درب ضد سرقت در میبد یزد

شرکت آذین نقش چوب به عنوان تولید کننده عمده انواع درب ضد سرقت – درب امنیتی دارای نمایندگان مختلف در سطح کشور از جمله میبد یزد می باشد. محصولات شرکت در ابعاد و طرح های مختلف توسط نمایندگی در این منطقه به فروش می رسد و تمامی هموطنان می توانند با اطمینان کامل محصول خود را به صورت مستقیم در میبد یزد خریداری نمایند. شرکت آذین نقش چوب این اطمینان را به شما می دهد که تمامی انواع درب ضد سرقت در میبد یزد ، دارای مرغوبیت و امینت بالایی هستند.

کیفیت, نماد کار صنایع آذین نقش چوب می باشد.

درب ضد سرقت یا درب امنیتی

درب ضد سرقت یا درب امنیتی در میبد یزد در بین انواع درب ورودی و داخلی ساختمان دارای کاربرد و اهمیت بالاتری می باشد. ترکیب قفل این مدل درب دارای متریال خاصی می باشد و به گونه طراحی شده است که به راحتی توسط افراد بیگانه قابل باز شدن نمی باشد. این ویژگی باعث انتخاب این مدل درب برای حفظ امنیت در منازل مسکونی، شرکت، دفاتر و مکان های مختلف شده است. اگر به دنبال این هستید که خانه و دفاتر کاری خود را با خیال راحت ترک نمایید و در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید استفاده از درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب می تواند راه حلی خوب برای شما عزیزان باشد.درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند که شما مشتریان گرامی میتوانید با خیال راحت یا خرید عالی را تجربه کنید.

درب ضد سرقت یا درب امنیتی، دربی است که با استفاده از مواد و فناوری‌های خاص طراحی شده است تا برای حفاظت از خانه یا محل کار شما علیه دزدان و سارقان مؤثر باشد. این درب‌ها علاوه بر دارا بودن قفل‌های پیچیده، فولاد ضخیم و سایر قطعات امنیتی، به صورت خودکار هم باز و بسته می‌شوند. همچنین، درب‌های ضد سرقت به دلیل وجود لایه‌های پلاستیک و فوم درون آن‌ها، نسبت به درب‌های معمولی دارای عایق حرارتی و صوتی بسیار بهتر هستند.

درب ضد سرقت در میبد یزد 1

ویژگی درب ضد سرقت در یزد

تولیدات شرکت دارای تنوع و ابعاد مختلف برای مصارف گوناگون در منازل مسکونی، شرکت ها و به طور کلی فضاهای ساختمانی بسته و روز باز می باشد که هرکدام با توجه به کاربرد و میزان حفظ امنیت تولید می شود. انواع مختلف درب های ضد سرقت از جنس فولاد، آلومینیوم  و یا از جنس چوب و فایبرگلاس ساخته می شوند. ساختار درون این مدل درب از نظر سبک طراحی و تولید به گونه ای است که با لوله های فولادی مسلح شده است و با انواع درهای آپارتمانی معمولی تفاوت های بسیار زیادی دارد. درب های معمولی دارای شکنندگی و عدم مقاومت در برابر ضربه هستند و حتی اگر کاملا از جنس فولاد هم باشند، می توان به راحتی آن ها را از ناحیه لولا باز کرد. این در حالی است که درب های ضد سرقت را نمیتوان از طریق برید و لولا را باز کرد. 

درب ضد سرقت در میبد یزد 2

مزایا خرید درب ضد سرقت از نمایندگی میبد یزد

دلایل خرید محصولات از نمایندگی شرکت آذین نقش چوب 

  • ارائه خدمات و محصولات با کیفیت
  • تولید محصولات با تکنولوژی روز
  • ظرفیت بالای تولیدات و قیمت مناسب
  • تحویل به موقع در میبد یزد جهت نصب صحیح دستگاه
  • تیم متخصص و کارآمد
  • ضمانت تمامی محصولات

ویژگی های درب ضد سرقت

مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت یا درب امنیتی به شرح زیر است:

  •  نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث می شود کمترین آسیب به درب وارد شود.
  • بر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها، درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل می شود که این خود از ویژگیهای منحصر به فرد درب های ضد سرقت می باشد.
  • در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است
  • ضخامت ورق به کار رفته در آن بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست
درب ضد سرقت در میبد یزد 3

درب ABS (ضدآب)

درب ABS (ضدآب)

 

 

 

یکی از محــصولات صنایع آذین نقش چوب تـــولید درب ضد آب می باشد هـــمانطور که می دانــید درب ضد آب abs  ازجمله عنــاصر اصلی هرساختمان محســوب می گردد که فرد با توجه به سلیقه و دکوراسیـــون داخلی و ترکیب رنگ گزینه های مختلفی را در انتخاب این درب ها در نظر می گیرد.

در تولید درب ضد آب    صنایع آذین نقش چوب از بهترین مواد اولیه که شامــل کلاف چوب، چسب، رویه  MDFو رویه درب ضد آب  ABS و رزینABS  استفاده می گردد.

درب ضد سرقت در میبد یزد 4
درب ضد سرقت در میبد یزد 5

مزایای استفاده از درب های ضد آب

 

  • به دلیل مقاوم بالایی که دارند دچار ریزش و ترک نمی شوند. بنابراین برای استفاده در حمام و سرویس های بهداشتی مناسب می باشد.

  • با محیط زیست سازگار هستند و هیچ نوع ضرری برای طبیعت در پی نخواهد داشت.

  • این درب از درب های چوبی اقتصادی تر می باشند.

  • درب ABS در برابر هر گونه نفوذ موریانه و حشرات مقاوم می باشد.

  • تنوع این نوع درب ها بالا می باشد و شما می توانید در انواع شرایط آب و هوایی از این درب ها استفاده نمایید.

  • تمیز کردن آن بسیار آسان است و می توانید از مواد ضد عفونی کننده استفاده نمایید.

مکان های مورد استفاده از درب ضد آب

 

 

این درب ها عموما در مکان هایی مانند، سرویس و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند؛ ولی عده ای از مردم برای درب داخلی یا ورودی ساختمان ها نیز از آن استفاده می کنند. در مناطق سردسیر و معتدل هم به دلیل رطوبت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین امروزه با توجه به کیفیت و مقرون به صرفه بودن این درب، گزینه بسیار مناسبی برای قسمت های مختلف خانه می باشد.

درب ضد سرقت در میبد یزد 6 ت
درب های MDF PVC

درب MDF

درب MDF از جمله فرآورد های مصنوعی چوب می باشد، که از فیبر نیمه فشرده ساخته می شود. این چوب مصنوعی دارای مقاومت بالایی است و از آن برای ساخت انواع درب داخلی ساختمان استفاده می شود.  شرکت آذین نقش چوب با کادری مجرب، ارائه دهند انواع درب داخلی و درب ام دی اف با روکش های مختلف می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید از میان طرح های مختلف، درب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید و طی یک ماه آن را تحویل بگیرید.

درب ضد سرقت در میبد یزد 7
درب ضد سرقت در میبد یزد 8
ویژگی درب های MDF

 

دارای قدرت رنگ پذیری بالایی می باشند.

درب ضد سرقت در میبد یزد 9

 

در برابر حرارت کمتر آسیب می بینند.​

درب ضد سرقت در میبد یزد 10

 

قیمت درب بسیار مناسب است.​

درب ضد سرقت در میبد یزد 11

 

مقاومت بالایی در برابر فشار دارند.​

انواع درب MDF​

روکش PVC

در این مدل درب، روکش PVC  بر روی انواع طرح، درج می گردد. هر نوع طرح به وسیله ی دستگاه  cnc بر روی MDF با ضخامت های 3 میل، 5 میل و 8 وکیوم می شود. 

درب خام

 

درب ام دی اف خام، معمولا دارای ضخامت 3 میل و از جنس کلاف روسی می باشد. این ورق ها بدون روکش هستند و اغلب نیاز به رنگ آمیزی دارند.

روکش چوب

یک لایه نازک چوب از جنس راش، افرا و یا صنوبر بر روی انواع درب mdf پرس می شود. نوع چوب با توجه به سلیقه و درخواست شما بر روی درب ها، وکیوم می شود.

روکش ملامینه

 

درب های mdf دارای روکش ملامینه و کاغذی نیز هستند که مدل های آن را می توانید برای درب اداره و یا کمد دیواری منزل خود سفارش دهید.

درب ضد سرقت ترموود

نام گذاری درب های ترموود به این دلیل است که این درب ها از نوعی چوب به نام ترموود ساخته می شود.
مکانیزم این چوب نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالاتری را نسبت به سایر درب ها دارد.
همچنین درب های ضد سرقت ترموود در مقابل حرارت، موریانه ,کرم و… مقاومت بسیار بالایی دارد. ضد آب بودن این چوب باعث شده است امروزه این نوع چوب در تولید درب های ضد سرقت ترموود کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

 

 

درب ضد سرقت در میبد یزد 12
درب ضد سرقت در میبد یزد 13

 همانطور که میدانید به علت ضد آب بودن این چوب در دکوراسیون و محیط هایی مثل استخر و سونا همچنین درب هاب سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
درب های ضد سرقت ترموود اصل از چوب هایی با کیفیت فنلاندی ساخته می شود ودر فرایند آماده سازی این چوب قابلیت ضدآب وضد حرارت پیدا کرده و در برابر رطوبت مقاوم می باشند.
از دیگر ویژگی های این درب های ضدسرقت میتوان به عایق صوتی بودن، ضد رطوبت بودن، ضد حرارت بودن و همچنین عایق سرما بودن اشاره کرد و از دیگر ویژگی ها ی این درب ها مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیدگی و وزن کم را می توان نام برد.

درب ضد سرقت در میبد یزد 15

درب های ضد سرقت ترموود با چوب ترموود اصل که از تولیدات صنایع آذین نقش چوب می باشد ,از بهترین برند های چوب فنلاندی می باشد و به علت زیبایی و کیفیت این درب ها به سایر شهر های ایران ارسال می گردد.
شما مشتریان گرامی در شهرهای یزد، میبد، اردکان، تفت مهریز و سایر شهرهای استان یزد از نمایندگی صنایع آذین نقش چوب در شهر میبد بازدید نموده و از محصولات این شرکت خریداری نمائید.

درب ضد سرقت در میبد یزد 14
خرید درب ضد سرقت در میبد یزد

شما هموطنان ساکن استان یزد می توانید جهت خرید محصولات مرغوب و با کیفیت شرکت صنایع آذین نقش چوب، به آدرس میبد فیروزاباد خیابان سلمان فارسی جنب هتل حاج ملک فروشگاه چوبین مراجعه نمایید؛ و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات ارائه دهنده توسط نمایندگی میبد زیر نظر شرکت صنایع آذین نقش چوب بوده و دارای ضمانت می باشد و شما با خیال راحت می توانید بدون پرداخت هزینه ای بیشتر اقدام به خرید درب ضد سرقت اورجینال نمایید.

شرکت آذین نقش چوب

از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

شماره های تماس