درب ضد سرقت در نوشهر

شرکت صنایع آذین نقش چوب یکی از شرکت های ارائه دهنده درب ضد سرقت نه تنها در تهران بلکه در شهرستان های مختلف بخصوص شهرهای شمالی کشور می باشد. ارائه درب های ضد سرقت و درب های ضد حریق و درب های داخلی ساختمانی از محصولات شرکت صنایع آذین نقش چوب می باشد. شما عزیزان برای خرید درب ضد سرقت در نوشهر می توانید به نمایندگی شهر نوشهر خود مراجعه نمایید. علاوه بر این شما می توانید درب لابی نیز هم برای ورودی ساختمان خود سفارش دهید.

درب های ضد سرقت - درب امنیتی

همان طور که از نام این گونه درب ها پیدا می باشد این درب ها به منظور جلوگیری از هرگونه دستبرد و سرقت ساخته شده اند. درب ضد سرقت به دلیل استفاده از بهترین یراق، قفل و لولا از امنیت بالاتری نسبت به درب های معمولی دارا می باشد. قفل های ضد اسید، عدم توانایی در اهرم کردن و چهارچوب قوی این گونه درب ها، کاره نفوذ و سرقت را بسیار ساخت کرده است.  درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند. 

درب ضد سرقت در نوشهر 2

محاسن درب ضد سرقت

به جرئت می توان گفت زمانی که قصد داریم درب ضد سرقت را جایگزین درب های معمولی نماییم، جلوی بسیاری از هزینه های اضافی رو می گیریم. بزرگترین دلیل برای خرید درب های ضد سرقت عمر و دوام بالای این گونه درب ها می باشد. لولا در درب های ضد سرقت مخفی می باشد که این موضوع سبب بالا رفتن امنیت می شود. همچنین مسئله ای که همواره در بحث گرم نگه داشتن خانه در فصل زمستان مهم می باشد، جلوگیری از اتلاف انرژی است که شما با خرید این گونه درب ها نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. همچنین اگر به دنبال این هستید که امنیت درب های ضد سرقت را از آنچه که هست بالاتر نیز ببرید می توانید از قفل های دیجیتال استفاده نمایید.

درب ضد سرقت در نوشهر 3

ویژگی درب ضد سرقت در نوشهر

ویژگی های مثبت درب ضد سرقت سبب می شود دوست داران زیبایی و امنیت به سراغ این گونه درب ها بروند، برخی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد سرقت به شرح زیر می باشد:

  • ضد آب بودن، یکی از مهم ترین ویژگی های این گونه درب ها
  • تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده
  • جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
  • روکش های متنوع از جنس های مختلف
  • دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
  • زنگ اضافی و دوربین چشمی که در داخل خود در قرار گرفته است
  • این درب ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ورود گرد و غبار و آلودگی های هوای بیرون به خانه دارند.
  • تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
  • مقاومت و دوام بالا و عمر طولانی همراه با حفظ کیفیت در مقایسه با درب های معمولی

بازار فروش درب های ضد سرقت

متاسفانه زمانی که درکشور ما کسب و کاری رونق پیدا می کند، افراد سودجو بسیاری پیدا می شوند که با ارائه محصولی بی کیفیت به مشتری فقط به دنبال کسب درآمد هستند. این مسئله در درب های ضد سرقت هم وجود دارد، بسیاری از افراد با وارد کردن درب های ضد سرقت چینی و بی کیفیت متاسفانه اعتماد مشتری را به درب های ضد سرقت پایین آورده اند. داشتن امنیت حق طبیعی شماست و درب های ضد سرقت اورجینال به همین منظور ساخته شده است تا شما خانه و محل کاری خود را بدون هیچ دلشوره ای ترک نمایید.
ما این نوید را به شما می دهیم که شما با خرید درب های درب ضد سرقت تولیدی شرکت صنایع آذین نقش چوب، دیگر نگران از این قبیل مسائل نیستید و از محصولی اورجینال همراه با ضمانت استفاده می نمایید.

درب ضد سرقت در نوشهر 4

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت در نوشهر

درب های ضد سرقت از اجزای مختلف تشکیل شده اند مانند: لولا و پیچ، نقش بسیار کلیدی در نگهداشتن درب ایفا می کنند. چهار چوب:، نقش بسیار مهمی در مقاوم سازی درب دارد. استراکچر، نقش کلیدی در ساخت درب دارد؛ و شاسی درب می باش. چشمی، امنیت درب را بالا می برد. روکش، به درب زیبایی می بخشد؛ و درب را در برابر عوامل جوی مقاوم می سازد. قفل، نقش حیاتی در بالا بردن امنیت درب ضد سرقت دارد؛ و جلوگیری از نفوذ دزدان می کند.   

درب ضد سرقت در نوشهر 5
کشور های برتر تولید کننده درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت را، کشور های تولید می کنند؛ اما بسیاری از تولید کنندگان درب های بی کیفیت تولید می کنند، مانند چین؛ و هیچ گونه مقاومتی در برابر دزدان و حوادث طبیعی ندارند. درب های ضد سرقت ترک، باکیفیت تذین درب های ضد سرقت می باشند؛ و با دارا بودن اجزای مستحکم مانند: جنس بدنه، نوع قفل و لولای با کیفیت در رده درب های ضد سرقت با کیفیت جهان قرار می گیرد وحتی قیمت بالایی هم نسبت به درب های دیگر دارد. درب های ضد سرقت ایرانی، از کیفیت قابل توجه ای برخوردار می باشند؛ و در اصل منتاژ شده همان درب ضد سرقت ترک می باشد. شرکت آذین دور، با ارائه بهترین درب های ضد سرقت با کیفیت ایرانی و ترک در خدمت شما می باشد.

تفاوت درب ضد سقت با درب معمولی
  • ساختار درب ضد سرقت به گونه ای می باشد که، فضای خالی در بدنه آن وجود ندارد؛ و همین امر باعث زد دیلم بودن آن می شود. اما ساختار درب های معمولی به گونه ای است که، فضای خالی در آن وجود دارد؛ و به راحتی می توان آن را شکست.
  • تعداد لولاهای درب ضد سرقت از، درب های معمولی بیشتر می باشد؛ و همین امر باعث بالا بودن امنیت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی می باشد.
  • درب های ضد سرقت، عایق صوتی و حرارتی خوبی می باشند؛ اما درب های معمولی، به این گونه نمی باشند؛ و به راحتی صدا و حرارت را به داخل و به بیرون خانه انتقال می دهند.
  • قفل درب ضد سرقت به گونه ای ساخته شده است که، دزدان نتوانند آن را باز کنند؛ اما قفل های درب معمولی را به راحتی می توان باز کرد.
درب ضد سرقت در نوشهر 6
تفاوت درب ضد سرقت در نوشهر با دیگر درب ها
فرق درب لابی با ضد سرقت لابی

معمولا درب لابی دارای ساختار مقاومی نیست و بیشتر جنبه زیبایی دارد، و استفاده آن برای ساختمان هایی توصیه شده که لابی من مستقر در ساختمان داشته باشند که از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان جلو گیری کنند؛ ولی در مقابل آن درب ضد سرقت لابی به دربی گفته می شود که ظاهری مشابه درب لابی داشته ولی بجای ساختار چوبی داخلی از ساختار فلزی مقاوم در برابر فشار و خمش استفاده کند به مانند درب ضد سرقت از ورود متجاوزین به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورد.

خرید درب ضد سرقت در نوشهر

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

شما عزیزان اگر قصد خرید محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت صنایع آذین نقش چوب را دارید و ساکن نوشهر هستید می توانید به آدرس ( خیابان باباطاهر صنعت ۳۵ ) مراجعه فرمایید و همچنین می توانید با نماینده محصولات صنایع آذین نقش چوب آقای محسنی تماس حاصل فرمایید. درب های خریداری شده از نمایندگی ما تمامی از بهترین متریال ساخته شده است و ارسالی از تهران می باشد و شما بدون پرداخت هزینه اضافی تر می توانید برای خانه و محل کار خود از درب های ضد سرقت استفاده نمایید.