بهترین درب ضد سرقت ایرانی

بورس درب ضد سرقت در تهران

بورس درب ضد سرقت در تهران

کیفیت نماد کار صنایع آذین نقش چوب می باشد.

بورس درب ضد سرقت یا درب امنیتی در شهرهای مختلف از جمله تهران، در مکان های مختلفی قرار دارد. هر فردی که به دنبال خرید این درب در منطقه خود است معمولا به سراغ محل فروش عمده مراجعه می کند. تولید کنندگان اصلی و عمده درب های ضد سرقت، شرکت ها می باشند که در نقاط مختلف شهر تهران پراکنده شده اند و شما می توانید با مراجعه به یکی از این شرکت ها خریدی مطمئن داشته باشید. یکی از بهترین شرکت های تولید کننده این درب در غرب تهران، شرکت آذین نقش چوب می باشد که تمامی محصولات خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به فروش می رساند.

درب ضد سرقت یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند. درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود.

نصب درب ضد سرقت یکی از بهترین راه های محافظت از خانه و اموال شماست و می تواند به شما اطمینان و آرامش خاطر بیشتری بدهد.

درب امنیتی یا ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت یکی از بهترین مدل های درب ساختمانی هستند که امنیت بسیار بالایی دارند. تمام اجزای این مدل درب جنس مقاوم در برابر فشار، دستکاری قفل و … دارند و به خوبی از ورود سارقین به داخل محیط جلوگیری می کنند. متریال و بدنه این مدل درب از جنس چوب های مختلف از جمله MDF و PVC و… است که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. در داخل بدنه درب از یک ورقه فلزی بسیار محکم، به همراه قفل و لولای باکیفیت استفاده می شود که مانع باز شدن درب توسط سارقین می شود.

مزایای درب ایمن

  • مقاومت و امنیت بالا در مقایسه با درب های معمولی
  • ضد آب و عایق رطوبت
  • عایق صوتی و جلوگیری ورود هرگونه سر و صدا
  • دارای طرح و روکش های متنوع
  • ضد حریق و دارای دستگیره عایق حرارت در هنگام آتش سوزی

بورس درب های ضد سرقت

 همانطور که گفته شد بورس این درب در شهرهای مختلف تهران وجود دارد. بیشتر تولید کنندگان که در بورس تهران محصولات خود را ارائه می دهند از متریال های ترکیه ای استفاده می کنند. همه انواعاین درب ها با رویه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام بسته به شرکت تولید کننده دارای متریال و اجزای مختلفی هستند. شرکت آذین نقش چوب به عنوان تولید کننده انواع درب های ضد سرقت در غرب تهران، به عنوان محل های مهم شناخته شده است. همچنین این شرکت انواع چهارچوب ها را در ابعاد دلخواه و استاندارد، با جنس مرغوب تولید و به فروش می رساند.

 

اجزای درب های ایمن

شرکت های تولید کننده درب های ضد سرقت در هر منطقه که فعالیت می کنند از یک چارچوب مشخص در تولید درب استفاده می کنند. برای خرید بهتر لازم است که اجزا و مشخصات انواع درب ها را بررسی کرده و سپس درب مناسب را از بورس درب ضد سرقت خریداری نمایید. در ادامه به شرح اجزای مختلف درب های ضد سرقت می پردازیم:

چهارچوب :

اصلی ترین اجزای درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت فلزی و … که باعث وجه تمایز آن از درب های معمولی می شود، نوع چارچوب درب است. درب های ضد سرقت مانند در گاو صندوق به وسیله ی قفل های متعدد به چارچوب درب متصل می شوند. مشخصات چارچوب های تولیدی شرکت آذین نقش چوب، به شرح زیر است:

  • چهارچوب با ابعاد استاندارد : کف 14 (105*cm 210) – کف 18 (110*cm210)
  • ضخامت ورق 1/25 یا 1 میل
  • رنگ الکترواستاتیک کوره ای
  •  ورق داخل سرتاسری کرکره ای
  • دارای نوار درزگیر و کاسه پــین

قفل :

یکی از مهمترین و با اهمیت ترین اجزای درب ها قفل آن است، پس در هنگام خرید حتما باید به نوع قفل توجه نمایید. این درب ها دارای انواع قفل‌های ضد سرقت مختلفی هستند که هر کدام از این قفل‌ها اهمیت خاص خود را دارند. قفل‌های این درب دارای چندین زبانه هستند که هر قدر تعداد زبانه‌ها بیشتر باشد، امنیت درب نیز بیشتر است. در هنگام چرخیدن کلید در قفل درب‌، زبانه‌ها در چندین جهت داخل چهارچوب قرار می‌گیرد و درب باز می شود. اگر در هنگام باز کردن درب زبانه ها به خوبی چفت نشوند، باعث خرابی درب می شوند. همچنین ممکن است درب به راحتی توسط سارقین باز شود.

لولا

لولای درب ضدسرقت از داخل و خارج درب پنهان شده است. این مدل جایگذاری لولا در داخل درب باعث شده است که در به راحتی به وسیله اهرم کردن باز نشود. تمامی درب های ضد سرقت دارای 4 لولا هستند که بین 90 تا 95 درجه باز می شوند. البته در بعضی مواقع از لولای 180 درجه نیز استفاده می شود که آن بستگی به سفارش شما دارد.

 

اهمیت خرید درب امنیتی با کیفیت

همان طور که اشاره شد درب های ضد سرقت دارای ویژگی های مختلفی است. اینگونه درب ها به دلیل لایه ها و ساختاری که دارای باید از مقاومت و امنیت بالایی برخوردار باشد. تا امکان نفوذ افراد بیگانه به آن ممکن نباشد. به همین دلیل حتما هنگام خرید این درب را از مراکز معتبر تهیه نمایید. همین طور به اجزای اصلی آن همانند تعداد لولاها، قفل، روکش و میزان مقاومت آن توجه نمایید. به طور مثال قفل اینگونه درب ها باید بگونه ای ساخته شده باشد که بدون کلید و یا کارت مخصوص به آن به هیچ وجه باز نشود. همچنین در صورت تغییرات دمایی مشکلی برای آن پیش نیاید.

یراق آلات درب ضد سرقت شامل

1-قفل و سیلندر ضدسرقت:که قفل مولتی، چنگکی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی و انواع قفل های ترک در برندهای کاله و… می باشد.

2-دستگیره های ثابت : در رنگ ها و طرح مختلف در درب های ضدسرقت نصب می گردد که معروف ترین دستگیره های ثابت دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره لوله ای، عثمانی، لوکس و پروفیل را می توان نام برد.

3-درکوب چشمی: جهت زیبایی های درب ضد سرقت درکوب های لوکس و ساده در برند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

درکوب ایتالیایی، رومی فلاور، شاخدار، در کوب شیر، درکوب گردو و درکوب درین، درکوب گل وسربی و… را می توان در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، مشکی و … استفاده نموده که به همراه درکوب، چشمی نیز نصب می گردد.

4-دستگیره متحرک شرکتی و برند هایکو و برندهای وارداتی ترک نیز در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب با سلیقه مشتری نصب می گردد.

5-رزت: جهت قرار گرفتن سیلند روقفل بر روی درب در دو طرف درب 2عدد رزت نصب می گردد که ایمن رزت …..ساختمان را تضمین می نماید امروزه رزت های ضد برش و رزت ضد دیلم در ساخت درب های ضد سرقت لوکس نصب می گردد. از رزت مربع طلایی، رزت مربع زیتونی، هایکو، رزت های کروم و مشکی و رزت های مدرن زیتونی و همچنین رزت های ضد برش طلایی، مشکی و… را می توان نام برد .

6-نوار دزدگیر: عایق صدا گیر بین لنگه و چهار چوب درب بر روب لنگه نصب می گردد.

نوار دزدگیر به ضخامت مختلف و همچنین سفید و مشکی را می توان نام برد.

سایر ملزومات درب ضد سرقت گل پیچ و وانتر مار فلزی پین امنیتی، کاسه پلاستیکی، لولا سه تیکه چهار پهلو، کاور محافظ درب یا کاور نایلون حباب دار و یا کارتن بسته بندی می توان نام برد.

 دستگیره درب های ضد سرقت

دستگیره در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می شود که انتخاب آن بستگی به سلیقه افراد دارد و می توان آن را به صورت جداگانه بر روی درب نصب کرد. جنس دستگیره معمولا باید به گونه ای باشد که در هنگام آتش سوزی، داغ نشود و مانع از باز شدن درب نگردد. البته در تولید بیشتر درب های ضد سرقت از دستگیره های عایق حرارت استفاده می شود؛ اما اگر به صورت جداگانه آن را خریداری می کنید، حتما به این نکته توجه نمایید.
دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره های لوله ای پرفروشترین دستگیره های موجود در بازار می باشد .

انواع قفل کلیدی درب ضد سرقت

 

رویه درب

رویه درب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که بیشتر از اجزای دیگر در معرض دید همگان است. رویه ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و در بعضی مواقع از طرح های CNC استفاده می شود که توسط دستگاه مخصوص بر روی درب کار می شود. از مزیت های مهم رویه، ضد خش و ضد آب بودن آن است که باعث می شود درب به راحتی خراب و پوسیده نشود و عمری طولانی داشته باشد. این مسئله در کاهش هزینه های جانبی نیز بسیار تاثیر دارد.

اگر شما ساکن غرب استان تهران هستید و به دنبال بورس این درب در این منطقه می گردید، بهترین پیشنهاد مراجعه به شرکت آذین نقش چوب، واقع در شهریار است. این شرکت به عنوان تولید کننده انواع درب های ضد سرقت، بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد.

خرید بهترین ارائه کننده انواع درب

جهت خرید محصولات از بورس درب ضدسرقت آذین در، واقع در غرب تهران، می توانید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید و یا با ما تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما شما را در خرید انواع بهترین درب راهنمایی نمایند. تا بتوانید باخیالی آسوده دربی با کیفیت با ظاهری بسیار زیبا را تهیه نمایید.

همچنین می توانید برای مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید.

0912-8630068
0919-2405254
021-65291932
021-42693680

شبکه های اجتماعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *