درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان

درب های ضد سرقت، از لایه های مختلفی تشکیل شده اند و این ساختار باعث امنیت بیشتر آن شده است؛ و همچنین باعث می شود علاوه بر امنیت کمک بسیاری به عایق بودن آن کند.

جنس بیرونی درب می تواند فلزی، چوبی، ام دی اف و شیشه ای باشد. روکش های این نوع درب می تواند به شکل های مختلفی مانند: صاف، نیمه برجسته، برجسته یا شکل های متنوع باشد.
قیمت درب ضد سرقت ارزان یا گران بستگی به جنس رویه، یراق آلات و همچنین آلیاژی که در ساخت آن استفاده شده بستگی دارد. فروشگاه آذین دور با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات و درب های ضد سرقت توانسته است بهترین درب های ضد سرقت را تولید و ارائه کند.

آیا درب ضد سرقت ارزان ایمن هم است؟

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که درب های ضد سرقت ارزان امنیت دارند یا خیر. عموما با توجه به کیفیت ساخت این درب ها، اکثر آن ها از ایمنی بالایی برخوردارند.

اما نوع متریال به کار رفته، کشور تولید کننده و روش تولید از جمله عواملی است که در کیفیت نهایی این درب اثر گذار می باشد. همچنین نوع قفل به کار رفته و یراق آلات موجود بر آن نیز یکی دیگر از بخش های مهم آن می باشند. در کل مفهوم درب ضد سرقت را می توان به دو دسته تقسیم کرد: درب باکیفیت و درب بی کیفیت، که برای فهمیدن تفاوت بین این دو درب در ادامه همراه ما باشید.

درب های ضد سرقت با کیفیت

برای فهمیدن آن که یک درب با کیفیت است، باید در اولین قدم توجه داشته باشیم که درب از چه میزان امنیت برخوردار می باشد. امنیت این درب ها مهم ترین و اصلی ترین ویژگی این درب ها است که باید به خوبیی این فاکتور در آن ها رعایت شود.

در مراحل بعدی، به ساختار داخلی درب های ضد سرقت تا چارچوب که برای این درب ها سه پارامتری می باشند و حتی قفل های به کار رفته در آن باید توجه فرمایید؛ زیرا تمام این عوامل مستقیم بر کیفیت اثر می گذارد.

به طور مثال نوع قفل و یراق آلات آن تاثیر زیادی در کل دستگیره دارد. و در مجموع دستگیره ها نیز جزو مهمی از این درب ها هستند. در ایران تولید کنندگان درب توانسته اند با کاهش برخی از اکسسوری ها و یراق آلان گران درب های ضد سرقت ارزان با کیفیت را وارد بازار کنند.

درب های ضد سرقت بی کیفیت

درب هایی بسیار ارزان در بازار وجود دارند، که کشور سازنده آن چین می باشد؛ درب های ضد سرقت ساخت کشور چین، عموما استحکام و ساختار داخلی خوبی ندارند و از امنیت بالایی نیز برخوردار نیستند. در درب های چینی، فلزات با ضخامت های بسیار کم به صورت ورق سرتاسری در آن استفاده می کنند؛ که خیلی راحت می توان آن ها را با دیلم شکست و از این جمع بندی متوجه می شویم که درب های چینی نمی تواند امنیتی در خانه های شما در مقابل دزدان و سارقان باشند. همچنین نوع متریال درب، قفل های بکار رفته نیز شکننده و به شکلی هستند که نمی تواند امنیت و آسایش مورد نیاز را تامین نمایند.

ایمنی درب ضد سرقت ارزان
ایمنی درب ضد سرقت ارزان

درب های ضد سرقت ایرانی

همانگونه که در بالا توضیح دادیم، درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ امنیت و کیفیت به مراتب بهتر از درب های ضد سرقت چینی می باشند. شرکت های ایرانی، با جایگزین کرده فولاد به جای آهن استقامت درب را بالا برده اند و این امر باعث بی اثر شدن دیلم می شود. همچنین در هر دو سمت درب يك ام دي اف قرار دارد؛ و در نهایت با یک رویه پي وي سي آن را روکش کرده که همین امر باعث ظاهر زیبا این درب ها می باشد.

معرفی درب ضد سرقت ارزان ایرانی
معرفی درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب های ایرانی با استفاده از روش های گوناگون درب های با کیفیتی را روانه بازار کرده اند. تا علاوه بر استحکام و مقاومت بالا، از زیبایی ظاهری خوبی نیز برخوردارند. که همین امر سبب می شود تا این درب ها تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها داشته باشند. تنوع این درب ها نیز به گونه ای است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.

 درب ایرانی رویه PVC

شرکت های ایرانی با حذف جنبه های تجملاتی مانند: دستگیره های لوکس، درکوب لوکس و دورکوب اینگونه درب در ساده ترین حالت تولید می شود. با در نظر گرفتن موارد امنیتی، و رعایت آن هیچ گونه آسیبی به امنیت این درب ها نمی رسد؛ و فقط به دلیل کم کردن وزن سازه و شاسی فولادی ضخامت ورق فولادی کمتر از حالت طبیعی می باشد.

درب ضد سرقت ارزان لاکچری
درب ضد سرقت ارزان لاکچری

درب های پی وی سی با قابلیت ضد خش و همین طور ضد آب بودن، در سرویس ها و حمام بسیار کاربرد دارند. همچنین به دلیل زیبایی و ویژگی های متعددی که دارند، جایگزین مناسبی برای درب های قدیمی و آلومینیومی محسوب می شوند.

 

درب ایرانی رویه چوب

درب ضد سرقت ارزان، با رویه چوب مانند رویه پی وی سی می باشد؛ فقط با این تفاوت که قیمت آن نسبت به رویه پی وی سی کمی بالاتر است. درب با رویه چوب، به  مراتب کیفیت  پایین تری نسبت به  رویه چوب معمولی دارد؛ و رنگ پلی اورتان و رویه چوب در درب های ضد سرقت رویه چوب کیفیت پایین تری نسبت به درب رویه چوب استاندارد دارند.

همچنین آسیب پذیری اینگونه رب ها نیز بیشتر می باشد. اما نکات مثبتی که این درب دارد، زیبایی ظاهری آن می باشد. به دلیل استفاده از چوب و تنوع آن، چهره ی بسیار دلنشینی را به فضای ساختمان شما می دهد. همچنین این درب ها را می توان به راحتی و با استفاده از پارچه خیس تمیز کرد.

درب ضد سرقت ارزان لوکس
درب ضد سرقت ارزان لوکس

 

درب های ضد سرقت فلزی ارزان چینی

درب هاي ضد سرقت فلزی كه در بازار ایران و بين مصرف كننده ها وجود دارد، با نام درب چینی معروف است. این درب ها جزو بي كيفيت ترين درب هاي بازار مي باشند و به قدری كيفيت اين درب ها پايين است كه اصلا جزو درب های ضد سرقت نمي توان آن را حساب کرد.

ورق آهن به کار رفته در این درب ها از استقامت بسیار پایینی برخوردار می باشد، به طوری که در برابر ضربات معمولی نیز هیچ گونه مقاومتی ندارند؛ و جایگزین کردن سازنده ها، در این گونه درب ها براي بالا بردن استقامت آن در برابر ديلم بي تاثير است. با توجه به اینکه استفاده از درب های امنیتی برای بالا بردن ایمنی و محافظت از ساختمان می باشد، این درب ها فاقد این ویژگی هستند.

معرفی درب ضد سرقت ارزان چینی
معرفی درب ضد سرقت ارزان چینی
قیمت درب های ضد سرقت فلزی چینی

درب های ضد سرقت چینی، انواع بسیاری در بازار ایران دارد و معمولا ساخت کشورهای چین، ترکیه و ایران است؛ درب تولید شده در کشور چین همانند، سایر اقلامی که از این کشور وارد بازار ایران می شود از کیفیت پایین‌تری برخوردار است.

