محتوا برای درب pvc

مشخصات درب های PVC

به صورت کلی درب های پی وی سی از سه بخش اصلی تشکیل شده است. این بخش ها شامل روکش ام دی اف، روکش پی وی سی و کلاف داخلی می باشد. این قسمت ها در کنار یکدگیر استحکام و مقاومت و البته زیبایی درب را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه هنگام خرید باید نسبت به اجزای مهم آن شناخت داشته باشید، قصد داریم به معرفی این بخش ها بپردازیم.

کلاف داخلی

ساختمان این درب از چهارچوب های روسی به قطر 3.5 سانتی متر تشکیل شده است. این کلاف در هر چهار طرف ایجاد شده است و در داخل آن نیز حفره ها و شبکه بندی هایی تشکیل شده است. این قسمت یکی از عوامل مهم در حفظ کیفیت و استحکام درب می باشد.

روکش ام دی اف

روکش های ام دی اف کلاف داخلی حدود 3 تا 12 میلی متر ضخامت دارند. از درب pvc دارای کلاف 6 میلی متر به بالا برای درب ورودی ساختمان یا همان لابی استفاده می شود. البته باید به این نکته توجه نمود که اینگونه درب ها برای حفظ تعادل و کیفیت باید دارای سه لوا باشند. همچنین وزن درب نیز به خوبی تحمل شود.

در ساخت درب های پی وی سی ابتدا طرح خامی توسط دستگاه cnc روی ورقه درب اجرا می شود. همچنین نوع و ضخامت نیز متناسب با خواسته مشتری تعیین می گردد. پس از طی کردن این مراحل، درب برای روکش شدن وارد دستگاه ممبران می شود. و روکش های 0.2 یا 0.4 میلی متر  بر روی درب قرار می گیرند.

روکش پی وی سی

این روکش به دلیل ترکیبات شیمیایی خاصی که دارد باعث ایجاد خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بر روی درب می شود. این ویژگی شرایط کاملا ایمنی و ایزوله ای را برای درب ایجاد می کند. همچنین با توجه به اهمیت زیبایی درب و هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی، استفاده از این نوع روکش درب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روکش این درب نیز با فشار بالایی بر روی آن قرار می گیرد. به شکلی که اگر مقاومت درب بالا نباشد به راحتی خرد می شود. عمدتا نیز از روکش های چوبی و یا یونولیت استفاده می کنند. اگر هم بخواهند شبکه بندی معمولی بر روی آن قرار دهند، ابتدا باید درب روکش شده و بر روی کلاف پرس شود.

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام