چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نسبت به درب های داخلی و چوبی قدیمی از امنیت بالاتری برخوردار هستند. در این نوع درب چهارچوب ها نقش اصلی را در امنیت آن ایفا می کنند. معمولا از ورق فلزی در ساخت آن استفاده می شود. ضخامت این ورق تاثیر بسزایی در استحکام چهارچوب درب ضد سرقت دارد. چهارچوب از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. که هماهنگی و کیفیت قطعات به کار رفته در آن اهمیت بالایی دارد. از همین رو شرکت آذین نقش چوب با سابقه ی چندین ساله در زمینه درب ضد سرقت ارائه دهنده بهترین چهارچوب های آن می باشد.

چهارچوب درب ضد سرقت

اجزای چهار چوب درب های ضد سرقت

مهمترین اجزا چهارچوب به شرح زیر می باشد:

  • بدنه چهار چوب باید از ورق فلزی 2  و یا 1/5 و 1/25 میلی‌ متری بسیار مستحکم ساخته شود.
  • قاب زبانه باید از جنس استیل بسیار قوی جهت نگهداری زبانه قفل برای درب ‌ها استفاده ‌شود.
  • برای محکم کاری چهارچوب باید از 3 عدد لولا استفاده شود تا ۹۰ درجه باز شدن لنگه قابل مشاهده نباشد.
  • زنجیر درب یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت می باشد که باعث بالا رفتن بیشتر امنیت درب ها می شود.
چهارچوب درب ضد سرقت

مشخصات چهارچوب درب ضد سرقت

صنایع آذین نقش چوب تولید کننده انواع چهارچوب درب های امنیتی (اسکلت / استراکچر) می باشد. این چهارچوب ها با درخواست مشتری در ابعاد مختلف ساخته و تهیه می گردند. رنگ چهارچوب درب های ضد سرقت رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد . رنگ بندی این درب ها در طیف رنگ های قهوه ای سوخته ، مشکی ، قهوه ای روشن ، سفید ، رنگ مسی ، رنگ طوسی ، رنگ های طرح چوب دکورال می باشد . همچنین می توان به سلیقه مشتری در صورت سفارش تیراژ بالای 50 لنگه از رنگ های دیگر استفاده نمود .

ضخامت درب های ضد سرقت 1.5 میلیمتر و 1/25 می باشد؛ و از فولاد نرم در ضخامت 18 تا 24 سانتی متر و قطر 1 میلیمتری همراه با ساب فریم با طول 212 سانتی متر استفاده می شود. باید توجه شود که، شکاف بین درب و چهارچوب نباید از مرز 5 میلیمتر تجاوز کند. چرا که در غیر این صورت به راحتی و با یک میله باز می شود.

چهارچوب دکـورال طرح چوب : در ساخت این چهارچوب ها از رنگ آمیزی با فیلم دکورال استفاده می گردد. رنگ دکورال صنایع آذین نقش چوب در دو نوع تیره و روشن به سفارش مشتری تولید می گردد. مزیت این چهارچوب این است که دیگر نیازی به روکوب ندارد.

چــــهارچوب درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی نیز تولید می شود. که بسته به نظر و کاربری آن طبق نظر مشتری است. که با حفظ ایمنی و کیفیت آن در ابعاد متنوع قابل تولید می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و هرگونه پرسش در مورد قیمت درب ها و چهارچوب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شماره های تماس