درب ضد سرقت
تولید و فروش انواع درب ضد سرقت توسط صنایع آذین نقش چوب
خرید درب ضد سرقت
Previous slide
Next slide

به فروشگاه درب ضد سرقت آذین نقش چوب خوش آمدید​.

درب ضد سرقت آذین نقش چوب توانسته است با سابقه چندین ساله خود رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. این شرکت در تهران، کرج، شهریار، اندیشه، فردیس و سایر شهرها آماده ارائه انواع درب ضد سرقت و درب داخلی در مدل های مختلف می باشد. درب های ارائه شده در کارخانه صنایع آذین نقش چوب با تکنسین های متخصص و پرسنل مجرب تولید می گردد .
این درب ها امروزه با توجه به سفارش مشتریان عزیز به سایر نقاط کشور ارسال می گردد .
صنایع آذین نقش چوب همواره کوشیده است کیفیت محصولات تولیدی خود را سرلوحه قرار دهد تا رضایت مشتریانمان را همچنان فراهم سازیم .

درب ضد سرقت چه دربی است؟

درب های ضد سرقت همینطور که از نامشان مشخص هست درب هایی هستند که از ورود سارقین جلوگیری می کند و در برابر هرگونه  ضربه محکم هستند؛ در درب های ضد سرقت از قفل های ضد دیلم استفاده می شود که در برابر دیلم انداختن یا ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند.

 در مقایسه درب های معمولی با درب های ضد سرقت می توان تفاوت این دو درب را مشاهده کرد و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و امنیت بسیار بالایی از درب های معمولی دارند.

این درب از هم جهات دارای استاندارد جهانی می باشد در این درب از با کیفیت و بروزترین یراق آلات استفاده می شود.

در خرید این محصول مد نظر قرار دادن چند نکته اساسی در هنگام خرید درب های ضد سرقت دقت کنید.

در خرید اینگونه درب ها اولین انتظار ایجاد حس امنیت است که برای رسیدن آن باید به جند نکته در هنگام خرید توجه کرد.

 

از چه شرکت و چه ارگانی میخواهید خرید کنید آیا معتبر است یا خیر؟؟!

اگر که از این موضوع اطمینان حاصل را به دست آوردید می توانید به نکته های بعدی دقت کنید.

– جنس چهارچوب: فلز به کار رفته در چهار چوب باید از آلیاژ عالی و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق های جوشکاری مناسبی داشته باشد و چه بهتر که از جوش CO2 برای جوشکاری چهار چوب استفاده می شود.

– ضخامت چهار چوب: حداقل ضخامت چهار چوب باید حداقل 25/1 میلی متر باشد و یا بالاتر از آن.

– جنس لولا: لولا درب ضد سرقت یکی از مهم ترین قطعات این درب است زیرا که لنگه درب برروی این لولا می چرخد و این لولا ها باید آنقدری قدرت داشته باشند که وزن لنگه درب را تحمل کنند. اگر که جنس لولا ها نامرغوب باشد پس از گذشت زمان کوتاهی درب از حالت تنظیم و ریگلاژ خارج می شود؛ که بهترین حالت استفاده از 3 لولا و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ دار است.

– جنس لایه: درست است که طرح لایه درب به صورت سلیقه ای است اما توجه داشته باشید که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده انتخاب گردد به طور مثال جنس MDF از زیبایی و براقیت بیشتری نسبت به جنس ملامینه و PVC دارد اما در مقابل خش و نورآفتاب دارای استحکام کمتری است.

– فضای داخلی درب های ضد سرقت از ورق سرتاسری استفاده می شود که جنس این ورق از فولاد تشکیل شده است.

– از قفل و کلید های که روی درب شما نصب می شود مطمئن شوید و در نظر داشته باشید بهترین نوع قفل موجود قفل کاله است که ساخت کشور ترکیه و شرکت کاله می باشد که هیچگونه مشکلی برای یافتن این قفل ها نمی باشد.

– رنگ رویه درب های ضد سرقت : برای یالا بردن کیفیت  رنگ رویه درب بهتر است که از رنگ پلی یورتان ترک استفاده شود و لی با توجه به قیمت بالای رنگ پلی یورتان از رنگ های نیم چلی استر استفاده می شود که با توجه به سفارش مشتری نوع  رنگ انتخاب می گردد .

رنگ بندی رویه ها سفید ، طوسی ×، خود رنگو رنگ های گردویی ، فندقی و … می باشد .

– در آخر از کیفیت  دستگیره ها و ابزار یراق آلاتی که در ساخت درب های ضد سرقت مورد استفاده می گردد اطمینان حاصل کنید.
یراق آلات درب های ضد سرقت اهمیت بسزایی در افزایش ایمنی درب دارد توصیه می گررد از رزت های ضد برش و دستگیره های با کیفیت جهت نصب بر روی لنگه استفاده شود .

– با توجه به اینکه  رویه های لوکس و ساده ، برجسته ،رویه فلزی و … در هزاران طرح و نقش مختلف قابلیت تولید را دارد ، رضایت  همه مشتریان با سلایق مختلف را خواهد داشت .

درب های آذین نقش چوب

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

اینگونه درب ها دارای قفل ضدسرقت هستند که امنیت ساختمان را بالا می بردند. معمولا برای ورودی ساختمان ها پر کاربرد هستند. علاوه بر ضد سرقت بودن، عایق خوبی برای جلوگیری از سر و صدا در ساختمان می باشد.

درب لابی

درب لابی

درب های لابی در انواع تک لنگه و دولنگه با روکش های سوپر راش و سوپر گردو تولید می شوند. این درب ها دارای روکوب و تاج بسیار زیبا  هستند که باعث شده است؛ از انواع درب های لوکس به شمار آيند.

درب فایبرگلاس

در تولید این درب ها از مواد پلیمری استفاده می شود و دارای استحکام و دوام بالایی می باشند. صد در صد ضد آب و ضد ضربه  هستند و در طراحی آن ها معمولا از شیشه نیز استفاده می شود.

درب ABS ضد آب

در تولید این درب ها از مواد پلیمری استفاده می شود و دارای استحکام و دوام بالایی می باشند. صد در صد ضد آب و ضد ضربه  هستند و در طراحی آن ها معمولا از شیشه نیز استفاده می شود.

درب ضد حریق

این درب ها برای ساختمان های بالای ۴طبقه ضروری هستند و مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشند. دستگیره درب از جنس آنتی پنیک می باشد که باعث می شود در هنگام آتش سوزی داغ نشود.

درب داخلی

شامل انواع درب ها در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد. در ساخت این مدل درب ها از چوب روسی یولکا استفاده می گردد. اینگونه از درب در ابعاد گوناگون تولید می شوند.

درب MDF

انواع درب MDF از فیبر فشرده شده، ساخته می شوند و مقاومت بالایی دارند. این درب ها با روکش های مختلف و انواع طرح، طراحی و تولید می شوند. برای درب داخلی ساختمان کاربردی می باشند.

mdf

درب ضد خش

درب های ضدخش در واقع دارای یک روکش ضدخش در اخرین سطح لایه ی خود می باشند. ضدخش بودن، علاوه بر حفظ زیبایی درب، باعث افزایش کارایی و طول عمر آن نیز می شود.

گارانتی

تمامی درب های آذین نقش شامل گارانتی می باشد.

تحویل

تحویل و نصب درب در کوتاه ترین زمان

تولید

تولید انواع درب های اتاقی و سرویس ۱۰۰% ضد آب

کیفیت بالا

دارای مدل های متنوع و بینظیر درب های چوبی و درب ضد سرقت

صنایع آذین نقش چوب شهریار از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از بهترین متخصصین و طراحان داخلی ، همچنین بهره بری از جدیدترین امکانات و ابزار روز دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نموده است. این شرکت آماده ارائه انواع درب های ضد سرقت ، درب های ضد آب ، درب های MDF ، درب های HDF ، درب های ملامینه و درب های ضد حریق می باشد. هدف اصلی شرکت ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت به مشتریان خود می باشد ما همیشه تمام سعی و کوشش خود را بر جلب رضایت مشتریان عزیز قرار داده ایم.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

برای سفارش و اطلاع از قیمت های انواع درب می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.