درب چوبی در اندیشه

درب چوبی در اندیشه

صنایع آذین نقش چوب تولید کننده انواع درب چوبی در اندیشه می باشد که برای تولید محصولات و درب های خود از بهترین متریال های روز دنیا استفاده می کند. لازم به ذکر است در کنار کیفیت بالا, درب های آذین نقش چوب قیمت مناسبی را نیز  دارا می باشند.

درب چوبی برای ایجاد ارتباط بین دو فضای کاملا مستثل در یک محیط بسته و یک محیط باز مورد استفاده قرار می گیرند. درب های چوبی میتوانند از چوب های طبیعی تولید شوند. از این دسته چوب های میتوان به چوب طبیعی انواع درختان راش, بلوط, توسکا و … استفاده نمود.

ویژگی درب چوبی در اندیشه

تمامی درب ها از هر نوع جنس و متریالی که باشند دارای یک سری مزایا و یکک سری معایب هستند. مشتریان با توجه به نیاز خود و بررسی این مزایا و معایب اقدام به خرید این درب ها می کنند.

معایب

قابلیت آسیب پذیری در برابر شرایط آب و هوایی و رطوبت

نیاز به نگهداری مناسب

نیاز به تعمیر در صورت نیاز

مناسب درب سرویس و حمام نمی باشد.

مزایا درب چوبی در اندیشه

مناسب درب های لابی

مناسب درب های ورودی

امنیت بالا

زیبایی بالا

استحکام بالا

بطور کلی درب ها به دو دسته درب داخلی و درب خارجی دسته بندی می شوند که درب های داخلی همانند درب اتاقی, درب سرویس و درب حمام می باشند و درب های خارجی همانند درب لابی و درب ورودی می باشند.

به طبع درب های ورودی نیازی به امنیت بالا ندارند اما درب های خروجی باید امنیت بالایی داشته باشند تا امنیت خانه و منازل شما را تضمین کنند.

هر کدام از این چوب ها خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند که به تازگی علاقه بسیاری به استفاده از چوب های طبیعی برای تولید درب های چوبی را بیشتر کرده است.

قیمت درب چوبی در اندیشه به دلیل زیبایی و کیفیت بالایی که دارد و چون جنس آن از چوب درختان ذکر شده می باشد, نسبت به سایر درب ها کمی بالاتر می باشد.

صنایع آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
09128203243

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم