درب ضد سرقت ترموود

درب ضد سرقت ترموود

همانطور که میدانید درب ضد سرقت ترموود به علت ضد آب بودن این چوب در دکوراسیون و محیط هایی مثل استخر و سونا همچنین درب هاب سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب ضدسرقت ترموود اصل از چوب هایی با کیفیت فنلاندی ساخته می شود ودر فرایند آماده سازی این چوب قابلیت ضدآب وضد حرارت پیدا کرده و در برابر رطوبت مقاوم می باشند.

از دیگر ویژگی های این درب های ضدسرقت میتوان به عایق صوتی بودن، ضد رطوبت بودن، ضد حرارت بودن و همچنین عایق سرما بودن اشاره کرد و از دیگر ویژگی ها ی این درب ها مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیدگی و وزن کم را می توان نام برد.

درب ترموود یک نوع درب است که از چوب ترموود ساخته شده است. ترموود یک نوع چوب است که با استفاده از فرآیند حرارتی و فشار بالا، مقاومت و پایداری بیشتری در برابر رطوبت، حشرات و پوسیدگی به دست می‌آید.

 درب‌های ترموود علاوه بر مقاومت بالا، دارای ظاهر زیبا و طول عمر طولانی هستند. همچنین، این درب‌ها قابلیت رنگ‌آمیزی دارند و مانند درب‌های چوب ساده قابل نصب هستند. به دلیل خصوصیات فنی و ظاهر زیبایشان، درب‌های ترموود به عنوان گزینه‌ای مناسب برای درب‌های خانگی و صنعتی شناخته شده‌اند.

 

90%
of 5
4.7/5

گارانتی

ضمانت و گارانتی تمامی درب ها

کیفیت بالا

تولید انواع درب از چوب مرغوب

تحویل

تحویل و نصب درب در کوتاه ترین زمان

تولید

تولید انواع درب ۱۰۰% ضد آب

چرا ار درب ضد سرقت ترموود استفاده کنیم؟

درب های ضد سرقت با چوب ترموود اصل که از تولیدات صنایع آذین نقش چوب می باشد ,از بهترین برند های چوب فنلاندی می باشد و به علت زیبایی و کیفیت این درب ها به سایر شهر های ایران ارسال می گردد.

درب ضد سرقت ترموود 3
درب ضد سرقت ترموود 5
درب ضد سرقت ترموود 5
درب ضد سرقت ترموود 7
درب ضد سرقت ترموود 6

یراق آلات درب ضد سرقت ترموود شامل:

1-قفل و سیلندر ضدسرقت:که قفل مولتی، چنگکی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی و انواع قفل های ترک در برندهای کاله و… می باشد.

2-دستگیره های ثابت : در رنگ ها و طرح مختلف در درب های ضدسرقت نصب می گردد که معروف ترین دستگیره های ثابت دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره لوله ای، عثمانی، لوکس و پروفیل را می توان نام برد.

3-درکوب چشمی: جهت زیبایی های درب ضد سرقت درکوب های لوکس و ساده در برند های مختلف

مورد استفاده قرار می گیرد.

درکوب ایتالیایی، رومی فلاور، شاخدار، در کوب شیر، درکوب گردو و درکوب درین، درکوب گل وسربی و… را می توان در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، مشکی و … استفاده نموده که به همراه درکوب، چشمی نیز نصب می گردد.

4-دستگیره متحرک شرکتی و برند هایکو و برندهای وارداتی ترک نیز در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب با سلیقه مشتری نصب می گردد.

5-رزت: جهت قرار گرفتن سیلند روقفل بر روی درب در دو طرف درب 2عدد رزت نصب می گردد که ایمن رزت …..ساختمان را تضمین می نماید امروزه رزت های ضد برش و رزت ضد دیلم در ساخت درب های ضد سرقت لوکس نصب می گردد. از رزت مربع طلایی، رزت مربع زیتونی، هایکو، رزت های کروم و مشکی و رزت های مدرن زیتونی و همچنین رزت های ضد برش طلایی، مشکی و… را می توان نام برد .

6-نوار دزدگیر: عایق صدا گیر بین لنگه و چهار چوب درب بر روب لنگه نصب می گردد.

نوار دزدگیر به ضخامت مختلف و همچنین سفید و مشکی را می توان نام برد.

سایر ملزومات درب ضد سرقت گل پیچ و وانتر مار فلزی پین امنیتی، کاسه پلاستیکی، لولا سه تیکه چهار پهلو، کاور محافظ درب یا کاور نایلون حباب دار و یا کارتن بسته بندی می توان نام برد.    

صنایع آذین نقش چوب تولید کننده درب ضد سرقت ترموود

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی

لوگو آذین نقش چوب

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

تولید این درب ها را باهم ببینیم

برای سفارش و اطلاع از قیمت های انواع درب می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.