اگرچه درب‌های چینی نیز با کیفیت ‌های مختلفی تولید می شود و درب‌های درجه یک آن‌ها گاهی از کیفیت خوبی هم برخور دارند؛ اما عموما درب های تولیدی کشور چین کیفیت مناسبی ندارند و قابل مقایسه با درب های ضد سرقت ایرانی نیستند.

این درب ها متناسیب با ابعاد و البته روکش های مورد استفاده از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. همچنین قسمتی که درب مورد نیاز می باشد نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. و در آخر همان طور که گفتیم نوع کیفیت آن هم جزو عوامل تعیین کننده برای قیمت این درب است.

قیمت انواع درب ضد سرقت ارزان

انواع قفل های درب های ضد سرقت

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت دربهای ضد سرقت قفل های به کار رفته در آن است. زیرا قفل ها نقش اصلی در امنیت درب ها را ایفا می کنند.

این قفل ها تنوع بسیاری با برند های معتبر جهان دارد. قفل ها انواع بسیاری مانند: قفل الکتریکی، قفل با قابلیت اثر انگشت، قفل کارتی، قفل مولتی پوینت، قفل منو بلاک، قفل هوکی شکل، قفل هوشمند و قفل ضد سرقت آژیردار که هر کدام کارایی و برند خاص خودش را دارد.

هرچقدر نوع قفل مورد استفاده در درب شما کیفیت بالایی داشته باشد، ایمنی ساختمان شما را افزایش می دهد. همچنین یکی از روش های تشخیص یک درب خوب و با کیفیت نوع قفل به کار رفته در آن است.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان

همه افراد یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت را ترجیح می دهند. در این زمینه هم کلمه خرید یک درب ارزان قیمت می تواند جذاب باشد. اما نکته بسیار مهم این است که ارزانی درب ارتباطی با کاهش کیفیت آن نداشته باشد. حتما هنگام خرید باید به نکات مختلفی توجه کنید تا علاوه بر قیمت خوب صاحب درب با کیفیت نیز شوید. در غیر اینصورت هزینه ای که انجام دادید ثمری نخواهد داشت.

درب ضد سرقت

استفاده از متریال و روکش مناسب متناسب با نوع درب شما با اهمیت است. همچنین به لولاها و کیفیت آن نیز توجه کنید. چرا که وزن درب توسط این قسمتحمل می شود.

همچنین قفل درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. حتما قفل ها بادی باکیفیت، و دارای مغزی و یراق آلات با کیفیت باشند.

تا افراد نتوانند بدون کلید یا کارت وارد درب شوند. سعی کنید هنگام خرید از فروشگاهی خرید کنید که دارای سابقه تولید در این زمینه را داشته باشد. تا بتوانید به واسطه سابقه آن به آن ها اعتماد کنید.

توجه کنید که

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو، بلوط، راش، ملچ و… نام برد.

که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاظ طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

در زیر تصاویر روکش های طبیعی چوب را مشاهده نمائید.

گردو

درب ضد سرقت ارزان روکش گردو
درب ضد سرقت ارزان روکش گردو

بلوط

درب ضد سرقت ارزان روکش بلوط
درب ضد سرقت ارزان روکش بلوط

 

خرید انواع درب های ضد سرقت ارزان

مجموعه آذین نقش چوب ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های ضد سرقت، درب داخلی و… به بازار می باشد. این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان خود تلاش می کند تا بهترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات را عرضه کند. در همین راستا شما می توانید برای مشاهده انواع درب های این مجموعه به فروشگاه مراجعه فرمایید. همچنین جهت ثبت سفارش و یا هرگونه سوال با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

 نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

2 دیدگاه دربارهٔ «درب ضد سرقت ارزان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *