درب ضد آب ABS در شهریار

درب ضد آب در یزد سفید

درب ضد آب ABS در شهریار

یکی از محــصولات صنایع آذین نقش چوب تـــولید درب های ضد آب  ABS در شهریار می باشد. هـــمانطور که می دانــید درب های ضد آب ازجمله عنــاصر اصلی هرساختمان محســوب می گردد. فرد با توجه به سلیقه و دکوراسیـــون داخلی و ترکیب رنگ گزینه های مختلفی را در انتخاب این درب ها در نظر می گیرد. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند که شما مشتریان گرامی میتوانید با خیال راحت یا خرید عالی را تجربه کنید.

در تولید درب ضد آب  ABS در شهریار صنایع آذین نقش چوب از بهترین مواد اولیه که شامــل کلاف چوب، چسب، رویه  MDF و رویه درب ضد آب  ABS و رزین ABS  استفاده می کند. 

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

کلاف چــوب به کار رفته در ساختار این درب ها از چوب خشک روسی یــولکا که وارداتی می باشد و هــمچنین رویه درب ضــد آب  ABS در شهریار از ورق پلیمری که به ضــخامت 1 میلی متر و نفوذ ناپذیردر برابر آب می باشد که در طــیف رنگ های مختلف (سفید، قهوه ای، مشکی…) وهمــچنین لمینت شده با روکش PVC   طرح های کـاج، لایت،  جویز، گردویی، افرا، طلایی، زیتونی، آلپر، بیاض مش و… تــولید می گردد. 

درب ضد آب در یزد بیاضمش
درب ضد آب در یزد الپر

مراحل تولید درب ضد آب ABS در شهریار

در مراحــل اول کلاف چوب روسی با ابعاد سفـارش داده شده ساخته شده و با پر کردن هانیکام با چوب فضای خالی آن پر می گردد، سپس رویه  MDFســه میل برروی درب توسط دســتگاه پرس گرم چــسبانده می شود.

اضـافات چوب و  MDFرا با دستگاه دور کن جدا می گردد و در مرحله بعد درب با دستگاه قابلمه زن یا چهار کاره قــابلمه گردید و آمــاده مرحله ضــد آب سازی می باشد.

در مرحــله ضد آب سازی قابلمه درب یا کناره درب با رزیـن ABS که تـــرکیب از مواد ABS و حــلال  شیمیایی اســتون در تلوئن می باشد با درصــد مشخص و نوار   ABSآب بندی می گردد.

در گام بعد اضــافات ورق ABS از درب جدا مــی گردد و جهت آب بندی چند مرحله با رزین  ABS و قلم مــو تمام شیــارها و لبه ها آب بندی می گردد.

سپـــس در مرحله آخر بعد از خشک شدن چســـب که به مدت 12ساعــت باید از مرحله آخر بگذرد درب بسته بندی و آمـــاده ارسال می باشد.

از مهمترین ویژگی های درب ضد آب ABS  در باغستان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد خش بودن
  2. قابل شتشو بودن
  3. قابلیت رنگ آمیزی در طرح و رنگ های مختلف
  4. استحکام بالا
  5. مقاومت در برابر ضربه، صدا و حرارت

طیف رنگی درب ضد آب ABS در شهریار

سفید

کِرم

طرح چوب

کاج روشن

گردو جنگلی

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت های انواع درب ضد آب ABS در شهریار می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی