درب ضد سرقت در سعیدآباد شهریار

درب ضد سرقت در سعیدآباد

امروزه در معماری جدید، درب ها نقش به سزایی در زیبایی منازل و شرکت ها دارد. اما تنها زیبایی درب ها فاکتور اصلی برای خرید درب نمی باشد، بلکه مسئله امنیت درب ها از موضوعاتی می باشد که باید به آن توجه کرد. با ورود درب های ضد سرقت به بازار، و استفاده از این نوع درب ها، آمار سرقت از منازل پایین آمد. حال اگر شما ساکن فردیس می باشید، و می خواهید دربی را که خریداری می نمایید علاوه بر زیبایی از امنیت بالایی هم برخوردار باشد، می توانید برای خرید درب ضد سرقت در فردیس به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه فرمایید و در صورت بروز هر گونه سوال می توانید با کارشناسان صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمایید، ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

انواع درب ضد سرقت در سعیدآباد

به طور کلی درب ضد سرقت در سعیدآباد در بازار ایران به سه دسته چینی، ایرانی و ترک تقسیم می شود.  درب های ضد سرقت ترک جزو گران ترین مدل ها می باشد، نوع ترک دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و یراق استفاده شده در آن از گران ترین مواد می باشد. در این میان درب های ضد سرقت تولیدی داخل، هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد و به مراتب از درب های ضد سرقت چینی بهتر می باشد. امروزه درب های ضد سرقت نوع ایرانی سهم بزرگی را در بازار جهانی پیدا کرده اند. در انتخاب درب ضد سرقت باید به نکاتی از جمله : استحکام کافی، ایمنی و ضد اسید بودن قفل ها و زیبایی دقت شود، تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

درب ضد سرقت یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند. درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود.

بازار درب ضد سرقت در نوشهر
ویژگی های درب ضد سرقت در نوشهر

انتخاب درب ضد سرقت

شاید سوال شما این باشد که چرا باید هزینه بیشتری بابت یک درب صرف شود، درب  ضد سرقت سعیدآباد به دلیل چند لایه بودن خود، در مقابل انواع فشار ها، اهرم کردن با هر وسیله ای و برش، دارای مقاومت بالاتری نسبت به یک درب معمولی می باشند. امتیاز بزرگ درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی در عدم نفوذ سارقین و عمر بالای این نوع درب ها می باشد. از مزیت های دیگر استفاده از درب های ضد سرقت در شرکت ها و منازل، بحث عایق بودن آن در برابر صدا و هوا می باشد و دلیل آن هم برمی گردد به ساختار درونی درب های ضد سرقت که با پشم سنگ پر می شود. علاوه بر تمامی این موارد درب های ضد سرقت مقاوم بالاتری در برابر زلزله و آتش سوزی نسب به درب های معمولی دارند.

همواره مجموعه ما در تلاش بوده است، تا با استفاده از جدید ترین متد روز و به کارگیری تیمی متخصص محصولی با کیفیت تولید و روانه بازار نماید. از محصولات ما علاوه بر درب ضد سرقت در سعیدآباد می توان به درب های ضد حریق، درب های داخلی ساختمان و لابی اشاره کرد، که شما می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه ما خریداری نمایید.

خرید درب ضد سرقت

در کشور ما، زمانی که تقاضای محصولی زیاد می شود، برخی افراد برای این که از این فرصت استفاده نمایند، متاسفانه اقدام به تولید درب ضد سرقت بی کیفیت و یا درب های چینی به داخل می نمایند. شرکت صنایع آذین نقش چوب با استفاده از بهترین متریال و مواد همواره سعی کرده است درب ضد سرقت در سعیدآباد را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار نماید تا مشتریان با خیال راحت منازل و شرکت های خود را ترک نمایند. در آخر باید گفت برای خرید درب ضد سرقت در فردیس می توانید از طرح های متنوع و زیبای ما در فروشگاه دیدن فرمایید و بسته به نوع دیزاین و رنگ بندی خانه و شرکت خود، انتخاب و اقدام به خریداری نمایید.

 

 

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38


نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

شبکه های اجتماعی