درب داخلی در شهریار

درب داخلی در شهریار

درب داخلی در شهریار ساختمان شامل درب های کمدی, درب های اتاقی, درب های سرویس, درب های شیشه خور, درب های ABS و انواع درب های  HDF  و  MDF را شامل می شود.

همچنین میتوان برای تولید درب های داخلی روکش های چوب طبیعی همانند بلوط و گردو و راش و … را نیز در نظر گرفت که یک درب داخلی با کیفیت بالا را داشته باشید.

قیمت درب داخلی در شهریار

بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب مورد نظر ارزیابی می شود و نهایتا بسته به نوع کیفیت آنها محاسبه می گردد.

قیمت درب داخلی HDF نیز بر اساس متریال های ساخت و کیفیت موادی که در تولید این درب ها مورد استفاده قرار می گیرد محاسبه می شود.

پارامتر بسیار مهمی که در قیمت گذاری درب داخلی ساختمانی  HDF می باشد مبنای بر نوع رویه قیمت گذاری می شود.

دسته بندی درب داخلی در شهریار

درب های داخلی را میتوان به انواع و اقسام مختلف تقسیم کرد که به شرح زیر می باشد:

اما برخی از مهم ترین درب های داخلی شامل موارد زیر است:

درب داخلی اتاق : این درب ها، به عنوان درب های اتاق استفاده می شوند و معمولا از جنس چوب، ام دی اف یا …ساخته می شوند.

درب های ورودی آپارتمان : این درب ها نیز به عنوان درب واحد استفاده می شود و معمولا بهترین نوع آن ها، درب های ضد سرقت چوبی است. اما به طور کلی، جنس و متریال به کار رفته در درب های ورودی آپارتمان محکم تر و مقاوم تر از درب اتاق یا… است.

درب های سرویس بهداشتی: همان طور که مشخص است، بیشتر مواقع از این درب های داخلی برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود. به دلیل قرار گیری در معرض رطوبت، حتما باید درب های سرویس بهداشتی ضد آب باشند. معمولا برای ضد آب کردن این درب ها، از روکش های abs استفاده می شود.

درب بالکن: این نوع از درب ها نیز به عنوان درب داخلی محسوب می شوند. البته بیشتر مواقع متریال به کار رفته در درب های بالکن، شیشه است.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
09128203243

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم