درب ضد آب ABS در سعیدآباد

درب ضد آب ABS در سعیدآباد 

درب ضد آب ABS در سعیدآباد تولید گروه تولیدی صنایع آذین نقش چوب به دو گروه تقسیم می گردد:

گروه ۱: درب ضد آب ABS

گروه ۲: درب ضد آب پلی وود

لازم به ذکر است درب های ضد آب میتوانند از جنس های متنوعی ساخته شوند که نهایتا خروجی کار ضد آب بودن درب ها باشد و صرفا محدود به جنس ABS برای ساخت درب های ضد آب نخواهیم بود.

مراحل تولید درب ضد آب ABS

در مراحــل اول تولید درب ضد آب ABS در سعیدآباد  کلاف چوب روسی با ابعاد سفـارشی داده شده ساخته شده و با پر کردن هانیکام با چوب فضای خالی آن پر می گردد ،سپس رویه  MDFســه میل برروی درب توسط دســتگاه پرس گرم چــسبانده می شود.

اضـافات چوب و  MDF را با دستگاه دور کن جدا می گردد و در مرحله بعد درب با دستگاه قابلمه زن یا چهار کاره قــابلمه گردید و آمــاده مرحله ضــد آب سازی می باشد.

 

در مرحــله ضد آب سازی قابلمه درب یا کناره درب با رزیـن ABS که تـــرکیب از مواد ABS و حــلال  شیمیایی اســتون در تلوِئر می باشد با درصــد مشخص و نوار  ABS آب بندی می گردد.

در گام بعد اضــافات ورق ABS از درب جدا مــی گردد و جهت آب بندی چند مرحله با رزین  ABS و قلم مــو تمام شیــارها و لبه ها آب بندی می گردد.

سپـــس در مرحله آخر بعد از خشک شدن چســـب که به مدت 12ساعــت باید از مرحله آخر بگذرد درب بسته بندی و آمـــاده ارسال می باشد.

ویـــژگی این درب های ضد آب بودن، مقاوم در برابر رطوبت،ضد موریانه بودن،در طرح ها و رنگ های مـــختلف با توجه به سلیقه مشتری قابلیت اجرا دارد.

ویژگی درب ضد آب در سعیدآباد

  1. ضد آب بودن
  2. مقاوم در برابر رطوبت
  3. ضد موریانه بودن
  4.  طرح ها و رنگ های مـــختلف

  1. سفید چرم

  2. کرم چرم

  3. سفید H

  4. کرم H

  5. کاج

  6. بیاض

  7. لایت

  8. زیتونی

  9. سلطنتی

  10. نسکافه ای

  11. چام

  12. طلایی

  13. آکاژور

  14. جنگلی

  15. قهوه ایی

  16. افرا

  17. ماهگونی

  18. ونگه

  19. جویز

شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

 

 

نمایندگی هایی در شهرستان های یزد، میبد، بندرگناوه، نوشهر و تنکابن وجود دارد که خرید شما عزیزان را در این شهرستان ها آسان می کند.

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شماره های تماس