خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت

خرید درب صنایع آذین نقش چوب

کیفیت, نماد کار صنایع آذین نقش چوب می باشد.

انسان از همان اول که خانه ای برای خود ساخت، حفره ای را در دیوار حفر کرد برای آن که راحت تر رفت و آمد کند. و از مصالح بومی دربی را ساخت، تا بتواند این حفره را بپوشاند؛ و از تعرض مهاجمان جلوگیری کند. امروزه، با پیشرفت صنایع ساخت و ساز در ساخت درب ها تولید کنندگان درب های ضد سرقت را عرضه بازار کردند؛ که هم از نظر زیبایی و هم از لحاظ امنیت بهتر از درب معمولی است. شما میتوانید، خرید درب های ضد سرقت خود را از شرکت آذین دور انجام دهید؛ زیرا شرکت آذین دور با 9 سال قدمت یکی از بهترین تولید کنندگان معتبر درب در تهران می باشد.

چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد، که چرا باید درب ضد سرقت استفاده کنید؟
در جواب این سوال باسد گفت: درب های قدیمی توانایی مقاومت در برابر دیلم ندارند و راحت دزدان می توانند وارد خانه شما شوند. از طرفی دیگر، قفل های درب قدیمی به راحتی باز می شوند؛ و این دلایل باعث میشود خانه شما امنیت نداشته باشد. درب ضد سرقت، بسیار مستحکم بوده و توانایی مقاومت در برابر دیلم را دارد؛ و این گونه شما میتوانید با خیالی آسوده خانه را ترک کنید. درب ضد سرقت علاوه بر مزیت نفوذ ناپذیری در برابر دزدان، زیبایی خاصی را به نمای داخلی و خارجی خانه شما می دهد؛ و از همه مهم تر این درب ها در هنگام آتش سوزی می توانند تا 4 ساعت در برابر حرارت و آتش دوام بیاورند.

خرید درب ضد سرقت

تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی

  1. ساختار درب ضد سرقت به گونه ای می باشد که، فضای خالی در بدنه آن وجود ندارد؛ و همین امر باعث ضد دیلم بودن آن می شود. اما ساختار درب های معمولی به گونه ای است که، فضای خالی در آن وجود دارد؛ و به راحتی می توان آن را شکست.
  2. تعداد لولاهای درب ضد سرقت از، درب های معمولی بیشتر می باشد؛ و همین امر باعث بالا بودن امنیت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی می باشد.
  3. درب های ضد سرقت، عایق صوتی و حرارتی خوبی می باشند؛ و اینگونه از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و حتی هزینه ها را کاهش می دهد. اما درب های معمولی، به این گونه نمی باشند؛ و به راحتی صدا و حرارت را به داخل و به بیرون خانه انتقال می دهند.
  4. قفل درب ضد سرقت به گونه ای ساخته شده است که، دزدان نتوانند آن را باز کنند؛ اما قفل های درب معمولی را به راحتی می توان باز کرد.

خرید درب ضد سرقت

انواع برند درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، توسط سه کشور ساخته می شود مانند: کشور چین، که بسیار درب های ضد سرقت بی کیفیتی را روانه بازار کرده؛ و هیچ فرقی با درب های معمولی ندارند. کشور ترکیه، بهترین سازنده درب های ضد سرقت می باشد؛ و این درب ها را به کشور های آسیایی و روپایی صادر می کند. کشور ایران، که در اصل همان درب های ترک را تولید می کند با کمی کیفیت پایین تر؛ ولی مقاومت خوبی در برابر نفوذ دزدان دارند. شما می توانید این درب ها را از گروه تولیدی صنایع آذین نقش چوب خریداری فرمایید.

اجزای تشکیل دهنده درب های ضد سرقت

  • لولا و پیچ: نقش بسیار کلیدی در نگه داشتن درب ایفا می کنند.
  • چهار چوب: نقش بسیار مهمی در مقاوم سازی درب دارد.
  • استراکچر: نقش کلیدی در ساخت درب دارد؛ و شاسی درب می باش.
  • چشمی: امنیت درب را بالا می برد.
  • روکش: به درب زیبایی می بخشد؛ و درب را در برابر عوامل جوی مقاوم می سازد.
  • قفل: نقش حیاتی در بالا بردن امنیت درب ضد سرقت دارد؛ و جلوگیری از نفوذ دزدان می کند.

 زیبایی

درب های ضد سرقت، از لحاظ زیبایی بسیار شیک می باشند؛ و زیبایی چشم گیری به نمای داخلی و بیرونی خانه، شرکت و… شما می دهد. این درب ها، دارای رنگ بندی می باشند؛ و شما می توانید مطابق با دکوراسیون و سلیقه خود آن را انتخاب کنید؛ و حتی به علت تنوع در طرح می توانید طرح درب خود را انتخاب کنید.

این درب برای چه اقلیمی مناسب می باشند؟

شما می توانید در هر اقلیمی که زندگی می کنید، با درنظر گرفتن آب و هوای محل زندگی خود جنس درب ضد خود را انتخاب کنید. شما می توانید، با در نظر گرفتن اقلیم محل زندگی خود این درب ها را خریداری کرده؛ و دیگر نگرانی بابت پوسیدگی، یا ساییدگی و یا از بین رفتن بافت رویی درب خود نداشته باشید.

روکش درب ضد سرقت

برای پوشاندن نمای درب ضد سرقت از روکش استفاده می شود که، هم باعث زیباتر شدن نمای درب می شود؛ و هم باعث بالا رفتن مقاومت درب در برابر عوامل جوی می شود. روکش های درب ضد سرقت مانند: رویه چوب طبیعی، رویه ملامینه، رویه PVC، رویه CNC، رویه برجسته اکونومی و رویه برجسته لوکس می باشد.

قفل های درب های ضد سرقت

قفل های درب ضد سرقت، از تنوع بسیاری برخوردار است؛ و شما می توانید قفل مدنظر خود را انتخاب کنید. بهترین قفل های درب ضد سرقت مانند: قفل با قابلیت اثر انگشت، قفل مولتی پوینت، قفل ضد سرقت آژیردار، قفل هوکی شکل، قفل الکتریکی، قفل هوشمند، قفل منو بلاک و قفل کارتی می باشند.

یکی از معروف ترین برند قفل درب ضد سرقت

در سرتاسر جهان، شرکت های بسیاری وجود دارد که، قفل های درب ضد سرقت تولید می کنند. اما در بین تمام این شرکت ها، شرکت  کاله  ترکیه یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده قفل درب ضد سرقت در جهان می باشد؛ و قفل های ضد سرقت خود را به کشور های آسیایی و اروپایی صادر می کند.

خرید درب ضد سرقت

در خرید درب ضد سرقت بسیار توجه فرمایید! زیرا افراد سودجویی در بازار وجود دارند که، درب های ضد سرقت چینی بی کیفیت را به جای درب ضد سرقت با کیفیت ترک و ایرانی به فروش می رسانند. به همین منظور، خرید درب ضد سرقت خود را از شرکت های معتبری مانند شرکت آذین در خریداری کنید.

صنایع آذین نقش چوب

مجموعه تولیدی آذین نقش چوب ، با بهترین و باکیفیت ترین درب های ضد سرقت  در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید، جهت خرید این درب های ضد سرقت با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید؛ و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید، به صفحه فروشگاه شرکت آذین در مراجعه فرمایید.
کارخانه آذین نقش چوب در غرب استان تهران ، شهرستان شهریار درب های تولیدی خود را به شهرهای مختلف کشور ارسال می نماید .

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

 نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *