قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت یکی از مهم ترین اجزای یک درب می باشد. چرا که قفل ها نقش مهمی در افزایش امنیت آن ساختمان را بر عهده دارند. این یراق آلات دارای انواع مختلفی هستند و در ساخت آن ساختار خاصی رعایت می شود. تا علاوه بر افزایش امنیت، موجب افزایش زیبایی درب نیز گردد. با توجه به نوع قفل، قیمت آن ها متفاوت می باشد. همچنین این ایزار یکی از قسمت هایی است که می توان کیفیت درب را نیز از طریق آن متوجه شد. ما در این مقاله قصد داریم نقش قفل در کیفیت درب، و انواع آن را برایتان شرح دهیم.

قفل درب ضد سرقت

یکی از موارد همواره مهم در مسئله امنیت درب ضد سرقت، قفل این گونه درب ها می باشد. تفاوت اصلی بین قفل درب معمولی با قفل مورد استفاده در درب های ضد سرقت، در داشتن تعداد زبانه می باشد. با چرخاندن کلید زبانه ها در چند جهت مخالف قرار می گیرند و نفوذ به داخل خانه را سخت می کند. تعداد زبانه های درب هرچه بیشتر باشد درب از امنیت بالاتری برخوردار می شود. برخی از تولید کنندگان درب های ضد سرقت برای این که قیمت درب ها ارزان تر شود حاضر به استفاده از قفل های با زبانه کم تر و قفل های چینی بی کیفیت هستند.

قفل ایرانی

در داخل کشور عزیزمان قفل های ساخته شده برای این گونه درب ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند و به مراتب از قفل های چینی ارزان قیمت بهتر می باشند. قفل های ایرانی این پتانسیل را دارا می باشند، که به خارج کشور هم صادر شوند و جلوی واردات قفل های بی کیفیت چینی را به داخل بگیرند. چرا که در ساخت آن ها هم از متریال خوبی استفاده می شود؛ و هم ساختار مناسبی دارند. تا درب به راحتی باز نشود. چرا که افراد برای باز کردن درب، اول به سرغ قفل ها می روند. به همین دلیل نقش این قسمت از درب از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع قفل درب های امنیتی

  1. قفل الکتریکی
  2. قفل با قابلیت اثر انگشت
  3. قفل کارتی
  4. قفل مولتی پوینت
  5. قفل منو بلاک
  6. قفل هوکی شکل
  7. قفل هوشمند
  8. قفل ضد سرقت آژیردار

قفل درب ضد سرقت

قفل الکتریکی

مهمترین قابلیت که قفل های الکتریکی برخوردار می باشند، نصب راحت بر روی درب و چوب می باشد. قفل های الکتریکی قابلیت برقراری ارتباط با سیستم دارای ریموت کنترل و تلفن همراه را دارا می باشد. این قفل ها دو حالت آنلاین و آفلاین دارند. قفل های آفلاین مانند: قفل های در کمد داخل باشگاه ها که توسط دستبند باز می شوند. قفل های آنلاین بر خلاف قفل های آفلاین نیازی به دستبند ندارند و می توان برای آن ها رمز تعریف کنیم. با توجه به ساختار آن ها علاوه بر امنیت بالا، از سیستم قوی هم برخوردار می باشند.

قفل درب ضد سرقت

قفل با قابلیت اثر انگشت

این نوع قفل ها یک مدل دیگر از قفل های الکتریکی هستند که کنار لبه درب نصب می شوند. کارکرد این قفل ها به این صورت است که  اثر انگشت شما را در حافظه خود ثبت می کند و برای ورود فقط کافی است اثر انگشت خود را بر روی حسگر بگزارید تا درب باز شود. در بسیاری از خانه ها و یا هتل ها از این مدل قفل استفاده می شود. چرا که این کار موجب می شود به غیر از صاحب خانه دیگر کسی نتواند وارد شود. و به نوعی ورود به درب را محدود به افرادی با اثرانگشت ثبت شده می کند. این قفل ها علاوه بر کیفیت بالا، به دلیل طراحی و زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قفل کارتی

این نوع قفل ها از امنیت بالایی برخور دار هستند و بیشتر در محیط های کاری، اداری و هتل ها استفاده می شود و قابلیت این نوع قفل ها در مشخص کردن لحظه ورود و خروج افراد در زمان های مختلف می باشد. این قفل ها یکی از مهمترین اجزای هستند که هتل داران باید از آتن استفاده کنند.

قفل مرکزی، یا همان قفل مولتی پوینت دارای 3 تا 5 قفل و چندین زبانه است؛ این نوع قفل ها با اهرم به یکدیگر متصل شده اند و در قسمت بالا و جلوی درب قرار می گیرند. قفل های مرکزی، به علت داشتن قابلیت قفل شدن در قسمت افقی و عمودی را دارد؛ همین امر باعث امنیت بالای این قفل ها شده است.

قفل منو بلاک

قفل های منو بلاک، دارای 2 قفل در قسمت جلوی درب می باشد و هر کدام از این قفل ها دارای 3 تا 4 زبانه دارند. این قفل ها، بر روی لنگه درب نصف می شوند و درب را به طور افقی ایمن می کند؛ به دلیل همین علت ایمنی کمتری نصبت به قفل های مرکزی یا همان مولتی پوینت دارد.

قفل هوکی شکل

قفل های چنگکی یا همان هوکی، برای اولین بار توسط شرکت هوک ترکیه تولید شد؛ این قفل ها در اوایل تولید به نام قفل چنگکی معروف بود و حال با نام قفل هوکی آن را می شناسند. این قفل ها، از 2 مدل قفل قبلی طراحی بهتری دارند و زبانه های آن به صورت چنگک در هم چفت می شوند؛ این قفل ها، به علت مقاومت بالایی که دارند توسط دیلم به راحتی شکسته نمی شود و این امر باعث امنیت بالای آن ها می باشد.

قفل هوشمند

قفل های هوشمند، به علت طراحی خاصی که دارند امنیت خانه شما را فراهم می کنند. این قفل ها، امکان کنترل از راه دور توسط یک نرم افزار را به شما می دهند؛ اگر یادتان برود درب را قفل کنید، پیامکی بر روی تلفن همراه شما ارسال می شود و شما می توانید از راه دور درب خانه را قفل کنید. صفحه نمایشی بر روی این قفل ها قرار دارد، که می توانید کدی را که از پیش تعیین کرده اید وارد نمایید و درب را باز کنید.

 

قفل آژیردار

قفل درب ضد سرقت آژیردار

 

قفل آژیر دار DESI در کشور ترکیه تولید می شود؛ این قفل ها حساس به ضربه می باشند و حتی ضربه کوچکی بر آن وارد شود فعال می شود. میزان صدای، این قفل ها را می توان به راحتی تنظیم کرد و باتری خور می باشد. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند می توان آن را به عنوان قفل کمکی بر روی درب نصب نمود.

تعویض قفل درب ضد سرقت

برای تامین امنیت خانه و محل کار باید شما هر چند سال یک بار اقدام به تعویض قفل نمایید. تعویض قفل بهتر است، توسط متخصص صورت گیرد به این دلیل که مهم ترین قسمت قفل مغزی آن می باشد که برای تعویض باید شما حواستان به سایر قسمت ها باشد تا آسیبی به آن ها نرسانید. برای خارج کردن قفل لازم است با پیچ بند یراق را رگلاژ کنید و بعد قفل جدید را جایگزین کنید.

خرید درب های ضد سرقت با بالاترین امنیت

مجموعه آذین نقش چوب تولید کننده اناوع درب های ضد سرقت و داخلی می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال اقدام به ساخت درب های خود می کند. یراق آلات به کار رفته در این درب ها از بهترین می باشند. که سبب می شود علاوه بر زیبایی، امنیت درب ها نیز به شکل چشمگیری افزایش یابد. همچنین قفل درب ضد سرقت کار شده بر روی درب ها به نوعی است که به هچ عنوان نمی توان آن ها را بدون کلید باز کرد. به همین دلیل درب ها از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار هستند. شما می توانید برای خرید انواع درب و دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره های ذیل تماس حاصل فرماییید. تا شما را در تهیه بهترین درب راهنمایی کنند.

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها  با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *