درب ضد سرقت در یزد

درب ضد سرقت در شهرقدس

درب ضد سرقت در یزد

درب ضد سرقت – درب امنیتی امروزه به عنوان یکی از بهترین درب ها که هم بسیاز زیبا است و هم از امنیت بالایی برخوردار است شناخته می شود. همه ما پس از ترک خانه خود نگران امنیت منازل هستیم. با خرید درب امنیتی درجه یک شما در کنار زیبایی این نوع درب ها می توانید با خیالی آسوده خانه خود را ترک نمایید. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مشخصات این درب آشنا نماییم تا با پرداخت هزینه ای معقول بهترین درب را انتخاب نمایید. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند.

برای انتخاب بهتر شما عزیزان متناسب با بودجه و سلیقه ی شما, ما کلاس بندی های متفاوتی را برای درب های خود در نظر گرفته ایم که با توجه به این کلاس بندی شما عزیزان به راحتی یک انتهاب مناسب را تجربه خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دلیل استفاده از درب ضد سرقت

موضوع حفاظت از خانه ها و شرکت ها در یزد با صرف هزینه های معقول همواره دغدغه بسیار مهمی برای همگان به شمار می رفته است، اینکه شما بتوانید، با کمترین هزینه از وسایل، مدارک، و هرچیزی که دوست ندارید به سرقت برود، محافظت نمایید. شما با استفاده از یک درب ضد سرقت با کیفیت، می توانید، جلوی خیلی از هزینه هایی که بابت امنیت ساختمان ها صرف می شود را بگیرید. با نصب درب ضد سرقت که علاوه بر زیبایی دارای امنیت بالاتری نسبت به درب های معمولی می باشد، با خیال راحت منازل خود را ترک نمایید. نکته مهم در خرید درب های ضد سرقت، قفل مورد استفاده در آن ها می باشد، قفل درب ضد سرقت باید ضد ضربه و ضد اسید باشد، تا سارقان از تخریب و باز کردن آن ها ناتوان بمانند.

درب ضد سرقت یا درب امنیتی، دربی است که با استفاده از مواد و فناوری‌های خاص طراحی شده است تا برای حفاظت از خانه یا محل کار شما علیه دزدان و سارقان مؤثر باشد. این درب‌ها علاوه بر دارا بودن قفل‌های پیچیده، فولاد ضخیم و سایر قطعات امنیتی، به صورت خودکار هم باز و بسته می‌شوند. همچنین، درب‌های ضد سرقت به دلیل وجود لایه‌های پلاستیک و فوم درون آن‌ها، نسبت به درب‌های معمولی دارای عایق حرارتی و صوتی بسیار بهتر هستند.

مزایای درب های ضد سرقت

عایق صدا ، عایق حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد، بدلیل وجود پشم سنگ نسوز در ساختار درونی، مقاومت در برابر انواع برش و فشار، عایق سرما، گرما، رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر از جمله مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت هستند. علاوه بر تمامی این موارد درب های ضد سرقت در برابر حوادثی از قبیل زلزله و آتش سوزی مقاوم می باشند. با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی درب های ضد سرقت، شبکه ای مستحکم فولادی ایجاد می شود که باعث می شود درب ضد برش، ضد مته و ضد رطوبت شود.

درب های ضد سرقت از چه لایه هایی تشکیل شده اند؟

  • درب های ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای و اهرم کردن را غیر ممکن می کند.
  • قفل ها و یراق آلاتی که در این درب ها به کار می روند با درب های معمولی بسیار متفاوت می باشد و از نوع گاوصندوقی هستند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چهارچوب استفاده شده است.
  • در قسمت داخلی تر عایق های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده است و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است.
درب ضد سرقت در میبد یزد 12

درب های ضد سرقت آذین نقش چوب مزایای بسیاری دارد از جمله ساختار درونی این درب ها از پشم سنگ نسوز استفاده شده است که در برابر حرارت و سرما بسیار مقاوم است؛ علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر گرما و سرما دارند نیز در برابر صدا هم عایق بندی شده اند.

همچنین به دلیل ورق های مستحکم سرتاسری فولادی مقاومت قابل توجه ای دربرابر برش، ضربه و اهرم کردن دارند. در ساخت این درب ها از قفل برند کاله استفاده می شود. رزت قابل استفاده برروی این درب ها از جنس فولادی و ضددیلم هستند، در ساخت این درب ها هیچ کم وکسری وجود ندارد به نحوی که سارقان در باز کردن آن ناکام می مانند.

 
لوگو آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

 

تمامی محصولات صنایع آذین نقش چوب از قبیل درب ضد سرقت، ضد حریق، درب های لابی و داخلی ساختمان از بهترین متریال ساخته شده اند، تا بتوانیم به مشتریان محصولی با کیفیت عرضه نماییم. برای خرید درب ضد سرقت در یزد با بهترین قیمت در بازار به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه نمایید. در صورت بروز هرگونه سوال شما می توانید با کارشناسان صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرماییید، ما پذیرای صدای گرم شما هستیم.