درب ضد سرقت
کیفیت, نماد کار صنایع آذین نقش چوب می باشد.

درب ضد سرقت – درب امنیتی  امروزه به عنوان یکی از بهترین درب ها که هم بسیاز زیبا است و هم از امنیت بالایی برخوردار است شناخته می شود. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند.

همه ما پس از ترک خانه خود نگران امنیت منازل هستیم. با خرید درب امنیتی درجه یک شما در کنار زیبایی این نوع درب ها می توانید با خیالی آسوده خانه خود را ترک نمایید. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مشخصات این درب آشنا نماییم تا با پرداخت هزینه ای معقول بهترین درب را انتخاب نمایید. نصب درب ضد سرقت یکی از بهترین راه های محافظت از خانه و اموال شماست و می تواند به شما اطمینان و آرامش خاطر بیشتری بدهد هدف مجموعه آذین نقش چوب جلب رضایت و آرامش شما می باشد.

درب های ضد سرقت از نظر ظاهری شباهت بسیاری زیادی به یکدیگر دارند و 

اصل بودن درب ضد سرقت

مواردی که میتوانیم برای تشخیص درب های ضد سرقت اصلی مد نظر داشته باشیم به شرح زیر است:

  1. وزن درب
  2. قفل درب
  3. یراق آلات درب
  4. روکش درب
درب ضد سرقت طرح برجسته

برند های مطرح درب های ضد سرقت

در بازار داخلی و خارجی، بیشترین تقاضا مختص به درب های ضد سرقت تولیدی دو کشور چین و ترکیه می باشد. خوشبختانه در این سال ها تولید کنندگان داخلی با تولید درب ضد سرقت با کیفیت، آماده رقابت با نمونه های خارجی شده اند. این درب به دلیل کیفیت بالا و استحکام خوبی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. از همین رو رقابت برای تولید این درب بیشتر از پیش شده است.

بهترین درب ضد سرقت ترک

درب ترک

درب های ضد سرقت ترک نسبت به درب ایرانی و چینی، هم در بازار داخلی و هم خارجی طرفداران بیشتری دارد. درب رویه ترک نسبت به تمامی درب های ضد سرقت قیمت بالاتری دارد. سازندگان درب ترک، این محصول را به کشور های اروپایی و آسیایی صادر می نمایند. در کنار ساخت درب ایرانی توسط آذین نقش چوب، شرکت ما افتخار همکاری با بزرگترین تولید کنندگان ترک را نیز دارد. شما می توانید درب های ضد سرقت ترک اورجینال را همراه با ضمانت از ما خریداری نمایید. این درب ها دارای عایق صدا، رطوبت و حرارت و در برابر انواع برش و فشار بسیار مقاوم می باشند.
بهترین درب ضد سرقت چینی

درب چینی

اصلیت درب های ضد سرقت چینی فلز می باشد به همین منظور نام دیگر آن، درب های فلزی می باشد. در داخل کشور شرکت های کمی اقدام به تولید درب های فلزی می نمایند؛ بنابراین اکثر درب های فلزی در بازار وارداتی می باشد. درب های چینی همانند محصولات دیگر این کشور دارای درجه بندی متفاوت می باشد. ابعاد چهارچوب درب چینی حداکثر ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی متر و عرضی بینی 90 تا 95 سانتی متر می باشد. رویه درب های ضد سرقت چینی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک طرح چوب رنگ شده است و در بعضی از موارد از روکش pvc نیز استفاده شده است. در مقایسه با درب های ایرانی و ترک، قیمت درب چینی پایین تر می باشد.

بهترین درب ضد سرقت ایرانی

درب ایرانی

اگر شما به دنبال خرید یک درب مرغوب، با کیفیت مناسب و هزینه پایین هستید می توانید درب ضد سرقت ایرانی را انتخاب کنید. این درب می تواند سال های سال امنیت خانه شما را تضمین نماید. این مجموعه یکی از برند های مطرح تولید کننده درب های ضد سرقت در داخل کشور می باشد که با ارائه انواع درب با کیفیت و همراه با ضمانت نیاز مصرف کننده داخلی را به خوبی پوشش می دهد. با توجه به کیفیت خوبی که تولیدکنندگان داخلی ارائه داده اند، هم اینک درب ایرانی نیز جزو درب های پرفروش بازار محسوب می شود.

درب ضد سرقت ایرانی

این درب با روکش راش و قفل ترک دارای 5 سال گارانتی است. داخل این درب ضد سرقت از فلز با کیفیت استفاده شده است. شرکت آذین نقش چوب برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین ورقه در درب های ضد سرقت خود استفاده می کند. همچنین در انواع آن از یونولیت صداگیر استفاده شده است و همچنین از MDF هشت میل درجه یک و رنگ پلی اتان به کار گرفته شده است.

تفاوت درب ضد سرقت چینی با ایرانی

درب های چینی که در بازار ایران جا افتاده هست درب های بی کیفیتی می باشند که عموما مردم آن ها را به اشتباه به درب های ایرانی ترجیح می دهند. ولی باید گفت در حال حاظر ایران محصولات با کیفیت تری تولید می کند. با توجه به افزایش دلار هم استفاده از درب های چینی به مقرون صرفه نیست. انواع درب ضد سرقت ایرانی روز به روز با کیفیت تر می شود تا جایی که امروزه با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول مورد استقبال قرار گرفته است.

انواع درب ضد سرقت ایرانی

روکش PVC

درب ها با رویه ای از MDF خام استفاده شده به جای رنگ از دستگاه وکیوم فورمینگ شکل PVC را پرس کرده ایم ابزار CNC خورده این دسته از درب ها عمدتا برای ساختمان هایی که قیمت مناسب برایشان تمام شود مورد استفاده می گیرد. درب pvc دارای 18 تنوع رنگ می باشد.

لامینوکس

گروه دیگری از درب ها لامینوکس است. این درب ها با رویه های تولیدی ایران و چین می باشد. این درب ها از دسته روکش pvc هم پایین تر می باشند. ولی طرح زیبایی دارد. عیب این درب ها این است که به مرور رویه هاش بلند می شود. اگر یک خش هم بیوفتد ادامه پیدا می کند.

فلزی

این درب ها برای ویلا یا باغ مورد استفاده قرار می گیرند. با رویه کامل فلز و وزن بالایی دارند. این درب ها با قفل ترک و قفل ایرانی مونتاژ می شوند. این دسته از درب ها کم کم در بازار برای مشتریان جا افتاده است. اما برای آپارتمان ها توصیه نمی شود. همچنین درب های فلزی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

درب ضد سرقت اکونومی

درب ضد سرقت اکونومی یا همان اقتصادی دارای ورق آهن سبک و ضخامت کمتری نسبت به سایر درب های ضد سرقت می باشد. ضخامت آهنی که در شبکه این درب ها به کار رفته است بین عدد 0/75 یا 1 می باشد که این اعداد در سایر بالاتر است.

معمولا پیمانکاران برای اینکه خانه و واحد ارزان تر برایشان تمام شود از درب های اکونومیک استفاده می کنند. این درب ها برای افرادی که ساختمان برای خودشان می باشد توصیه نمی شود. انواع مختلف آن در بازار ایران از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. این درب از درب های ضد سرقت چینی به مراتب  کیفیت بالاتری دارند و قفل آن  ایرانی است. عرض انواع آن بین (90 تا 100) و دارای روکش PVC می باشد. 

ظاهر و امنیت درب های ارزان قیمت

این مدل از درب های تولید شده از نوع cnc می باشند. انواع درب ضد سرقت علاوه بر داشتن حداکثر ایمنی، از نظر زیبایی ظاهری نیز با دیگر درب های دنیا رقابت می کند. روکش این درب ها از چوب راش طبیعی است. در تولید فضای داخلی درب های اقتصادی با پشم سنگ پر شده  است. درب های ضد سرقت ارزان همگی دارای چهارچوب فلزی با کیفیت متوسط می باشند. همچنین دور لنگه این درب ها فلزی می باشد.

انواع درب ضد سرقت اکونومی

انواع درب با کیفیت بالا

این درب ها با کیفیت خوب تولید کنندگان داخلی توانسته اند با حذف و کاهش وسایل جانبی و استفاده از یراق آلات با قیمت مناسب درب اقتصادی با کیفیت بالا روانه بازار کنند. از همین رو می توان انواع درب داخلی آذین دُر را نیز به شما پیشنهاد دهیم.

انواع درب ضد سرقت با کیفیت پایین

قفل به کار رفته در این نوع درب ها مرغوب نمی باشد. این قفل توپر نبوده و خیلی راحت قابل برش و شکسته شدن می باشد. با کیفیت پایین امنیت بسیار پایینی دارد تا جایی که فرقی با یک درب معمولی ندارد.

قیمت مناسب

در درب های ضد سرقت برای این که قیمت پایین تر برای مشتری در بیاد تا جای ممکن از برجستگی رویه درب پرهیز شده است. این درب ها علاوه بر این که امنیت بالایی دارند به مراتب از درب های ضد سرقت وارداتی ترکیه ای بهتر می باشد.​

درب های ضد سرقت با کیفیت

زمانی یک درب با کیفیت شناخته می شود که بر روی سه جز مهم آن به صورت ویژه ای کار شود. اصلی ترین بخش های یک در ضد سرقت، استراکچر، یراق الات و رویه می باشد که اگر در این سه جز از بهترین متریال و ابزار استفاده شود؛ درب با کیفیتی خواهیم داشت. استفاده از قفل های گاو صندوقی و مولتی به جای قفل لوله سبب می شود که کیفیت درب به مراتب بالا تر برود. همچنین با افزایش قطر رویه و چگالی می توانید مقاومت درب را در برابر هرگونه نفوذ افزایش دهید.

انواع درب ضد سرقت

این درب در انواع مختلفی تولید و روانه بازار  می شود تا در ایمن سازی ساختمان های جدید و قدیمی نقش به سزایی داشته باشد. شناخت و آشنایی با انواع درب سبب می شود شه شما بسته با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه شما را با انوع آن به صورت مختصر آشنا می نماییم. با ما همراه باشید.

بهترین درب ضد سرقت رویه فلزی

درب فلزی

یکی از انواع درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی می باشد. این درب در کنار امینت بالایی که دارد، زیبایی منحصر به فردی را نیز دارد. درب های فلزی از فولاد ساخته می شوند و این نوع درب ها بیشتر در مراکز اداری استفاده می شود و کم تر شاهد به کارگیری آن در ساختمان های مسکونی هستیم. این درب یکی از بهترین درب ضد سرقت می باشد.
درب ضدسرقت رویه ترک

درب چوبی

نوع دیگر درب های ضد سرقت که طرفداران بسیاری دارد، نوع چوبی می باشد. شما می توانید از درب امنیتی چوبی در تمامی محیط ها و مراکز اداری و ساختمانی استفاده نمایید. این محصول با کیفیت بالایی تولید می شود و در مقایسه با درب فلزی قیمت مناسب تری برای مصرف کندده دارد. اگر به ظاهر ساختمان خود اهمیت می دهید می توانید از این درب استفاده نمایید.

بهترین درب ضد سرقت رویه فلزی تک لنگه

درب تک لنگه

در کنار چوبی و فلزی، شما برای ورود به اتاق های ساختمان های اداری می توانید از درب امنیتی تک لنگه استفاده نمایید. این نوع درب بدلیل داشتن محدودیت محیطی برای درب ورودی مرکز و ساختمان ها توصیه نمی شود.

بهترین درب ضد سرقت دو لنگه

درب دو لنگه

اگر قصد استفاده از درب دو لنگه را دارید؛ همواره باید به این نکته توجه نمایید که این نوع درب نیازمند نصب توسط متخصص می باشد. شما برای تمییز کردن این نوع درب باید دقت بسیار بالایی در انتخاب مواد شوینده داشته باشید؛ چراکه امکان دارد با بافت درب آسیب برسانید.

درب ضدسرقت رویه ترک

درب لابی

از  درب های ضد سرقت که از نظر ظاهری جذابیت بیشتری برای مصرف کننده دارد.  بیشتر در لابی هتل و ساختمان های مسکونی بزرگ و مدرن برای محدود کردن دسترسی به افراد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین درب داخلی نیز نمونه ای دیگر از درب های پرطرفدار می باشد.
درب ضدسرقت رویه ترک

درب ضد آب

استفاده از بهترین مواد اولیه، یراق با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های روز جهانی، درب ضد آب را به یکی از قوی ترین مدل های درب تبدیل کرده است. این نوع درب در برابر آب، مواد شوینده مقاوم می باشد و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

درب ضد سرقت ضد دیلم ترک

این درب با استفاده از علم روز دنیا به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ورود افراد بیگانه ساخته شده است. به نوعی که به درب ضد دیلم ترک درب ایمنی نیز گفته می شود. این نمونه از درب دارای مزیت های متنوعی است که موجب افزایش کارایی آن گردیده است. عموما درب های ضد سرقت به صورت یک تکه درست می شوند. اما این نمونه از درب در دو تکه مجزا از هم تولید می شوند. این ویژگی باعث نصب آن بر روی ضخامت های مختلف دیوار می گردد. همچنین چهارچوب های آن تمام منافذ دیوار را می پوشانند. لایه ی زیرین یعنی تمام منافذ چهارچوب با بتن پر می شود که همین امر استحکام آن را افزایش می دهد.

مزایای استفاده از درب های ضد دیلم

​در این نوع درب از عایق پشم سنگ تخته ای به ضخامت 4 سانتی متر استفاده می شود. استفاده از این نوع ماده موجب افزایش چشمگیر عایق صوتی و حرارتی این درب می گردد. اما یکی از مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت ضد دیلم ترک این است که به هیچ وجه با دیلم باز نمی شود. چون قفل های درب در لنگه داخلی ستونک های فولادی قرار داده شده است. این قسمت قابل دسترسی نیست و همین مزیت باعث می شود لنگه در برابر اهرم کردن دیلم خم نشود. همچنین این درب ها را می توان با توجه به درخواست مشتری در ابعاد مختلف تهیه و آماده کرد. البته ذکر این نکته مهم است که هر دربی را نمی توان ضد دیلم ترک نامید. بلکه این درب با شرایط و استاندارد های خاصی تهیه می شود. و برای تایید تست های فنی مختلفی را پشت سر می گذارد.

چهارچوب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نسبت به درب های داخلی و چوبی قدیمی از امنیت بالاتری برخوردار هستند. در این نوع درب چهارچوب ها نقش اصلی را در امنیت آن ایفا می کنند. معمولا از ورق فلزی در ساخت آن استفاده می شود. ضخامت این ورق تاثیر بسزایی در استحکام چهارچوب درب ضد سرقت دارد. چهارچوب از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. که هماهنگی و کیفیت قطعات به کار رفته در آن اهمیت بالایی دارد. از همین رو شرکت آذین نقش چوب با سابقه ی چندین ساله در زمینه درب ضد سرقت ارائه دهنده بهترین چهارچوب های آن می باشد.

اجزای چهار چوب درب های ضد سرقت

مهمترین اجزا چهارچوب به شرح زیر می باشد:

  • بدنه چهار چوب باید از ورق فلزی 2 میلی‌ متری بسیار مستحکم ساخته شود.
  • قاب زبانه باید از جنس استیل بسیار قوی جهت نگهداری زبانه قفل برای درب ‌ها استفاده ‌شود.
  • برای محکم کاری چهارچوب باید از 3 عدد لولا استفاده شود تا ۹۰ درجه باز شدن لنگه قابل مشاهده نباشد.
  • زنجیر درب یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت می باشد که باعث بالا رفتن بیشتر امنیت درب ها می شود.

مشخصات چهارچوب درب ضد سرقت

صنایع آذین نقش چوب تولید کننده انواع چهارچوب درب های امنیتی (اسکلت / استراکچر) می باشد. این چهارچوب ها با درخواست مشتری در ابعاد مختلف ساخته و تهیه می گردند.

ضخامت درب های ضد سرقت بالای 1.5 میلیمتر می باشد؛ و از فولاد نرم در ضخامت 18 تا 24 سانتی متر و قطر 1 میلیمتری همراه با ساب فریم با طول 212 سانتی متر استفاده می شود. باید توجه شود که، شکاف بین درب و چهارچوب نباید از مرز 5 میلیمتر تجاوز کند. چرا که در غیر این صورت به راحتی و با یک میله باز می شود.

چهارچوب دکـورال طرح چوب : در ساخت این چهارچوب ها از رنگ آمیزی با فیلم دکورال استفاده می گردد. رنگ دکورال صنایع آذین نقش چوب در دو نوع تیره و روشن به سفارش مشتری تولید می گردد. مزیت این چهارچوب این است که دیگر نیازی به روکوب ندارد.

چــــهارچوب درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی نیز تولید می شود. که بسته به نظر و کاربری آن طبق نظر مشتری است. که با حفظ ایمنی و کیفیت آن در ابعاد متنوع قابل تولید می باشد.

نکات مهم در خرید درب امنیتی

  • شما برای انتخاب بهترین درب ضد سرقت برای خانه و دفتر های کاری خود در وهله اول باید انتظار خود را مشخص نمایید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همچین در زمان خرید، زیبایی را فدای امنیت نکنید.
  • توصیه ما به شما اول خرید درب ترک سپس درب های ضد سرقت ایرانی و در نهایت درب های چینی می باشد.
  • یک درب با کیفیت دارای وزنی نزدیک به 90 کیلو گرم می باشد
  • لولای درب های ضد سرقت باید عملکرد مناسبی داشته باشد به همین منظور، یک در ضد سرقت با کیفیت دارای چند لولا می باشد.
  • لولا حتما باید پنهان باشد تا در زمان سرقت به آسانی توسط سارق باز نشود.
  • شما برای بالا بردن امنیت درب خود می توانید از قفل های ترک استفاده نمایید
  • در زمان انتخاب به برسی درب بپردازید؛ چهارچوب درب باید از فلزی باکیفیت ساخته شده باشد و جوش به صورت کامل در همه بخش‌ها وجود داشته باشد.
  • در انتخاب درب های ضد سرقت بسته به دیزان خانه خود می توانید رنگ درب را انتخاب نمایید.
نکات مهم در خرید بهترین درب ضد سرقت

راه های شناخت درب های ضد سرقت اورجینال

اولین راه شناخت درب اصل وزن درب می باشد که به صورت کلی درب های کمتر از 60 کیلوگرم جزء درب های بی کیفیت محسوب می شوند، 70 تا 90 درب های متوسط و درب های 90 کیلوگرم و بالاتر جزء دربهای با کیفیت از لحاظ آهن کشی می باشد. می توانید با کولیس ضخامت چهارچوب را اندازه گیری کنید. با باز کردن یکی از قفل ها می توانید از وجود ورق فولادی میانی اطمینان حاصل نمایید که با توجه به مشکل بودن این کار می توانید از فروشنده تضمین وجود ورق فولادی ایمنی رو بگیرید.

مزایای بهترین درب ضد سرقت

مهم ترین اجزای درب های ضد سرقت

مهم ترین اجزای بهترین درب امنیتی به شرح زیر می باشد:

تنوع در رنگ بندی

بهترین درب ضد سرقت معمولا در دو رنگ قهوه ای و سفید، تولید و روانه بازار می شوند. البته این را نیز باید گفت دو رنگ قهوه و سفید خود نیز دارای طیف های بسیاری هستند. در کنار امنیت بالای درب های ضد سرقت شما می توانید از زیبایی این نوع درب ها نیز استفاده نمایید. همچنین شما بسته به دکوراسیون و رنگ بندی خانه و دفتر، می توانید درب خود را با رنگ دلخواه نیز سفارش دهید. این مزایا موجب افزایش محبوبیت این درب شده است. چرا که هر کسی می تواند علاوه بر احساس امنیت و آسایش، دارای دربی با امنیت بالا باشد. همچنین بر روی این درب با استفاده از روش های متنوعی همچون استفاده از دستگاه cnc طرح های مختلفی ایجاد می کنند. با کمک روکش های مختلف نیز این تنوع رنگی و طرحی بیشتر نیز می شود.

انواع قفل درب های امنیتی

قفل، همیشه یکی از مهم ترین بخش های یک درب بوده است.  این یراق دارای انواع مختلفی می باشد. که هر کسی بسته به نوع درب و محل کاربری از آن استفاده می کند. کیفیت قفل، یکی از مهم ترین ویژگی ها در استحکام و مقاومت درب ها می باشد. تنوع و استفاده از قفل ها سبب می شود که بسته به نوع کیفیت قفل امنیت درب های ضد سرقت نیز بالا برود. همچنین علاوه بر آن می تواند در افزایش زیبایی ظاهری درب نیز اثرگذار باشد.

انواع قفل های درب ضد سرقت

قفل دیجیتال با کارت مخصوص

در کنار دو قفل کلیدی و اثر انگشت، مراکز بزرگ، هتل ها و شرکت ها می توانند از قفل دیجیتال با کارت مخصوص استفاده نمایند. این نوع قفل ها که با کارت دیجیتال باز می شوند، به یک سیستم کنترل مرکزی متصل می باشند. اگر فردی سعی در نفوذ به اتاق و ساختمان داشته باشد، صدای آژیر نیز در می آید. پیاده سازی این نوع قفل هزینه به مراتب بالا تری نسبت به سایر قفل های دیگر دارد اما در این نوع قفل بالا ترین سطح امنیت را شاهد خواهیم بود.

انواع قفل کلیدی درب ضد سرقت

قفل کلیدی

یکی از رایج ترین مدل های قفل، قفل کلیدی می باشد. که این نوع قفل دارای دو کلید متفاوت ( کارگری و کلید اصلی ) می باشد. از کلید کارگری در زمان رفت و آمد افراد متعدد و در زمان تعمیر و بازسازی ساختمان استفاده می شود. در حالی که کلید اصلی به مالک و صاحب اصلی ساختمان قرار می گیرد. وجود دو نوع کلید متفاومت، باعث می شود در زمان مورد نیاز می‌ توان دسترسی کلیدهای کارگری به قفل را بست.

قفل درب ضد سرقت

قفل با اثر انگشت

در کنار قفل کلیدی، شما برای بالا بردن امنیت درب های ضد سرقت می توانید از قفل اثر انگشتی نیز استفاده نمایید. از قفل اثر انگشتی می توان در بسیاری از درب های ضد سرقت استفاده کرد. قفل با اثر انگشت در کنار استفاده از قفل کلیدی می تواند در بهتر شدن سیستم امنیتی محیط و درب کمک نماید. همواره بهترین درب دارای ویژگی های متعددی است که این قفل ها می تواند به افزایش راندمان آن کمک کند. همچنین به دلیل زیبایی که این درب دارد، می تواند برای قمت های لوکس نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

قفل کاله

قفل کاله
درب ضد سرقت در تنکابن 5

نصب درب های ضد سرقت

شرکت صنایع آذین نقش چوب با داشتن افراد مجرب و متخصص در این زمینه شما را تا پایان نصب درب منزل یا محیط کارتان همراهی می کند تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید. نصب توسط افراد عادی سبب می شود که درب به درستی در چهار چوب جا نیفتد و علاوه بر این نصب غیر صحیح موجب خسارت به درب می شود. شما در زمان نصب می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا ما در کم ترین زمان ممکن سرویس کار مجرب را در محل مورد نظر شما اعزام نمایید. این مجموعه علاوه بر تولید و عرضه بهترین درب ضد سرقت، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات نیز بوده است. از همین رو هم اکنون بیشترین میزان رضایت را از مشتریان عزیز خود داشته ایم.

روکش درب ضد سرقت

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو، بلوط، راش، ملچ و… نام برد. که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.
روکش بلوط، گردو و راش از لحاظ طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.
باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.


نمایندگان شرکت صنایع آذین نقش چوب

به منظور خدمات رسانی بهتر به مشتریان، شرکت صنایع آذین نقش چوب با اعطای نماندگی در شهر های مختلف کشور، این امکان را برای تمامی هموطنان فراهم نموده است تا درب های ضد سرقت اورجینال صنایع آذین نقش چوب را با قیمتی مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمایند.  با توجه به اهمیت زیبایی و کیفیت به همراه مقاومت باکه جزو ویژگی های درب های تولیدی این مجموعه است، تلاش میکنیم تا خدمات خود را در شهرهای مختلف گسترش دهیم. تا همه هموطنان ما بتوانند از بهترین درب ها استفاده کنند. خوشبختانه با توجه به رعایت فاکتورهای استاندارد تاکنون حداکثر رضایت مشتری را از طرف شما عزیزان شاهد بوده ایم. برخی از نمایندگان به شرح زیر می باشند:

همچنین شما می توانید  به راحتی برای گرفتن نمایندگی محصولات آذین نقش چوب در شهر سکونت خود اقدام نمایید.

قیمت درب ضد سرقت

در بازار داخلی برای این محصول ویژه، قیمت های مختلفی ارائه می شود. بسیاری از درب های ضد سرقت وارداتی، چینی هستند و متاسفانه کیفیت خوبی هم نیز ندارند. قیمت این درب بسته به پارامتر هایی نظیر، متریال به کار رفته و یراق آلات استفاده شده متفاوت می باشد. شما می توانید محصولات صنایع آذین نقش چوب را قیمتی مناسب نسبت به نمونه های مشابه همراه با گارانتی خریداری نمایید.

خرید درب ضد سرقت

در تهران و سایر شهر های کشور، هیچ مکان مشخصی به عنوان بورس انواع درب های ضد سرقت تعیین نشده است. خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر ارائه دهنده این گونه درب می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی نماید. شرکت صنایع آذین نقش چوب علاوه بر داشتن نمایندگی های مختلف در شهر های کشور، این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا با خرید اینترنتی درب امنیتی در وقت خود صرفه نمایند. چرا که محصولات ارائه شده توسط این مجموعه همگی از استانداردهای لازم برخوردار می باشد. کیفیت، زیبایی و استحکام بالا در کنار حفظ امنیت از مهم ترین ویژگی های این درب ها می باشند. این مجموعه به واسطه تجربه خود درب های مختلفی را با ویژگی های متعدد روانه بازار می کند

قیمت بهترین درب ضد سرقت

زمان تحویل

زمان تحویل درب با توجه به نوع  آن و به درخواست مشتری از ( 15 روز تا 30 روز ) می باشد. علاوه بر این درب  ضد سرقت ایرانی از قبل ساخته شده هم موجود می باشند. برای این که این درب ها لوکس تر شوند عموم مشتری ها از تاج و رکوب استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد ولی باعث این می شود که نمای ساختمان خیلی زیباتر از قبل شود. بنابراین پیمانکاران برای لوکس نشان دادن ساختمان خود از این درب ها استفاده می کنند.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی انواع درب های ضد سرقت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی صنایع آذین نقش چوب مراجعه فرمایید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تا شما را در خرید بهترین درب راهنمایی نمایند.

مراحل تولید درب ضد سرقت