درب چوبی در شهریار

درب چوبی در شهریار

همانطور که از نام این درب مشخص است جنس درب چوبی در شهریار از چوب طبیعی می باشد.  لایه های میانه آنها نیز از جنس چوب ساخته می شود.

چوب به دلیل زیبایی و طبیعی بودن و قابلیت پردازش بالا از قدیمی ترین موادی است که در ساخت درب ها به کار میرود.

آذین نقش چوب تولید کننده دربهای چوبی لوکس و درب های مدرن می باشد. این شرکت با تولید انبوه دربهای چوبی این امکان را می دهد تا مشتریان بتوانند نمونه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. دربهای چوبی به دو صورت دربهای تمام چوب داخلی و لابی تقسیم بندی می شوند.

ویژگی درب چوبی در شهریار

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی دربهای چوبی می توان به قابلیت شکل پذیری و ایجاد طرح های متنوع در آن اشاره کرد. علت شکل پذیری این درب ها این است که جنس آنها تماما از چوب می باشد. برای ایجاد شیار، طرح و همچنین ایجاد عملیات نجاری روی آن امکان پذیر است.

این دسته از درب ها عمر نسبتا طولانی در برابر ضربه و فشار را دارند، وزن دربهای چوبی بسیار بالا می باشد و نیازمند کار تیمی و فشرده است.

قیمت

درب چوبی در شهریار بر اساس نوع چوب ساخته شده در آن قیمت گذاری می شود، همچنین ابعاد درب چوبی بر قیمت آن تاثیر گذار است از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت دربهای چوبی طرح آن نیز می باشد.

صنایع آذین نقش چوب

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

دربهای چوبی در گروه صنعتی آذین نقش چوب از گونه های مختلف چوب مانند بلوط، راش، ملچ و .. ساخته می شوند. استفاده از بهترین روش های تولید و تعهد به پاسخگویی در خصوص کیفیت تولید و کیفیت نصب در پروژه ها از اولویت های اصلی گروه آذین نقش می باشد. جهت ارتباط با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09128630068

09120823243

02165291932

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم