نکات مهم در خرید درب ضد سرقت

نکات مهم خرید درب ضد سرقت شامل فاکتورهای متعددی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. چرا که عدم انتخاب صحیح می تواند منجر به خرید یک درب نامرغوب شود. که علاوه بر عدم کارایی مجبور به تعویض و صرفه هزینه زیادی برای آن می شوید. امروزه استفاده از درب های امنیتی نسبت به گذشته بیشتر شده است و دلیل این موضوع به تمایل بیشتر مردم به مسئله امنیت و آرامش می باشد. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی تمامیفاکتورهای موثر در انتخب درب های امنیتی، شما را در خرید بهتریندرب راهنمایی کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

انواع درب های ضد سرقت کدامند؟

انواع نکات مهم خرید درب ضد سرقت

در کشور ما درب های امنیتی به سه دسته ( ترک، چینی و ایرانی ) تقسیم می شود. در این میان، درب های ایرانی دارای کیفیت قابل قبول و خوبی می باشند و می توان روی آن ها حساب باز کرد. درب های امنیتی ساخت ترکیه در این تقسیم بندی بالاترین کیفیت را دارند و به همین دلیل گران ترین نوع درب های ضد سرقت به شمار می آیند. درب های ضد سرقت چینی به دلیل وزن کمی که در مقایسه با نوع ایرانی و ترک دارند از قیمت پایین تری برخوردار هستند، و این به معنا بی کیفیت بودن این درب ها نمی باشد. اما بهتر است از سایر درب ها برای خرید استفاده کنید. چرا که علاوه بر زیبایی فاکتور استحکام و کیفیت بسیار مهم است.

نکات مهم خرید درب ضد سرقت

  • شرکت تولید کننده

هنگام خرید یک محصول، به ویژه زمانی که صحبت از امنیت جان و اموال ما باشد؛ شرکت تولید کننده از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. بهتر است انتخاب یک محصول توسط یک شرکت شناخته شده انجام شود، سال ها زمینه کاری، گرانتی و ضمانت باعث ایجاد  دلگرمی و اطمینان می شود. متأسفانه محصولاتی که استانداردهای ایمنی را ندارند از کیفیت پایین در بازار داخلی برخوردار هستند. به همین دلیل آشنایی با یک برند و مجموعه که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و از بهترین متریال در ساخت درب ها استفاده می کند با اهیمت است. شما می توانید از میزان فروش و نمایندگی و همچنین درب های تولیدی یک مجموعهاز کیفیت و برند آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • قفل های ضد سرقت

اهمیت قفل در نکات مهم خرید درب ضد سرقت

یکی دیگر از نکات مهم خرید درب ضد سرقت قفل آن است. قفل های درب نقش تعیین کننده ای را در کیفیت آن دارند. درب ضد سرقت دارای یک قفل ضد سرقت می باشد که نوعی قفل برای جلوگیری از شکسته شدن بدون اجازه است. قفل ضد سرقت با قفل معمولی بسیار متفاوت است. قفل های ضد سرقت غلتکی هستند. انواع بسیار زیادی وجود دارد و برای تأمین امنیت شما تهیه شده اند. قفل های با کیفیت باید از مغزی و سیلندر های با کیفیت ساخته شده باشند. تا به هیچ وجه امکان باز کردن آن بدون کلید یا کارت وجود نداشته باشد. جنس یا آلیاژ بدنه آن نیز در استحکام آن تعیین کننده است.

1 به طور خاص برای مقاومت در برابر شکستگی طراحی شده است.

2 تهیه شده از موادی استحکام بالایی دارند.

3 ترک خوردگی را با مشکل مواجه می کند تقریبا غیرممکن می کند.

  • استحکام بالا رویه درب

هنگام خرید انواع درب برای خانه به استحکام رویه بیرونی آن هم توجه کنید. تا در هنگام اسباب کشی، ورود و خروج اشیاء به راحتی آسیب نبیند. رویه درب باید علاوه بر ظاهری زیبا از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. در ساخت درب های ضد سرقت یا امنیتی از روکش های متنوعی استفاده می شود. که می تواند روکش چوب، فلز، ملامینه و … باشد.

  • قاب فلزی

قاب فلزی همان قابی است که از درب ایمن پشتیبانی می کند. فاکتورهای مهم ثاب فلزی شامل ضخامت، شکل و رنگ است. ضخامت صحیح یک ورق فلز 2 میلی متر است، ضخامت کمتر به عنوان مثال 1.25 میلی متر پشتیبانی و دوام مورد نیاز را فراهم نمی کند. مشخصات قاب باید به گونه ای تنظیم شود که حداکثر مقاومت در برابر تلاش برای شکستن درب را داشته باشد. قاب فلزی باید با یک رنگ الکترواستاتیک رنگ شود که در برابر آب و هوا و شرایط آب و هوایی مقاومت کند.

  • توجه به ایمنی و مناسب بودن قفل

 مهمترین قسمت درب های امنیتی قفل آنها است، قفل هایی با تعداد زبانه بیشتر امنیت بیشتری به همراه دارند. همچنین نصب حفاظ های آهنی درب ضد سرقت، ایمنی آن را بالا می برد. درب های هوشمند ضد سرقت بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود غیرمجاز می باشند. همچنین این یراق آلات هم در کیفیت و ایمنی دربها اهمیت دارند، هم در زیبایی. از همین رو توجه به نوع قفل ها و کیفیت آن بسیار با اهمیت می باشد. شما می توانید بسته به سلیقه و البته نوع کاربری خود از انواع قفل ها استفاده نمایید.

  • ضد اسید بودن قفل

اهمیت قفل در نکات مهم خرید درب ضد سرقت

یکی از راه های باز کردن این گونه درب ها، ریختن اسید بر روی قفل این گونه درب ها می باشد. شما در هنگام خرید باید به ضد اسید بودن قفل ها دقت نمایید تا درب خریداری شما از امنیت بالایی برخوردار باشد و مانع  از ورود آسان سارقین به داخل شود.

  • زیبایی

از دیگر نکات مهم در خرید بهترین درب ضد سرقت بحث زیبایی ورودی خانه های شماست. اولین قسمت از خانه که هرکس با آن مواجه می شود درب خانه می باشد. شما باید دربی را انتخاب نمایید که علاوه بر امنیت بالا، از زیبایی قابل قبولی برخوردار باشد.

  • خدمات و مزایا

هنگام انتخاب، باید از خدمات ارائه شده توسط شرکت تولید کننده مطلع شویم. درب انتخاب شده اگر به هر دلیلی ناگهان قفل یا بسته نشود، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنند. بسیاری از شرکتهای موجود تضمین عملکرد خوب محصول را ارائه می دهند. این می تواند از 1 تا 10 سال باشد. بسیار مهم است که دقیقاً از مواردی که این ضمانت نامه شامل می شود آگاهی داشته باشید تا در هنگام ایجاد مشکل کارکرد یا امنیت تعجب نکنید.

  • متناسب با آب و هوای منطقه

هنگام خرید باید بسته به محل زندگی تان و مناسب با آب و هوا انتخاب نمایید. برای مناطق مرطوب جنس چوب به کار رفته باید متفاوت با جنس چوب به کار رفته در مناطق خشک و سردسیری باشد تا درب استحکام مناسب خود را حفظ نماید.

خرید انواع درب های ضد سرقت

اگر قصد خرید درب با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید، صنایع آذین نقش چوب یک از بهترین گزینه ها است. این مجموعه مطابق با آخرین استانداردها و استفاده از بهترین متریال اقدام به تولید انواع درب ها می کند. از بین طرح های مختلف بسته به سلیقه خود می توانید طرح و مدل مورد نظر را انتخاب نمایید؛ و با هزینه ای مناسب بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شما می توانید از سایر محصولات ما همچون درب داخلی دیدن فرمایید و اقدام به ثبت سفارش نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *