درب MDF روکش چوب طبیعی

درب MDF روکش چوب طبیعی

درب های MDF از کیفیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که مناسب برای تمامی ساختمان اعم از اداری و مسکونی می باشد. درب های ام دی اف را با استفاده از یک روکش گردو، راش و … تهیه می کنند. این روکش ها را بر روی این گونه درب ها با چسب پرس می کنند. درب MDF روکش چوب طبیعی تا عرض 105 ساخته می شود. این دسته از درب ها در مقابل افتاب و باران کارایی خیلی بالاتری دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمایید.

روکش درب MDF (راش، افرا، صنوبر)

در ایران درب MDF طرفداران بسیاری دارد. به دلیل مزایا مختلف، این درب همیشه مورد توجه مشتریان قرار داشته است. به دلیل روکش طبیعی استفاده شده در این درب که عمدتا از نوع راش و گردو می باشد، زیبایی خاصی را به نمای داخلی خانه می بخشد. این روکش ها عمدتا وارداتی هستند. البته روکش گردو به دلیل مرغوبیت بالا قیمت بالایی نیز دارد. روکش سوپر راش موجود در بازار هم بعد از رنگ آمیزی کیفیت بالایی پیدا می کند. که هر کدام از این روکش ها بر طبق سلیقه و کاربرد، مشتریان خود را دارند.
درب mdf روکش چوب طبیعی 3
درب mdf روکش چوب طبیعی 2

درب MDF اتاق با روکش چوب راش

چوب راش به دلیل زیبایی خاص خود همیشه یکی از انتخاب ها برای استفاده بر روی روکش MDF می باشد. چوب راش را به ورقه های نازک برش می دهند. سپس با استفاده از پرس آن ها را بر روی درب های MDF قرار می دهند. روکش راش با با مزایای مختلف همچنین کیفیت و استحکام بالا بسیار کارآمد است.

درب اتاق MDF با روکش چوب گردو

چوب درخت گردو از جمله بهترین و مرغوب ترین چوب ها محسوب می شود. این چوب رنگ پذیر به رنگ قهوه ای تیره می باشد. این چوب دارای طرح و نقش های بسیار زیبایی است. روکش گردو یکی از برترین و مرغوب ترین چوب هایی به حساب می آید که می توان آن را در ساخت درب مورد استفاده قرار داد. به دلیل ریزبافت بودن، صیقل پذیری و دوام بالا و طرح ها و نقوش زیبایی که در خود دارد در زمینه تولید روکش های چوبی کاربرد فراوانی دارد. چوب گردو نیمه سخت و نیمه سنگین است و مقاومت خوبی در برابر عواملی همچون فشار، رطوبت، کشش و… برخوردار است.

درب mdf روکش چوب طبیعی

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شبکه های اجتماعی

 

برای سفارش و اطلاع از قیمت انواع درب MDF  با روکش چوب طبیعی، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.