راهنمای خرید درب اتاق خواب

راهنمای خرید درب اتاق خواب

برای انتخاب و خرید انواع درب ساختمان، اولین گام کسب اطلاعات و راهنمای لازم در این زمینه جهت خریدی صحیح می باشد. درب اتاق خواب در دسته انواع درب داخلی قرار دارد و اهمیت و زیبایی آن در نمای داخلی ساختمان بسیار تاثیر می گذارد. بیشتر ما در هنگام انتخاب درب اتاق خواب به جزئیات دکوراسیون ساختمان خود توجهی نمی کنیم و با در نظر گرفتن یکسری فاکتور جزئی سعی در انتخاب دربی ارزان قیمت داریم. حال اگر شما می خواهید دربی متناسب با طراح داخلی ساختمان خود انتخاب کنید. ادامه مطلب را مطالعه نمایید تا در انتخاب خود سردرگم نشوید و با کسب راهنمای خرید درب اتاق خواب، انتخابی آسان و صحیح داشته باشید. 

راهنمای کلی خرید درب اتاق خواب

عموما خرید درب برای قسمت های مختلف دارای فاکتورهای متعددی می باشد. چرا که درب ها علاوه بر ایجاد امنیت و حریم خصوص، باید دارای استحکام بالا و زیبایی ظاهری باشند. در طراحی های داخلی امروزه نقش درب بسیار پر رنگ تر از گذشته است. نوع درب، روکش استفده شده برای آن، نوع قفل و قسمتی که می خواهیم از آن درب استفاده کنیم، می تواند جزو فاکتورهای مهم در خرید انواع درب باشد.

  • انواع درب اتاق خواب
  • تاثیر دکوراسیون در انتخاب درب
  • هزینه خرید درب اتاق خواب
  • کیفیت و طول عمر درب

انواع درب اتاق خواب

برای انتخاب انواع درب اتاق خواب، شما می توانید به فروشگاه آذین در مراجعه نمایید. در این فروشگاه انواع درب اتاق از جنس MDF ، HPL ، HDF و ضد آب در طرح ها و مدل های مختلف به فروش می رسد. لازم به ذکر است که شرکت آذین در قابلیت سفارشی سازی انواع درب ها را نیز دارد و اگر شما مایل به تغییر طرح هر یک از مدل درب ها هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا درب مد نظر شما را طراحی و تولید نمایند. تمامی انواع درب با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد.

 

تاثیر دکوراسیون در انتخاب درب اتاق خواب

یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب درب اتاق، سبک دکوراسیون خانه می باشد. سبک طراحی داخلی ساختمان شامل کف پوش، گچ بری، دیوارپوش، نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی ساختمان است که با در نظر گرفتن سلیقه صاحب منزل می توان درب مناسب را انتخاب کرد. امروزه انواع درب در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، دربی مناسب انتخاب نمایید.

انواع سبک طراحی و دکوراسیون داخلی عبارتند از:

  • درب‌های معمولی و سنتی:

    این مدل درب‌، بیشتر در خانه‌های قدیمی دیده می‌شود که طراحی و جذابین خاصی ندارد و بیشتر از شیشه های رنگارنگ و چوب طبیعی ساخته شده اند.

  • درب‌های مدرن و جدید:

    طرح درب‌های داخلی مدرن بسیار جدید و متنوع شده است و در اکثر ساختمان های امروزی مشاهده می شود. انواع مدل ها شامل کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی و… است که براساس سلیقه صاحب منزل پیاده سازی می شود. البته با پیشرفت تکنولوژی امروزه در بسیاری از قسمت ها از درب های امنیتی نیز استفاده می کنند. این درب ها علاوه بر کیفیت بالا، دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز می باشند. همچنین از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. در همین راستا شما می توانید درب ضد سرقت را می توانید در مجموعه آذین دُر پیدا کنید.

هزینه خرید درب اتاق خواب

دومین پارامتر مهم در خرید درب اتاق خواب در نظر گرفتن بودجه و هزینه لازم برای خرید درب مناسب است. انواع درب با توجه به جنس آن متفاوت است. درب های چوبی به علت نوع متریال و جنس چوب بکار رفته در درب اتاق خواب قیمت بیشتری دارند. اگر به دنبال درب ارزان قیمت هستید، در رده اول درب HDF و HPL و در رده دوم درب های PVC مناسب تر هستند و قیمت پایین تری دارند.

کیفیت و طول عمر انواع درب

درب PVC، HPL ،HDF

طول عمر انواع محصولات HPL ،HDF ،PVC معمولا کم است ولی در صورت مراقبت و نگهداری مناسب، تا چندسال کارایی مفید دارند. درب پی وی سی یکی از پراستفاده ترین انواع درب است که زیبایی و جنس نسبتا خوبی در مقایسه با محصولات دیگر دارد. این درب ها معمولا روی چهارچوب آهنی نصب می شوند.

درب هایگلاس

کاربرد انواع درب هایگلس معمولا در فضاهای مدرن است و زیبایی خاصی به محیط می دهد. لازم به ذکر است جنس این مدل درب خش پذیری بالایی دارد و باید به طور صحیح از آن در برابر ضربه محافظت شود.

درب تمام چوب

درب های تمام چوب معمولا از انواع چوب طبیعی، قاب های تونیک چوبی و الوار منظم تشکیل شده اند. این درب ها از نظر زیبایی بی رقیب اند ولی نیاز به نگهداری و توجه زیادی دارند و چندسال یک بار باید رنگ شوند.

درب روکش چوب

انواع درب روکش چوبی معمولا از پرس روکش های طبیعی و آلپی چوب روی صفحه های فیبری مانند پلای وود و ام دی اف ساخته می شود. درب روکش چوبی انتخابی زیبا و خاص برای درب اتاق خواب ساختمان می باشد. این نوع درب معمولا دارای وزن سنگینی است.

خرید انواع درب ساختمان

مجموعه آذین دُر به عنوان تولید کننده انواع درب داخلی، درب ضد سرقت، و دیگر درب ها می باشد. تمامی این درب ها با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه می شوند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستند.

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید درب اتاق خواب»

  1. باسلام

    با خرید بازدیدهای واقعی رنک ایرانی rankirani.ir ، ضریب پرش و زمان ماندگاری سایت خود را اصلاح کرده و رتبه سیمیلاروب ، جایگاه گوگل و ترافیک سایت خود را ارتقاء دهید.
    از فاکتورهای مهم در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل، کاهش بانس ریت (ضریب پرش) و افزایش زمان ماندگاری (Dwell Time) است. منظور از ضریب پرش یعنی درصد بازدیدکنندگان که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج می‌شوند. و منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. سایتی که ضریب پرش پایین تر و زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود.

    خدمات رنک ایرانی:

    ارسال بازدیدهای کاملا واقعی
    آی پی های یکتا
    آی پی های ایرانی
    زمان بازدیدها 110 ثانیه
    ———–
    افزایش بازدید سایت
    بهبود رتبه گوگل
    ———–
    بهبود رتبه سیمیلاروب
    ———–
    افزایش بازدید ویدیوهای آپارات
    https://rankirani.ir
    سیستم افزایش بازدید سایت
    بهبود رنک گوگل
    رنک ایرانی

    راه های ارتباطی ما:

    آیدی تلگرام، ایتا و اینستاگرام

    @rankirani

    ایمیل rankirani@yahoo.com

    تماس : 09038276706

    توضیحات تکمیلی:

    منظور از نرخ فرار یعنی درصد بازدیدکنندگانی هستند که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج می‌شوند. نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد نرخ پرش با رتبه‌‌‌‌‌بندی سایت‌‌‌‌‌ها در صفحه اول گوگل ارتباط نزدیکی دارد. منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. هنگامی که کاربر وارد یک وب سایت میشود تا زمانی که بخواهد مجددا به صفحه جستجوی گوگل بازگردد، این زمان را Dwell Time یا زمان ماندگاری کاربر می نامند. درواقع میتوان گفت این زمان هر چه قدر بیشتر باشد، سایت از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود. این زمان بظور متوسط 2 دقیقه و 17 ثانیه برای صفحات اینترنتی است.

    تعرفه کاهش تضمینی رتبه سیمیلاروب :
    رنک زیر 100 هزار ایران با مبلغ 50 هزار تومان
    رنک زیر 50 هزار ایران با مبلغ 70 هزار تومان
    رنک زیر 30 هزار ایران با مبلغ 90 هزار تومان
    رنک زیر 20 هزار ایران با مبلغ 120 هزار تومان
    رنک زیر 15 هزار ایران با مبلغ 150 هزار تومان
    رنک زیر 10 هزار ایران با مبلغ 200 هزار تومان
    رنک زیر 7 هزار ایران با مبلغ 300 هزار تومان
    رنک زیر 5 هزار ایران با مبلغ 400 هزار تومان
    رنک زیر 4 هزار ایران با مبلغ 700 هزار تومان
    رنک زیر 3 هزار ایران با مبلغ 1 میلیون تومان
    رنک زیر 2 هزار ایران با مبلغ 2 میلیون تومان
    رنک زیر 1500 ایران با مبلغ 2.5 میلیون تومان
    رنک زیر 1000 ایران با مبلغ 3 میلیون تومان

    زمان تحویل : دو ماهه
    * بازدیدهای واقعی ایران *
    * امکان انجام یک هفته بازدید تست *
    * امکان پرداخت مرحله به مرحله هزینه *
    * تضمین ثبات و نگهداری رنک سیمیلاروب به شرط تمدید *
    * تضمین کاهش بانس ریت و افزایش زمان ماندگاری *

    لیست به روز تعرفه ها در لینک زیر:
    تعرفه کاهش رتبه سیمیلاروب:
    https://blog.rankirani.ir/view/48/خرید-بازدید-سایت-|-افزایش-ترافیک-سایت-|-افزایش-بازدید-سایت.html
    https://blog.rankirani.ir/view/43/تعرفه-کاهش-تضمینی-رتبه-سیمیلاروب.html

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *