تعویض درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت یکی از راه هایی است که شما می توانید از امنیت خانه ی خود اطمینان حاصل کنید.شما با سوال و مشورت متخصصان آذین دُر می‌توانید تمامی درب‌های خانگی، اداری و غیر اداری خود را تعویض نمائید برای تعویض درب های ضد سرقت توجه کنید که درب‌های چه برای ساختمان چه اتاق ورودی ساختمان‌ها باشند باید اندازی گیر‌ی شود و به صورت سفارشی ساخته شوند. در تعویض چهارچوب جدید درب بر روی چهارچوب قدیمی فلزی جوشکاری می‌شود.

در مواردی که عرض درب موجود کم باشد، چهارچوب قدیمی به صورت یک تیکه با فرز جدا می‌شود و تخریبی انجام نمی‌شود. در مرحله بعدی پشت چهارچوب درب با مصالحی مثل: پلی اورتان فوم فشرده سیمان و ماسه و غیره پر می‌شود. در این روش درب سفارشی با درب‌های ضد سرقت استاندارد از نظر مشخصات فنی هیچ اختلافی بجز ابعاد آن ندارد.

اهمیت تعویض درب عادی با درب امنیتی

درهای ضد سرقت نسبت به درهای معمولی امنیت بسیار بالاتری دارند. زیبایی، دوام، عایق بودن و امنیت این درب‌ها بسیاری از مردم را مجاب به این کار کرده است که  یک درب ضد سرقت نصب کنند.

تعویض درب سرقت

چه درب ضد سرقتی نصب کنیم

در ایران، سه نوع درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی وجود دارد. این درها از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارند.
در این که شما چه نوع دری می‌خواهید نصب کنید به نوع مکان شما خانه یا اداره و یا بودجه شما بستگی دارد. در برخی موارد درب‌های چینی از کیفیت زیادی نسبت به درب‌های ترک برخوردار هستند و در برخی موارد نیز بر عکس می‌باشد که باید با توجه به محل نصب درب نوع و کیفیت درب را انتخاب کرد.

 چهارچوب درب‌های ضد سرقت ترک اختلاف سطح بیشتری بین سطح بیرونی چهار چوب و لنگه درب نسبت به نوع چینی خود دارند. همچنین لولاهای درب ترک قابل مشاهده است ولی در درب‌های ضد سرقت چینی لولاها به صورت مخفی می‌باشد و دیده نمی‌شود.

اجزای درب امنیتی

درب‌های ضد سرقت از استانداردهای جهانی برخوردار هستند و در مقایسه با درب‌های دیگر دارای ویژگی‌های زیادی هستند. در داخل درب‌های ضد سرقت از یک ورقه فلزی بسیار محکمی استفاده می‌شود که مانع از ورود و نفوذ سارقان می‌گردد. درب‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده اند بلکه با اجزای زیادی مانند قفل‌ها از چندین نقطه به چهارچوب متصل می‌شوند.

ویژگی‌های درب امنیتی

  •  درب‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی می‌باشند.
  • امکان خرابی در و اجزای آن بسیار کم می باشد.
  • دارای قفل‌های شب بند و روز بند و دوربین چشمی هستند.
  • ورق های به کار رفته در درب دارای ضخامت زیادی هستند.
  • قفل درب‌های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه می‌باشند که در سه جهت مختلف عمل می‌کنند.
  • تنوع در نما و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع باعث شده تا ظاهری زیبا داشته باشد.
  • درب‌های امنیتی ضد دیلم بوده و به گونه‌ای ساخته شده است تا از ورود سارقان به محل مورد نظر جلوگیری کند.
  •  در ساخت درب‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده می‌شود. این امر باعث شده که تا در هنگام آتش سوزی ایمنی‌های لازم را دارا باشد.
نمایندگی

مجموعه آذین نقش چوب نمایندگی معتبر تعویض درب های‌ ضد سرقت در شهر های مختلف ایران است. این شرکت، درب با کیفیت و بهترین نوع را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر در خارج از تهران به دنبال درب های ضد سرقت اورجینال هستید به تارنمایی سایت ما در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *