درب لابی در شهریار

درب لابی در شهریار

درب لابی در شهریار ، دربی است که در لابی ساختمان ها لحاظ می شود. این درب بیشتر به عنوان ورودی اصلی ساختمان استفاده می‌شود. این درب ها دارای طراحی خاصی می باشد که با شکل و استایل ساختمان سازگاری داشته باشد.

درب لابی امنیت ورود به ساختمان را تضمین می کند و باید ااز کیفیت بالایی برخوردار باشند. در برخی ساختمان‌ها، درب لابی می‌تواند از سایر درب‌های ساختمان مستقل باشد و می‌تواند به وسیلهٔ کلید یا کارت عبور قفل شود.

لازم به ذکر است درب های لابی باید از نظر شکل و ظاهر از زیبایی بالاتری نسبتا برخوردار باشد.

قفل درب لابی در شهریار

درب لابی باید از مواد با کیفیت و مقاومت بالا ساخته شود و باید قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و فشار وارده از داخل و خارج ساختمان را داشته باشد.

بهتر است درب لابی به قفل های با امنیت بالا  مانند قفل الکترونیکی، دوربین مداربسته، سیستم کنترل دسترسی و سایر ابزارهای مشابه مجهز شود. با این روش از نفوذ افراد غیرمجاز و ورود به ساختمان بدون مجوز جلوگیری شود.

درب لابی باید به طور مداوم تعمیر و نگهداری شود تا به نحو احسن عمل کند و در مقابل خرابی‌ها و نقص‌های فنی مقاوم باشد. از طول عمر این درب ها افزایش پیدا کند. باید به طور منظم تمیز شود تا همیشه به شکلی شیک و زیبا به نظر برسد.

ساخت درب لابی در شهریار

نحوه ساخت درب لابی بستگی به طراحی و نوع ساختمان دارد مراحل ساخت درب لابی به شرح زیر می باشد:

  1. طراحی درب
  2. انتخاب جنس درب
  3. نصب سیستم‌های امنیتی
  4. نصب مکانیزم باز و بسته شدن نصب تجهیزات جانبی

صنایع آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
09128203243

آدرس کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام