درب پلی وود در شهریار

درب پلی وود در شهریار

درب پلی وود در شهریار به درب هایی اطلاق می شود که میتواند یک جایگزین بسیار مناسب برای درب های ضد آب ABS شود چرا که کیفیت این درب های پلی وود بسیار بالاتر از درب های ضد آب ABS می باشد و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم تر عمل می کنند.

درب های ضد آب ABS به مرور زمان در برابر آب واکنش نشان داده و رویه آن دچار آسیب می شود اما این مسئله برای درب های پلی وود صادق نیست و شما میتوانید دزب های پلی وود را بعنوان درب های ضد آب با مقاومت صد در صد بشناسید.

اجزای تشکیل دهنده درب پلی وود در شهریار

پلی وود = ذرات چوب + پلیمر

پلی وود ورقه‌های چوبی با درصدی پلیمر یا پلاستیک هستند که به صورت موازی با هم پرس می‌شوند. این ورق‌ها لایه‌هایی هستند که در دسته‌ی فیبرهای با چگالی کم مانند ام دی اف و با همان شیوه تولید می‌شوند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت پلی وود از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شود.

مزایای درب های پلی وود

مقاوم در برابر آب

ظاهری زیبا

مقاوم در برابر آتش

تنوع در طرح و رنگ

استحکام بالا

طول عمر طولانی تر

از درب های پلی وود در شهریار در کجا استفاده کنیم؟

سرویس بهداشتی

حمام

درب ورودی

درب سونا و استخر

مناطق مرطوب

صنایع آذین نقش چوب

این مجموعه سابقه ای طولانی را در زمینه تولید انواع درب دارد. با توجه به تجربه و استفاده از بهترین متریال در ساخت درب ها، همواره با کیفیت ترین ها را روانه بازار کرده است. آذین نقش چوب با استفاده از آخرین تکنولوژی و بهره مندی از افراد متخصص، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. همچنین با توجه به اهمیت استحکام، زیبایی و کیفیت بالا، این مجموعه تمامی این موارد را در محصولات خود لحاظ کرده است؛ و با توجه به استاندارد های لازم نسبت به تولید آن ها اقدام می نماید.

شماره های تماس

09192405254

09128630068

02165291932

09128203243

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم