درب ضدسرقت در تهرانسر

درب ضد سرقت لابی

درب ضد سرقت در تهرانسر

همه ی ما دوست داریم زمانی که خانه خود را به منظور کار و یا مسافرت ترک می نماییم، خیالمان بابت وسایل خانه و دارایی هایمان راحت باشد. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ برای بالا بردن امنیت دفتر های خود و مراقب از اطلاعات خود از بالاترین سطوح امنیت استفاده می نمایند؛ یکی از این ابزار مهم در برپایی امنیت در هر محیطی استفاده از درب های ضد سرقت می باشد. شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت در تهرانسر  به فروشگاه صنایع آذین نقش چوب مراجعه فرمایید.

درب های ضد سرقت از نظر ظاهری شباهت بسیاری زیادی به یکدیگر دارند و تشخیص اصل و فرع بودن آنها کار نسبتا دشواری می باشد. اما توجه به وزن درب و قفل و یراق آلات آنها و قفل و روکش درب ها میتواند گواهی اصالت درب ضد سرقت باشد.

درب های ضد سرقت با کیفیت

زمانی یک درب با کیفیت شناخته می شود که بر روی سه جز مهم آن به صورت ویژه ای کار شود. اصلی ترین بخش های یک در ضد سرقت، استراکچر، یراق الات و رویه می باشد که اگر در این سه جز از بهترین متریال و ابزار استفاده شود؛ درب با کیفیتی خواهیم داشت. استفاده از قفل های گاو صندوقی و مولتی به جای قفل لوله سبب می شود که کیفیت درب به مراتب بالا تر برود. همچنین با افزایش قطر رویه و چگالی می توانید مقاومت درب را در برابر هرگونه نفوذ افزایش دهید.

دلیل استفاده از درب های ضد سرقت

همان طور که در بالا اشاره نموده ایم، امروزه افراد در صدد استفاده از جدید ترین تکنولوژی به منظور بالا بردن امنیت خانه و شرکت های خود هستند. مسئله همواره مهم در استفاده از جدید ترین تکنولوژی قیمت بالای آن ها می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای معقول و استفاده از درب های ضد سرقت با کیفیت جلوی هزینه های اضافی رو بگیرید و همچنین امنیت خانه و شرکت خود را بالا ببرید. با نصب درب ضد سرقت شما می توانید با خیال راحت منازل و شرکت خود را ترک نمایید.

مزایای درب ضد سرقت در تهرانسر

با ساخت درب های ضد سرقت انقلابی بزرگ در صنعت ساختمان سازی پدید آمد. درب های ضد سرقت علاوه بر زیبایی و تنوع طرح بالایی که دارند، از امنیت به مراتب بالا تری از یک درب معمولی بر خور دار می باشند. درب های ضد سرقت با مزیت های بالایی که در خود دارا می باشند، می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که هم به دنبال امنیت بالا و هم زیبایی هستند. قرار گیری  پشم سنگ نسوز در ساختار درونی درب های ضد سرقت سبب شده است که این محصول مقاومت ویژه ای از خود در برابر حرارت تا دمای 800 درجه از خود نشان بدهد. نقطه قوت درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی در به دست داشتن شبکه ای مستحکم فولادی می باشد که این ویژگی سبب می شود این گونه درب ها در برابر حوادثی از قبیل زلزله و آتش سوزی مقاوم باشند.

درب ضد سرقت پی وی سی
درب ضد سرقت در تهران تولیدی صنایع آذین نقش چوب
  • استفاده از ورقه فلزی بسیار محکم در داخل این نوع درب ها
  • وصل شدن از چند نقطه به چهارچوب درست شبیه ساختار گاو صندوق ها
  • درب ها دارای عایق صوتی میباشند
  •  استفاده از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق
  • کمک به تیم آتش نشانی در زمان آتش سوزی
  • ساختار این درب ها به گونه ای می باشد که غیر قابل اهرم کردن می باشد.
  • استفاده از یک نوار یا زه پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و خاک
محاسن درب ضد سرقت
  • عمر و دوام این درب ها  نسبت به درب های معمولی بیشتر می باشد.

  • زنجیر و چهار چوب این درب ها از بهترین مواد ساخته می شود.

  • این درب ها عموما عایق رطوبت و عایق حرارت هستند، همچنین مانع ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی به محیط داخل می شوند.

  • عایق صدا و جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا، به درون خانه یا محل کار

  • از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، در نتیجه در مصرف انرژی برای گرم کردن خانه کاسته می شود.

  •  مخفی بودن لولای این درب ها جهت بالا رفتن امنیت در این نوع درب

  • قفل این درب ها  که مهمترین جزء این درب ها می باشد، ضد اسید و ضد ضربه می باشد، و مانع از ورود آسان به داخل محیط می شود.

یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب ضد سرقت در زیبایی درب نقش بسیار زیادی دارد. کیفیت یراق الات بستگی به نوع ورق استفاده شده و کیفیت رنگ و آبکاری دارد.

قفل درب ضد سرقت را می توان به گروه های مختلف تقسیم کرد که از بهترین نوع این قفل ها, میتوان قفل کاله را نام برد.

معرفی انواع قفل درب های ضد سرقت

قفل کاله

قفل چنگکی کاله

قفل گاو صندوقی کاله

قفل پنج کلید اصل کاله کارت گارانتی قرمز

قفل مولتی سیستم کاله

انواع قفل و یراق آلات 1
خرید درب ضد سرقت در تهرانسر

شما می توانید برای برای تهیه این درب و همچنین مشاهده سایر محصولات به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال نیز می توانید با کارشناسان صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمایید، ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم