فروش درب ضد سرقت

فروش درب ضد سرقت به عنوان بهترین راه برای افزایش امنیت خانه ساختمان‌ها این روزها افزایش یافته است. درب های ضد سرقت مانع ورود سارقین به حریم شخصی ما شده و در برابر هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن مقاوم است. شرکت آذین دُر با بهره‌گیری از با کیفیت ترین متریال های موجود در بازار آماده هرگونه خدمات رسانی به مشتریان عزیز سراسر کشور است.

انواع درب های ضد سرقت

این درب از ابزار و یراق، چوب و از این موارد ساخته می‌شود. هرچه کیفیت این مواد از نوع درجه یک باشد، کیفیت کلی درب هم بالا می‌رود. درب‌های ضد سرقت به طور کلی به ۳ دسته چینی، ایرانی و ترک تقسیم می‌شوند. قبل از این که قصد خرید درب ضد سرقت را داشته باشید، افزون بر کیفیت و عملکرد کالای مورد نظر خود و ارائه خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید.

چرا باید از درب های ضد سرقت استفاده کنیم؟

از درب های ضد سرقت در بین انواع درب ورودی و داخلی ساختمان دارای وغیره استفاده زیادی می‌کنند. همین طور انواع مدل های آن نیز مانند درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت ترک طرفداران زیادی دارد. ترکیب قفل این مدل درب دارای مواد اولیه خاصی‌اند و به گونه طراحی شده است که به راحتی توسط تبهکاران قابل باز شدن نمی‌باشد.(نمونه در کاتالوگ) این ویژگی باعث انتخاب این مدل درب برای حفظ امنیت در منازل مسکونی، شرکت، دفاتر و مکان‌های مختلف شده است.
از مزیت‌های استفاده از این درب‌ها این است که با آرامش خاطر، محل مورد نظر را امن کرده و همچنین نیز به غیر از مسائل امنیتی در ذخیره انرژی و عایق کردن صدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار ست. استفاده از درب‌های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب می‌تواند راه‌حلی خوب برای شما عزیزان باشد.

چرا آذین دُر؟

  • تمام مواد اولیه که برای تولید درب های امنیتی به کار رفته است در داخل کارخانه تولید می‌شود.
  • تمامی محصولات داری استاندارد‌های جهانی و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  • تولید انبوه که منجر به کاهش هزینه تولید می‌شود.
  • تولید از صفر تا صد این درب در داخل کارخانه است.
خدمات پس از فروش

شرکت آذین نقش چوب به عنوان تولید کننده عمده انواع درب های ضد سرقت، دارای نمایندگان مختلف در سطح کشور است. زمانی که درب‌های ضد سرقت شرکت آذین دُر به رگلاژ نیاز داشته باشند، متخصصان نصب درب‌های امنیتی ما در این زمینه، این خدمات لازم را نیز برای مشتریان خود انجام می‌دهند.
محصولات شرکت آذین دُر، تماماً با کیفیت بوده و از مواد اولیه استاندارد تولید شده است و زمان رگلاژ این گونه درب‌ها طولانی مدت می‌باشد. شرکت آذین نقش چوب این اطمینان را به شما می دهد که تمامی انواع این درب در میبد یزد، دارای مرغوبیت و امینت بالایی هستند.

شرکت آذین دُر با استفاده از تیم کارشناسی مجرب جهت بازدید و نصب پروژه آماده می‌باشد.خبر خوب برای استفاده کنندگان محصولات شرکت ما این است که استفاده از درب‌های ضد سرقت شرکت آذین دُر شامل ۱۸ ماه گارانتی می‌باشد.

نمایندگی

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید محصولات ما با مشاوران فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *