درب ضد سرقت در شهر قدس

درب ضد سرقت لابی

درب ضدسرقت در شهرقدس

استفاده از درب ضد سرقت در شهرقدس یا درب امنیتی در شهرقدس  در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است.

یکی از مسائل همواره مهم تامین امنیت خانه و محل کار بوده است. به گونه ای که افراد برای حفظ آرامش و سرقت نرفتن اموال و دارایی خود از مدرن ترین تجهیزات و ابزار استفاده می کنند.

نام یکی از بزرگترین این ابزار درب های ضد سرقت می باشد که به منظور جلوگیری از سارقان مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت اصلی این درب با درب های معمولی در جنس بدنه، قفل و لولا می باشد. همچنین این درب در مقابل ضربه مقاوت بسیار بالایی دارد.

درب ضد سرقت – درب امنیتی یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند.

درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود.

از برخی ویژگی های درب ضد سرقت میتوان به ضخامت بالای درب, ساختار چند لایه ی درب, قفل های ایمنی, قابلیت تحمل پذیری, نیرو ,زیبایی بالا  اشاره کرد.

قیمت درب ضد سرقت با توجه به نوع مواد اولیه ی آن و متریال هایی که برای ساخت این درب ها به کار برده می شود و همچنین جنس این درب ها از جمله درب رویه فلز, درب ترموود و … استفاده میشود تخمین زده می شود.

درب ضد حریق در شهرقدس

با توجه به کاربرد درب ضد حریق در به تاخیر انداختن آتش و دود و جلوگیری از سرایت به سایر بخش های ساختمان توصیه ما استفاده از این درب ها در شهر قدس برای ساختمان های بالا چهار طبقه می باشد. درب های ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد.

درب ضد آب در شهرقدس

همه ی ما به دنبال دربی هستیم که در برابر رطوبت دوام و ماندگی بالایی داشته باشد برای همین درب ضد آب پیشنهاد ما به شما عزیزان می باشد. این درب از مواد پلیمری، pvc ,و غیره ساخته می شود که در مقابل رطوبت و آب ماندگاری بالایی دارد.

ویژگی انواع درب های ضد سرقت

  • استفاده از ورقه فلزی بسیار محکم در داخل این نوع درب ها
  • وصل شدن از چند نقطه به چهارچوب درست شبیه ساختار گاو صندوق ها
  • درب ضد سرقت دارای عایق صوتی می باشند
  •  استفاده از سنگ پشم نسوز برای جلوگیری از حریق
  • کمک به تیم آتش نشانی در زمان آتش سوزی
  • ساختار این درب ها به گونه ای می باشد که غیر قابل اهرم کردن می باشد.
  • استفاده از یک نوار یا زه پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و خاک.
درب ضد سرقت در شهر قدس

درب ضد سرقت در شهرقدس

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو،بلوط،راش، ملچ و…نام برد.که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

این درب‌ها معمولاً دارای قابلیت‌هایی همچون قفل‌های پیچیده، صفحات فولادی ضخیم، پنجره‌های شکاف‌دار و محافظ‌های قفل دار هستند که باعث افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت می‌شوند.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

انواع درب های ضد سرقت :

  1. درب لابی
  2. رویه فلز
  3. روکش راش
  4. روکش بلوط
  5. روکش گردو
  6. روکش ملچ
  7. ترموود

 

درب ونوس

یراق آلات درب ضد سرقت شامل:

1-قفل و سیلندر ضدسرقت:که قفل مولتی، چنگکی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی و انواع قفل های ترک در برندهای کاله و… می باشد.

2-دستگیره های ثابت : در رنگ ها و طرح مختلف در درب های ضدسرقت نصب می گردد که معروف ترین دستگیره های ثابت دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره لوله ای، عثمانی، لوکس و پروفیل را می توان نام برد.

3-درکوب چشمی: جهت زیبایی های درب ضد سرقت درکوب های لوکس و ساده در برند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

درکوب ایتالیایی، رومی فلاور، شاخدار، در کوب شیر، درکوب گردو و درکوب درین، درکوب گل وسربی و… را می توان در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، مشکی و … استفاده نموده که به همراه درکوب، چشمی نیز نصب می گردد.

4-دستگیره متحرک شرکتی و برند هایکو و برندهای وارداتی ترک نیز در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب با سلیقه مشتری نصب می گردد.

5-رزت: جهت قرار گرفتن سیلند روقفل بر روی درب در دو طرف درب 2عدد رزت نصب می گردد که ایمن رزت …..ساختمان را تضمین می نماید.

امروزه رزت های ضد برش و رزت ضد دیلم در ساخت درب های ضد سرقت لوکس نصب می گردد. از رزت مربع طلایی، رزت مربع زیتونی، هایکو، رزت های کروم و مشکی و رزت های مدرن زیتونی و همچنین رزت های ضد برش طلایی، مشکی و… را می توان نام برد .

6-نوار دزدگیر: عایق صدا گیر بین لنگه و چهار چوب درب بر روب لنگه نصب می گردد.

نوار دزدگیر به ضخامت مختلف و همچنین سفید و مشکی را می توان نام برد.

سایر ملزومات درب ضد سرقت گل پیچ و وانتر مار فلزی پین امنیتی، کاسه پلاستیکی، لولا سه تیکه چهار پهلو، کاور محافظ درب یا کاور نایلون حباب دار و یا کارتن بسته بندی می توان نام برد.

ست یراق درب ضد سرقت در شهرقدس
درب ضد سرقت در شهرقدس
اهمیت قفل در نکات مهم خرید درب ضد سرقت در شهرقدس
چرا از درب های ضد سرقت استفاده کنیم؟

در روند ساخت درب ضد سرقت در شهرقدس  بطور کلی از ورق سرتاسری باکیفیت استفاده می گردد که همین امر موجب افزایش استحکام و امنیت درب های ضد سرقت شده است و از ورود سارقین جلوگیری می نماید.

انواع قفل

به دستگیره، درکوب، قفل، سیلندر، چشمی و رزت که بر روی درب ها نصب می شود یراق آلات می گویند.

قفل هایی که در درب های ضد سرقت بکار می رود کاله، قفل نیم مولتی سیستم کاله، قفل چنگکی کاله، قفل تورسان ایرانی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی کاله، قفل هایکو، قفل مولتی سیستم کاله از انواع قفل هایی هستند که قابلیت نصب در درب های ضد سرقت را دارند.

خرید درب ضد سرقت در شهرقدس

به دلیل بازار پر سود فروش این نوع درب متاسفانه افراد سودجو بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که اقدام به فروش درب های ضد سرقت بی کیفت و تقلبی می کنند. ما در صنایع آذین نقش چوب این اطمینان را به شما می دهیم محصولی با کیفیت به دست شما عزیزان برسانیم تا از بابت امنیت منزل و محیط کار خود آسوده خاطر شوید. این درب به چهار نوع ایرانی، رویه ترک ، اکونومی و ضد دیلم ترک تقسیم می شد. که برای خریدهر یک از آن ها شما می توانید از میان  طرح های متنوع و زیبا و بسته به نوع سلیقه خود ازقسمت فرم سفارش صنایع آذین نقش چوب سفارش دهید.

شماره های تماس

09192405254

09128630068

02165291932

09128203243

نشانی کارگاه:

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی