درب ضد سرقت در تهران

صنایع آذین نقش چوب

درب به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی تزین قسمت ها در هر سازه ای محسوب می شود. این روزها با افزایش ساختمان ها و البته نیاز مردم انواع مختلفی از درب ها تولید می شوند. که هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند. با توجه به افزایش تولیدات، انتخاب از بین برندها و انواع مختلف کار سختی است. به همین دلیل در این مقاله ما به تعدادی از انواع درب ها اشاره می کنیم. تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به انتخاب درب مناسب برای ساختمان خود نمایید.

چگونه درب ورودی مناسب انتخاب کنیم؟

هر خانه و ساختمان برای حفظ امنیت و بازه انرژی به یک درب ورودی مناسب نیاز دارد. درب های ورودی باید در عین زیبایی، مستحکم، قابل عرضه و مکمل خانه شما از لحاظ استایل و رنگ باشد. ورودی ساختمان اولین مکانی است که افراد با آن رو به رو می شوند؛ پس انتخاب، دربی مناسب بسیار حائز اهمیت است. در سفارش درب به طور کلی باید دو فاکتور مهم یعنی، جنس و مدل درب را در نظر بگیرید.
جنس: با توجه به محل نصب درب می توانید از انواع درب با جنس فلزی، چوبی، فایبرگلاس و… استفاده کنید.
مدل: با در نظر گرفتن سبک طراحی ساختمان به صورت کلاسیک و یا مدرن، می توانید از طرح ها و نقش های مختلف با رنگبندی متنوع استفاده کنید. می توانید از انواع درب ضد سرقت، درب داخلی، درب ضد سرقت ترک و دیگر مدل ها نیز بهره ببرید.

انواع درب

درب فلزی :

این مدل درب، معمولا در خانه ها و ساختمان های شهری کاربرد دارد. فلز بسیار مقاوم بوده و اگر اولویت شما امنیت است، درب های فولادی تقویت شده می تواند، گزینه مناسبی باشد. این درب ها بیشتر در مناطق خشک کاربرد دارد و در مناطق مرطوب معمولا کمتر دوام می آورند. درب ضد سرقت فلزی از جمله درب هایی که علاوه بر مقاومت بالا، استحکام مناسبی نیز دارد.

آذین دُر

درب چوبی :

درب های چوبی با زیبایی و جلوه ی با شکوهی که دارند، برای نمای خارجی ساختمان، ظاهری پر زرق و برق و گران قیمت به ارمغان می آورند. این درب ها به راحتی باز و بسته می شوند و برای مقابله با آب و هوای بد بسیار مقاوم می باشند. لازم به ذکر است که شما می توانید بدون آسیب رساندن به یکپارچگی و مقاومت درب، هر طرحی را روی آن نقاشی کرده و یا منبت کاری کنید و از آن به عنوان درب ورودی ساختمان استفاد کنید. انواع درب های چوبی شامل: فشرده، توپر و تو خالی می باشند که هرکدام کاربرد های مختلفی دارند.

  • درب های چوبی توخالی ظاهری شبیه به درب چوبی دارند؛ و دوام آنها بین  20 تا 30 سال می باشد.
  • درب های توپر، با یک ماذه ترکیبی پر می شوند و نسبتا مقاوم هستند. دوام آنها از بین 30 تا 100 سال می باشد.
  • درب های فشرده بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی شکنند. برای حفظ امنیت بسیار کاربردی هستند. و بیش از 100سال عمر می کنند.

درب فایبرگلاس:

فایبرگلاس جنس و مقاومتی مانند چوب دارد؛ این جنس به راحتی قابل رنگ آمیزی و لکه گیری می باشد؛ و به راحتی می توان آن را طبق طرح ساختمان، سفارش سازی کرد. و برای درب ورودی ساختمان به کار برد. این درب ها مانند مدل های چوبی، دارای انواع توپر، توخالی و فشرده م باشند؛ که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

نکات مهم در انتخاب درب ورودی مناسب

  • توجه به دوام درب ورودی در محل نصب موردنظر
  • مرغوبیت جنس درب
  • رنگبندی و طرح پذیری مناسب با ساختمان
  • توجه به قیمت انواع درب

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *