درب ضد سرقت در اندیشه

ارائه درب ضد سرقت در اندیشه

درب ضد سرقت در اندیشه به درب های امنیتی گفته می شود که با استفاده از ورق سرتاسری در روند ساخت آنها ایمن و مستحکم شده اند.

استحکام درب ضد سرقت در اندیشه

این درب ها بر خلاف درب های معمولی در برابر فشار, برش, ضربه و … مقاومت بسیار بالایی را از خودشان نشان می دهند. همچنین لازم به ذکر است درب های ضد سرقت در برابر گرما, سرما و آتش مقاومت بسیار خوبی را از خودشان نشان می دهند.

انواع درب ضدسرقت

درب های ضد سرقت در انواع متنوعی تهیه و تولید می شوند که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1.درب ضد سرقت لابی

درب های ضد سرقت لابی برای ورودی لابی ها مورد استفاده قرار می گیرند و نام گذاری آنها با توجه به محل استفاده آنها می باشد. بدین ترتیب از این درب ها میتوان در ورودی آپاترتمان ها, هتل ها و … استفاده شود.

2.درب ضد سرقت فلزی

از انواع درب ضد سرقت در اندیشه میتوان به درب های ضد سرقت فلزی که برای ساخت انها از فولاد یا آهن نرم استفاده می شود اشاره کرد که  استحکام بسیار بالایی در برابر سارقین دارند و برای محل های خاص که نیاز به محافظت بالایی دارند مناسب ترین گزینه هستند.

3.درب های ضد سرقت چوبی

در روند ساخت این درب ها, از چوب های متنوعی استفاده می شود که میتوان به شرح زیر دسته بندی کرد.

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو،بلوط،راش، ملچ و…نام برد.که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

در زیر به تعدادی از این روکش ها اشاره می شود:

گردو

بلوط

راش

صنوبر

راه ارتباطی با صنایع آذین نقش چوب

شماره های تماس

09192405254

09128630068

02165291932

02142693680

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

 

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

 

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی