درب ضد سرقت در کرج

درب ضد سرقت در کرج، همیشه جزو اصلی ترین قسمت یک ساختمان بوده اند. چرا که علاوه بر خلق زیبایی، باید فاکتور مهم تری در آن ها یافت شود، که آن مسئله امنیت می باشد. 

با ورود درب های ایمن ضد سرقت به داخل ایران، و استفاده از آن آمار سرقت از منازل و دفاتر خوشبختانه کاهش یافت. برای خرید درب ضد سرقت – درب امنیتی در کرج شما می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

  کارشناسان و مشاوران ما شما را در امر راهنمایی نمایند. ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم. صنایع آذین نقش چوب با سابقه درخشان خود در صدد این بوده است، با استفاده از بهترین متریال و مجهزترین دستگاه ها، محصولی با کیفیت تولید و روانه بازار نماید.

 اصلی ترین هدف این مجموعه جلب رضایت حداکثری مشتریان خود می باشد. از همین رو بر کیفیت محصولات خود توجه ویژه ای دارد. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند که شما مشتریان گرامی میتوانید با خیال راحت یا خرید عالی را تجربه کنید.

هدف از استفاده از درب های ضد سرقت جلوگیری از ورود سارقین به منازل و آپارتمان های ما می باشد که با ساخت این درب ها تا حدود بسیار زیادی این هدف محقق شده است.

 

درب ضد سرقت پی وی سی

چرا از درب ضد سرقت در کرج استفاده کنیم؟

پارامتر های متعددی بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار هستند میتوان به روکش درب ضد سرقت, نوع چوب درب ضد سرقت, نوع فلز به کار برده شده در درب ضد سرقت, شبکه کشی درب ضد سرقت, قفل درب ضد سرقت و …. میتوانند تاثیر گذار باشند و هر چه کیفیت این عوامل بالاتر باشد قیمنت درب ضد سرقت نیز بالاتر میرود.

اخیرا با توجه به نرخ افزایش میزان سرقت از منازل, صاحبان منازل برای افزایش امنیت منازل و حفظ اموال با ارزش خود از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. درب های ضد سرقت که تحت نام درب امنیتی نیز شناخته می شود  و گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت منازل می باشد.

دلایل استفاده از درب های ضد سرقت

موضوع حفاظت از خانه ها و شرکت ها با صرف هزینه های معقول همواره دغدغه بسیار مهمی برای همگان به شمار می رفته است. شما با درب ضد سرقت در کرج می توانید، با کمترین هزینه از وسایل، مدارک، و هر هیچر با ارزش دیگر محافظت نمایید.

 با نصب درب های ایمن ضد سرقت که علاوه بر زیبایی دارای امنیت بالاتری نسبت به درب های دیگر می باشد، با خیال راحت منازل خود را ترک نمایید. نکته مهم در خرید این درب ها، قفل مورد استفاده در آن ها می باشد. قفل درب های ضد سرقت باید ضد ضربه و ضد اسید باشد، تا سارقان از تخریب و باز کردن آن ها ناتوان بمانند.

مزایای درب ضد سرقت در کرج

عایق صدا ، عایق حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد، بدلیل وجود پشم سنگ نسوز در ساختار درونی، مقاومت در برابر انواع برش و فشار، عایق سرما، گرما، رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر از جمله مهم ترین مزیت های این درب ها هستند.

 علاوه بر تمامی این موارد در برابر حوادثی از قبیل زلزله و آتش سوزی در امنیت باشید. با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی درب های ایمن ضد سرقت، شبکه ای مستحکم فولادی ایجاد می شود که باعث می شود درب ضد برش، ضد مته و ضد رطوبت شود.

ساختار درب های امنیتی
  •  داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای و اهرم کردن را غیر ممکن می کند.
  • قفل ها و یراق آلاتی که در این درب ها به کار می روند با درب های معمولی بسیار متفاوت می باشد و از نوع گاوصندوقی هستند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چهارچوب استفاده شده است.
  • در قسمت داخلی تر عایق های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده است و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است.
ویژگی های درب ضد سرقت در مقایسه با سایر درب ها
قیمت و دسترسی

در نگاه کلی درب‌های ایمن ضد سرقت از ساختار یکسانی بهرمند هستند. ولی نوع ساخت و کیفیت ساخت این درب‌ها با یک دیگر متفاوت هستند. در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست و هر گرانی دلیل کیفیت نیست. 

در ساخت درب  ابزار و یراق، چوب، کیفیت و زیبایی، تمیز کاری و ابعاد درب  فاکتورهایی هستند که به نوعی تعیین کننده‌ قیمت درب  می‌باشند. هرچه کیفیت ساخت این نوع درب‌ها بالاتر باشد و متریال مصرفی و ابزار به کار برده شده از کیفیت بهتری برخوردار باشند، آن محصول از قیمت بالاتری برخوردار است.

انواع درب ضد سرقت در کرج

بیشترین درب های ایمن موجود در ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد می شوند. اگر بخواهیم درباره کیفیت این محصول موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ایمن ایرانی هم ردیف درهای تولید شده ترکیه هستند. 

اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. درب چینی هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند. 

 در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران، شرکت های ایرانی نیز موفق به ساخت درب های ضد سرقت با کیفیت قابل توجه ای شده اند. درب های ایمن از درون با لوله های فولادی مسلح شده است. تفاوت های بسیار زیادی با درب های آپارتمانی معمولی دارد.

انواع درب ضد سرقت در کرج
روکشPVCچه مزایایی دارد؟

این روکش سبک و کارآمد، مزایای بسیاری دارد. در واقع با توجه به وضعیت اقتصادی امروزه که اغلب افراد به دنبال راهکارهای ارزان قیمت و خوب هستند، می توان گفت روکش PVCیکی از بهترین انتخاب ها برای ترمیم یا استفاده بر روی درب ها می باشد.

انواع درب ضد سرقت در کرج
تفاوت درب های چینی و ترکی

یکی از سوالاتی که در ذهن خریدار به جود می آید این است که چه فرقی بین درب ایمن ساخت ترکیه و درب ایمن ساخت چین وجود دارد؟
از آنجا که محصولات ساخت چین در بازار ایران عمدتا نامرغوب هستند. همچنین دید خوبی نسبت به محصولات ایرانی وجود ندارد درب های ضد سرقت ترکیه را از نظر کیفی بهتر می دانند.

لولای درب‌های ضد سرقت چینی مخفی است اما لولای درب‌ ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده است.

رویه نهایی درب‌های ضد سرقت چین یا فلز با رنگ کوره‌ای طرح چوب هستند و یا HDF رنگ شده اما رویه درب‌های ترک به دو دسته MDF روکش طبیعی چوب و یا MDF روکش PVC نصب می‌شوند.

چهارچوب‌های درب‌های ضد سرقت چینی تخت و اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چارچوب و لنگه وجود دارد، در صورتی که این اختلاف سطح در درب‌های ضد سرقت ترک بیشتر است.

درب ضد سرقت در کرج

امروزه بیشترین روکش چوب های استفاده شده در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب را می توان روکش گردو،بلوط،راش، ملچ و…نام برد.که بنا به سفارس مشتریان گرامی در ساخت درب های ضد سرقت مجموعه آذین نقش چوب به کار برده می شود.

روکش بلوط، گردو و راش از لحاط طرح و زیبایی رگه های چوب بین عموم مشتریان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

باتوجه به رنگ پذیری روکش های چوب می توان از رنگ های نیم پلی استر و همچنین پلی یورتان در رنگ آمیزی این رویه ها استفاده کرد.

درب های لابی با ابعاد و طرح های مختلف قابل اجرا است و این درب ها ضد سرقت و استحکام زیادی در برابر ضربه داردند. در ساخت درب های لابی می توان از ترکیب چوب و شیشه نیز استفاده کرد تا نقش و نگار زیبا تری داشته باشند تنوع درب های لابی زیاد است و اکثر در رنگ های گردویی، قهوه ای روشن یا تیره، نسکافه ای، طوسی و سفید می توانید مشاهده کنید.

ظاهر و امنیت درب های ارزان قیمت

این مدل از درب های تولید شده از نوع cnc می باشند. انواع درب ضد سرقت علاوه بر داشتن حداکثر ایمنی، از نظر زیبایی ظاهری نیز با دیگر درب های دنیا رقابت می کند. روکش این درب ها از چوب راش طبیعی است. در تولید فضای داخلی درب های اقتصادی با پشم سنگ پر شده  است. درب های ضد سرقت ارزان همگی دارای چهارچوب فلزی با کیفیت متوسط می باشند. همچنین دور لنگه این درب ها فلزی می باشد.

صنایع آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

شبکه های اجتماعی