود استفاده نماید.

مشخصات درب های PVC

به صورت کلی درب های پی وی سی از سه بخش اصلی تشکیل شده است. این بخش ها شامل روکش ام دی اف، روکش پی وی سی و کلاف داخلی می باشد. این قسمت ها در کنار یکدگیر استحکام و مقاومت و البته زیبایی درب را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه هنگام خرید باید نسبت به اجزای مهم آن شناخت داشته باشید، قصد داریم به معرفی این بخش ها بپردازیم.

کلاف داخلی

ساختمان این درب از چهارچوب های روسی به قطر 3.5 سانتی متر تشکیل شده است. این کلاف در هر چهار طرف ایجاد شده است و در داخل آن نیز حفره ها و شبکه بندی هایی تشکیل شده است. وجود این حفره ها و ضخامت استاندارد آن باید متناسب و پیش از خرید بررسی شود. این قسمت یکی از عوامل مهم در حفظ کیفیت و استحکام درب می باشد. به همین دلیل هنگام خرید حتما از کیفیت کلاف های داخلی درب مطمئن شوید. تا با اطمینان از کیفیت کلاف های داخلی، بتوانید دربی با کیفیت و مقاوم داشته باشید.

روکش ام دی اف

روکش های ام دی اف کلاف داخلی حدود 3 تا 12 میلی متر ضخامت دارند. از درب pvc دارای کلاف 6 میلی متر به بالا برای درب ورودی ساختمان یا همان لابی استفاده می شود. البته باید به این نکته توجه نمود که اینگونه درب ها برای حفظ تعادل و کیفیت باید دارای سه لوا باشند. همچنین وزن درب نیز به خوبی تحمل شود. در ساخت درب های پی وی سی ابتدا طرح خامی توسط دستگاه cnc روی ورقه درب اجرا می شود. همچنین نوع و ضخامت نیز متناسب با خواسته مشتری تعیین می گردد. پس از طی کردن این مراحل، درب برای روکش شدن وارد دستگاه ممبران می شود. و روکش های 0.2 یا 0.4 میلی متر  بر روی درب قرار می گیرند.

روکش پی وی سی

این روکش به دلیل ترکیبات شیمیایی خاصی که دارد باعث ایجاد خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بر روی درب می شود. این ویژگی شرایط کاملا ایمنی و ایزوله ای را برای درب ایجاد می کند. همچنین با توجه به اهمیت زیبایی درب و هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی، استفاده از این نوع روکش درب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روکش این درب نیز با فشار بالایی بر روی آن قرار می گیرد. به شکلی که اگر مقاومت درب بالا نباشد به راحتی خرد می شود. عمدتا نیز از روکش های چوبی و یا یونولیت استفاده می کنند. اگر هم بخواهند شبکه بندی معمولی بر روی آن قرار دهند، ابتدا باید درب روکش شده و بر روی کلاف پرس شود.

روکش درب PVC

روکش این درب از ترکیبات خاص شیمیایی ساخته شده است که باعث شده ضد آب و ضد رطوبت باشد. به همین دلیل درب های پی وی سی در شرایط ایزوله به وجود آمده اند. روکش های این درب به شکل رول می باشد. که پس از اینکه درب بر روی سینه دستگاه قرار گرفت، با مکش بالا بر روی درب وکیوم می شود. ضخامت آن نیز بین 3 تا 12 سانتی متر متغیر باشد. عموما دارای روکش MDF با ضخامت 3 میل تا 5 میل می باشد؛ و از درب پی وی سی با کلاف 6 میل به بالا می توان در ورودی آپارتمان نیز استفاده کرد. البته به شرطی که دارای سه لولا بر چهارچوب درب باشد تا بتواند وزن درب را تحمل کند.

درب PVC
مزایای درب تمام پی وی سی

درب های پی وی سی دارای قیمت بسیار مناسب می باشند

کارایی و عمر مفید طولانی دارند.

علاوه بر ضد آب بودن ، در برابر آفتاب و اشعه خورشید نیز مقاومت بالایی دارند.

در اندازه استاندارد ساخته می شوند.

صنایع آذین نقش چوب

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی

 

قیمت درب pvc با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، در مقایسه با سایر انواع درب داخلی بسیار مناسب می باشد. همچنین با توجه به کاربرد این نوع درب، استفاده از آن در هر خانه ای الزامی می باشد. شما می توانید برای سفارش جدید ترین انواع درب های داخلی، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.