قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

کیفیت, نماد کار صنایع آذین نقش چوب می باشد.

قیمت درب ضد سرقت به عامل‌های چون جنس و مواد به کار گرفته شده در محصول نهایی بستگی دارد. شرکت آذین نقش چوب با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین محصولات و با استاندارد‌های روز جهانی محصولاتی نظیر درب ضد سرقت، درب لابی، درب داخلی و درب ضد حریق را به سراسر منطقه عرضه می‌کند.

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت برای امنیت و آسایش شما در خانه، اداره و حتی یک دفتر کاری شخصی به کار گرفته می‌شود. درب ضد سرقت باید به گونه‌ای باشد که به هر طریقی از ورود سارقان و مجرمان به منزل یا محل کار جلو گیر‌ی کند. دَر‌های ضد سرقت انواع و اقسام گوناگونی دارند که با توجه به قیمت و اجزای به کاررفته در آن را خریداری می‌کنید.
نکته قابل توجهی که باید به آن دقت نمود این است که اجزای به کاررفته در درب‌های ضد سرقت باید از قطعات مقاوم و درجه یک درست شده باشد. به این خاطر گفته می‌شود به قطعات باید توجه کرد، چون که بسیاری از فروشندگان این درب‌ها ممکن از درب‌های ارزان ایرانی یا حتی تقلبی را با ظاهری شبیه به درب‌های ضد سرقت، به خریداران به فروش برسانند.

انواع درب ضد سرقت

همانطور که در بالا گفتیم قیمت درب ضد سرقت به عامل‌های زیادی بستگی دارد. درب ضد سرقت شامل ۳ مدل عمده ترک، ایرانی و چینی می‌باشد. قیمت این درب‌ها به نوع اجزای به کاررفته آن متغیر است. در ادامه توضیحی مختصری از ۳ مدل ذکر شده برای شما بازگو می‌کنیم.

درب ضد سرقت ترک

یکی از انواع درب‌های ضد سرقتی که از بهترین و پر کاربرد ترین درب‌های موجود در ایران استفاده می‌شود، درب ضد سرقت ترک است. درب ترک از ترکیه به ایران وارد می‌شود. که با کیفیتی بالا و اجزای کاملاً مرغوب ساخته شده است. این درب‌های ترک عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، و همچنین در برابر برش و فشار و حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی بسیار مقاوم‌اند.

اسکلت فلزی قوی این درب‌ها از دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که ما بین آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است. چهارچوب درب ضد سرقت ترک پیش ساخته بوده و از ورقی به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و عرض ۷ سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته شده است. اغلب در ساختار این درب‌ها از ورق‌های فلزی استفاده می‌کنند تا از نفوذ سارقان به ساختمان جلوگیری یا زمان ورود را به تأخیر بیندازند.

مشخصات درب ضد سرقت ترک

  • تعداد لولاهای درب ترک ۴ عدد است.
  • وزن این درب‌ها بالای ۱۲۰ کیلو می‌باشند و هرچه وزن بالا باشد اجزایی به کار رفته در آن بهتر است.
  • چهارچوب کشویی به قطر ۲ میلی و  از ۱۸ سانت به ۲۴ سانت قابل تنظیم است.
  • دارای قفل‌های ۱۴ زبانه مولتی لاک است.
  • دارای رویه ام دی اف به ضخامت ۸ الی ۱۰ میلی.
  • دارای اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب.
  • دارای ۸ عدد کلید کامپیوتری بوده و ۳ عدد از این کلیدها به عنوان کلید کارگری  می‌باشد.
  •  دارای نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار.

درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت ایرانی از نظر ظاهری شبیه به درب‌های ضد سرقت ترکیه هستند. درب‌های ضد سرقت ایرانی هم از کیفیت و اجزای قابل توجهی ساخته شده‌اند؛ اما باز درب‌های ترکیه‌ای از همه درب‌ها بهتر است. البته کشور ایران هم توانایی تولید درب ضد سرقت با کیفیت ترکیه‌ای را دارد؛ اما مشکل از آن جایی است که یک عده افراد سود جو، که می‌خواهند با سود بیشتر و کیفیت پایین به مشتریان محصول بفروشند.

اجزای درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت چه ترک و چه ایران و چین همه دارای اجزای های مشابه به هم هستند. تفاوت بین این درب‌ها فقط به نوع و کیفیت این قطعات است. داخل درب‌های ضد سرقت ایرانی، یک تیغه فولادی همراه با یک شبکه پشتیبان از قوطی فلزی  ساخته شده است. از نشانه‌های درب‌های ضد سرقت خوب سنگینی آن است. این سنگینی با وجود تیغه فلزی به وجود می‌آید. ورقه فولادی درب‌های ضد سرقت ایرانی یک لایه‌اند. ضخامت این ورق‌ها اغلب کمتر از ۸ میلی‌متر نیست.

چارچوب درب‌های  ایرانی همگی در داخل ایران تولید می‌شوند. زیرا تولید چارچوب به فناوری خاصی نیاز ندارد. کیفیت چارچوب هم باز به سنگینی و وزن و نبود درز و فاصله بین آن است.

قفل‌ها و یراق آلات درب ضد سرقت ایرانی هم می‌توانند از نوع ترک و هم از نوع ایرانی باشد که بر روی قیمت درب ضد سرقت تأثیر می‌گذارد. مطمعا بهتراست، برای ساخت این درب‌ها از قفل و لولای با کیفیت ترکیه‌ای استفاده شود.

درب ضد سرقت چین

درب ضد سرقت چینی یا همان درب‌های فلزی به عنوان درب ضد سرقت شناخته می‌شوند. دز ساخت این درب‌ها هیچ گونه ورق فولادی به کار نرفته است. فقط در این درب ورق فلزی دارد که آن هم از استحکام خوبی برخوردار نیست. مهمترین دلیل استفاده از درب  چینی  پایین بودن قیمت آن است. مهمترین عاملی که در درب ضد سرقت وجود دارد استحکام بالای آن است؛ که اجزای این درب‌های چینی بی کیفیت و غیر مقاوم‌اند.

اجزا

  1. چهارچوب این درب‌ها دارای ۱۲ سانتی متر ضخامت و قطر ورق آن ۱ میلی متر است.
  2. دارای ۷ عدد کلید کامپیوتری می‌باشد که ۲ عدد از کلیدها، کلید کارگری است.
  3. درب از ورق استیل است که دارای ضخامت ۱.۲ میلی و روکش درب از رنگ پودری الکترو استاتیک با طرح MDF است.

نصب قفل دیجیتال برای درب ضد سرقت

قفل‌های دیجیتال بر روی درب‌های ترک و ایرانی قابل نصب هستند؛ اما برای درب‌های ضد سرقت چینی نصب این قفل‌ها ممکن نیست. ویژگی‌های که باید برای نصب قفل‌های دیجیتال ضد سرقت به آن توجه نمود عبارت اند از: ضخامت درب حداقل باید 3.5cm تا 9cm باشد. طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود. بررسی محتویات بسته قفل دیجیتال و نوع دور قفل دیجیتال مانند آهنی یا چوبی و…

البته قفل‌های دیجیتال نیز از انواع و اقسام مختلفی ساخته شده اند. شما با توجه به نیاز و قیمت آن، می‌توانید قفل دیجیتال خود را انتخاب نمائید.

نمایندگی آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب تولید کننده و عرضه کننده انواع درب ضد سرقت می‌باشد. محصولات عرضه شده این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. جهت هرگونه اطلاعات بیشتر درباره قیمت درب ضد سرقت و محصولات ما، با تیم متخصص آذین نقش چوب در تماس باشید.

 نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *