دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی: همانطور که میدانید در ساخت درب و پنجره های چوبی از چوب طبیعی درختان استفاده می شود. چوب یک متریال بسیار مناسب برای درب است؛ زیرا چوب ها علاوه بر زیبا بودن، با رنگ و ترکیب خاصی که دارند، آرامش خاصی را به خانه شما عزیزان هدیه می کنند. در اکثر ساختمان ها از درب های آلمینیومی، پی وی سی و … استفاده می شود که هیچکدام زیبایی چوب را ندارند. یکی از دلایل استفاده از درب چوب طبیعی ، عایق بودن آن در برابر صدا و حرارت است. این مدل درب به علت بافت منحصر به فردی که دارد در برابر الکتریسیته نیز مقاوم است. با شرکت آذین دور همراه باشید تا دلایل استفاده از درب چوب طبیعی را برای شما شرح دهیم.

انواع درب چوب طبیعی

  • درب MDF
  • درب MDF با روکش چوب راش
  • درب MDF با روکش چوب افرا
  • درب MDF با روکش چوب صنوبر
  • درب MDF با روکش چوب گردو
دلایل استفاده از درب چوب طبیعی
دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی MDF

درب MDF متریال مناسبی برای تمامی ساختمان هایی مانند: ادارات، واحد های مسکونی، شرکت ها، هتل ها،آمفی تئاتر و … می باشد.

شرکت آذین دور در ساخت این مدل درب از روکش های چوب طبیعی راش، افرا، صنوبر و گردو استفاده می کند. این درب ها به عنوان درب های داخلی مانند درب اتاق خواب ها  استفاده می شود. جنس روکش چوب طبیعی بسیار مقاوم است و در برابر باران و تابش مستقیم آفتاب به خوبی دوام می آورد. همچنین این مجموعه تولید کننده انواع درب ضد سرقت نیز می باشد.

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

درب MDF با روکش چوب راش

این نوع چوب بسیار کمیاب است و به همین علت قیمت نسبتا بالایی دارد. این چوب را به صورت روکش بر روی درب ام دی اف پرس می کنند. چوب راش درخت گردو یکی از مرغوب ترین چوب ها محسوب می شود. رنگ اصلی این مدل درب قهوه ای تیره می باشد که زیبا ایی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این، چوب راش دارای خاصیت رنگ پذیری است و شما می توانید به راحتی آن را رنگ کنید. وزن خالص آن در حدود 0/6 تا 0/7 گرم در سانتی متر مربع است که این امر باعث مقاومت بسیار بالای درب در برابر نفوذ عوامل خارجی شده است.دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

درب MDF با روکش چوب افرا

این نوع روکش از درختی به نام افرا به دست می آید، این جنس چوب مقاومت بالایی در برابر نفوذ عوامل خارجی دارد. چوب افرا انواع گوناگونی چون افرا شیردار، کیکم و اپلت دارد؛ اما معروف ترین آن اپلت می باشد.
رنگ این چوب کرم روشن با رگه های قرمز می باشد، بسیار زیبا می باشند و اگر دنبال دربی هستید که در طولانی مدت آن را تعویض نکنید، درب ام دی اف روکش چوب افرا را به شما عزیزان معرفی می کنیم.دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

درب MDF با روکش چوب صنوبر

چوب های صنوبر یکی از پرکاربرد ترین چوب ها می باشد. این چوب را میتوان به عنوان چوبی با جنس سخت و نرم دانست؛ زیرا یکی از سخت ترین چوب ها بین چوب های نرم است و در عین حال نرم ترین چوب بین چوب های سخت می باشد. این چوب رنگ پذیر است و رنگ اصلی آن قهوه ای رگه دار می باشد. چوب صنوبر بسیار مقاوم است و در ساخت انواع درب بسیار کاربرد دارد.

دلایل استفاده از درب چوب طبیعی

درب MDF با روکش چوب گردو

چوب گردو یکی از معروف ترین چوب ها است. این چوب متریال مناسبی برای ساخت انواع درب است. چوب گردو خیلی زیبا و منحصر بفرد است. این چوب رنگ پذیری بالایی دارد و رنگ اصلی آن قهوه ای تیره است. همچنین دارای خاصیت صیقل پذیر است. به علت گران قیمت بودن چوب گردوی آمریکایی آن را به صورت روکش بر روی ام دی اف استفاده می کنند.

خرید انواع درب چوبی طبیعی

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع درب چوبی، به فروشگاه ما مراجعه کنید و از انواع درب ها دیدن فرمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت ها و یا عهرگونه سوال و مشاوره، می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در هر زمان پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *