درب ضد سرقت در تنکابن

به منظور خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود در شهر های شمالی اقدام به تاسیس نمایندگی در شهر های تنکابن، نوشهر و ایلام کرده است. با توجه به این که در بازار فروش درب های داخلی ساختمان و از همه مهم تر درب های ضد سرقت افراد سودجو بسیاری مشغول به کار هستند و برای کسب سود بیشتر اقدام به فروش درب های ضد سرقت بی کیفیت می نمایند، شما می توانید از محصولات اورجینال و با کیفیت آذین درب جهت ایمنی خانه و شرکت های خود استفاده نمایید. اگر شما ساکن تنکابن هستیدمی توانید برای خرید درب ضد سرقت به نمایندگی شهر خود مراجعه فرمایید و با بهترین قیمت محصولی با کیفیت خریداری نمایید.

درب ضد سرقت تنکابن

از گذشته تا به امروز درب ها دستخوش تغیرات فراوانی بوده اند و روز به روز به تنوع و دسته بندی درب ها اضافه می شود. بهترین درب ضد سرقت یا درب امنیتی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه دارد محیط خانه و دفتر کاری شما از هرگونه نفوذ و سرقت حفظ نماید.

زمانی که ما قصد سفارش دربی را داریم برای ما مهم می باشد که درب انتخابی علاوه بر امنیت بالا از زیبایی قابل قبولی نیز برخوردار باشد. شما با خرید درب ضد سرقت علاوه بر امنیت بالای این درب ها می توانید از زیبایی درب های ضد سرقت لذت ببرید.

درب ضد سرقت یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند. درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود.

 درب امنیتی، دربی است که با استفاده از مواد و فناوری‌های خاص طراحی شده است تا برای حفاظت از خانه یا محل کار شما علیه دزدان و سارقان مؤثر باشد. این درب‌ها علاوه بر دارا بودن قفل‌های پیچیده، فولاد ضخیم و سایر قطعات امنیتی، به صورت خودکار هم باز و بسته می‌شوند. همچنین، درب‌های ضد سرقت به دلیل وجود لایه‌های پلاستیک و فوم درون آن‌ها، نسبت به درب‌های معمولی دارای عایق حرارتی و صوتی بسیار بهتر هستند.

درب ضد سرقت در تنکابن 5

تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی

زمانی که قصد خرید درب برای خانه و ساختمان خود داریم به دنبال دربی هستیم هم زیبا باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، گاهی متاسفانه ما برای اینکه هزینه ها پایین تر بیاید از درب های معمولی استفاده می نماییم اما باید این را گفت با استفاده از یک درب معمولی شما محکوم به پرداخت هزینه های بیشتری در درازا مدت هستید. در کنار امنیت بالای درب های ضدسرقت نسبت به درب های معمولی، با خرید این درب ها شما می توانید از اتلاف انرژی جلوگیری نمایید و از پرداخت هزینه های اضافی که بابت گرم نگه داشتن خانه معاف شوید. 

انواع درب ضد سرقت در تنکابن

درب چوبی

معمولا نمای کلی درب ضد سرقت چوبی از جنس M.D.F و P.V.C وH.D.F است که معمولا برای درب های بیرونی به کار می رود و لایه میانی از جنس Honeycomb جهت عایق صدا است. این نوع درب ضد سرقت دارای طراح های گوناگون از نوع مسطح و برجسته می­باشند.

درب فلزی

درب ضد سرقت فلزی از جنس فولاد گرم است و رویه درب از ورق فولاد گرم با ضخامت های مختلف می باشد. همانند درب ضد سرقت MDF لایه میانی از جنس Honeycomb جهت عایق صدا می باشد. روکش درب نیز با پوشش رنگ کوره ای و یا طرح چوب می باشد.

درب استیل

چهارچوب درب ضد سرقت استیل از جنس استیل ضد زنگ است. روکش درب از ورق تمام استیل ضد زنگ ویا شیشه دو جداره می باشد.

درب ضد سرقت در تنکابن 4
ویژگی درب ضد سرقت در تنکابن

درب ضد سرقت توانست خیلی سریع جای خود را در بین علاقه مندان به دکوراسیون خانه باز کند و پای ثابت ساختمان سازی جدید و لوکس شود. امتیاز های بزرگ درب ضد سرقت نسبت به یک درب معمولی و عمر بالای آن سبب شد انتخاب اول دوست داران زیبایی و امنیت باشد . برخی از ویژگی های درب ضد سرقت:

  • این نوع درب به آسانی و به سرعت نصب می شود.
  • این درب در برابر گرما، سرما، برش، مته، اسید و رطوبت مقاوم می باشد.
  • پشم سنگ به کار رفته در درب های ضد سرقت نوعی عایق حرارتی بوده و نسوز می باشد.
  • روکش های متنوع از جنس های مختلف
  • دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن و عمر بالای درب ضد سرقت
  • درب امنیتی قابلیت نصب چشمی, آلارم و قفل دیجیتال را دارا می باشد.
  • فیلتر صدای بیرون ساختمان
    درب ضد سرقت در تنکابن
دلایل استفاده از درب ضد سرقت
  1.  نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
  2. درب های ضد سرقت ضد زنگ هستند
  3.  ضد آب و سرما، قفل های ایمنی متنوع
  4. قابلیت نصب دوربین هوشمند در ضد سرقت
  5.  تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی
  6. ضخامت های استاندارد 
  7. ضد آب و سرما، قفل های ایمنی متنوع
  8.  ابعاد استاندارد این درب
    ر تنکابن
درب ضد سرقت در تنکابن 3
مراقب کلاهبرداران باشید!

امروزه، افراد منفعت طلب بسیاری در بازار وجود دارد؛ که درب های ضد سرقت چینی را با نام درب ضد سرقت ترک یا ایرانی به فروش می رسانند. در هنگام خرید ،توجه بسیاری کنید؛ و حتما این درب ها را از فروشگاه های معتبری و یا شرکت های معتبری مانند شرکت آذین دور نقش خریداری فرمایید. درب ضد سرقت در تنکابن

درب ضد سرقت در تنکابن 2
انواع روکش درب ضد سرقت
  • راش طبیعی: روکش راش طبیعی،یکی از بهترین و باکیفیت ترین روکش های طبیعی داخل بازار می باشد. همانگونه که از نامش پیدا است این روکش از چوب راش تهیه شده است که یکی از با کیفیت ترین و مرغوبترین چوب به حساب می آید و رگه های روی چوب این چوب را بسیار زیبا تر و چشم گیر تر می کند.
  • گردو طبیعی: روکش گردو طبیعی از چوب گردو به دست می آید این چوب بسیار پر رگه تر از چوب راش می باشد و یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین و در عین حال گرون ترین چوب داخل بازار می باشد که برای روکش کردن درب های ضد سرقت استفاده می شود
  • لمینت: روکش های لمینتی از مواد چوبی ساخته می شوند  ولی این بدان منظور نمی باشد که به طور مستقیم از چوب در ساخت آن استفاده می شود از مزایای استفاده از این روکش می توان به مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش اشاره نمود که همین ویژگی باعث می شود رنگ آن ها براثر عوامل جوی از بین نرود روکش های لمینتی از نظر ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی می باشند
  • هایگلاس: روکش هیگلاس یک نوع MDF می باشد و برای روی آن از پلگسی گلاس استفاده می شود که یک نوع پلی کربنات شفاف می باشد اما این ملده نسبت به شیشه سبک تر می باشد و مقاومت بالایی نسبت به شیشه دارد.
درب ضد سرقت فلزی 

این نوع درب از جنس فلز ساخته می شود، و به همین دلیل به عنوان درب ضد سرقت فلزی در بازار شناخته می شوند. درب ضد سرقت فلزی از رویه فلزی ,چهار چوب فلزی , دستگیره و قفل فلزی ساخته می شوند. که با یک لایه رنگ مقاوم در برابر زنگ زدگی می تواند محافظت می شوند. و یا فلز های ضد زنگ درست شده باشند. نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که درب های ضد سرقت فلزی در ایران تولید بسیار محدودی دارند. پس آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می بینید عموما درب های ضد سرقت ساخت کشور چین هستند. 

درب ضد سرقت در تنکابن 1

یراق آلات درب ضد سرقت در تنکابن

یراق آلات قابل استفاده در درب های ضد سرقت به چند دسته تقسیم می شوند قفل(قفل کاله، چنگکی، گاوصندوقی، نیم مولتی، تورسان، مولتی سیستم کاله، پستچی)، درکوب(ایتالیایی، رومی سربی، فلاور سربی، شاخدار، شیر، گرد، آوین، درین، گل تاجدار)، رزت(مربع، بیسان، هایکو، کروم، ضدبرش)، چشمی(کروم، زیتونی، طلایی، پلاستیکی)، دستگیره(محترک هایکو، متحرک شرکتی، لوله ای، آنتیک، عثمانی، آوین، اسپیرال، پروفیلی، تسمه ای، مشعل، صدفی گلبرگی).

خرید درب ضد سرقت در تنکابن

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شما عزیزان اگر قصد خرید محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت صنایع آذین نقش چوب را دارید و ساکن تنکابن هستید می توانید به نمایندگی شهر خود مراجعه فرمایید و همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با آقای بهنام ثنایی با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.