درب ضد سرقت لابی

درب ضد سرقت لابی

درب لابی یکی از انواع درب ورودی ساختمان به شمار می رود که کاربرد آن معمولا برای مجتمع ها و ورودی ویلا ها می باشد.این درب ها یک نوع دیگر از درب های ضد سرقت به شمار می آید که امنیت بالایی را برای مجتمع ها فراهم می آورد.

این درب ها دارای تنوع های بسیار بالایی هستند که پر فروش ترین نوع آنها طرح های مدرن ترموود و کامپوزیت اشاره کرد که در هنگام خرید، خریداران علاوه بر امنیت به زیبایی و ظاهر شیک آن نیز تاکید دارند.

درب ضد سرقت لابی 1

مزایای درب لابی

  1. نفوذ هوا را محدود می کند.
  1. در ساخت این درب ها در اندازه ابعاد محدودیت وجود ندارد.
  1. امنیت و استحکام درب های لابی.
  1. مقاومت در برابر نور افتاب و رطوبت.

این درب ها از لحاظ ابعاد به صورت یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه موجود هستند و از لحاظ جنس رویه به چوبی و فلزی تقسیم بندی می شوند.

توجه داشته باشید که مهم ترین دلیل در استفاده از درب های ورودی ایجاد امنیت می باشد، به همین دلیل مجموعه آذین نقش چوب توصیه می کند از طرح هایی خریداری کنید که دارای امنیت بالا هستند همچنین امنیت این دسته از درب ها را  را فدای زیبایی و قیمت ارزان نکنید لزوما از درب هایی با ساختار استاندارد استفاده شود تا به عنوان درب ضد سرقت شناخته شود.

بررسی جنس درب های لابی

امروزه تنوع قابل توجهی در ساخت درب های لابی مشاهده می شود که از پر فروش ترین آنها می توان به درب های چوبی،شیشه ای،فلزی و ترموود از این دسته درب ها اشاره کرد.

درب ضد سرقت لابی 2

1-درب لابی چوبی

از پر فروش ترین درب ها می توان به درب چوبی این دسته از درب ها اشاره نمود،که در طرح ها و اشکال بسیار متنوع و مختلفی ساخته می شوند.

در ساخت این دسته از درب های لابی از چوب هایی با بالاترین سطح کیفیت استفاده می شود.

اما از آنجایی این درب ها به سمت فضای بیرونی ساختمان قرار می گیرید فرآورده های چوبی در برابر عوامل محیط بیرون (آفتاب، باران و رطوبت) مقاومت بالا ندارد؛ بنابراین بهتر است فضای قرار گیری آنها دور از نور خورشید و رطوبت باشد با قرار گیری سایبان یا بالکن های بزرگ تر آسیبی به درب های چوبی نمی رسد.

2-درب لابه شیشه ای

به ندرت می توان درب های شیشه ای را روی ساختمان و آپارتمان ها دید.این دسته از درب ها معمولا برای ساختمان های تجاری و اداری به کار گرفته می شوند.در ساخت این درب ها نیز از شیشه های نشکن سکوریت استفاده می شود که در برابر سنگ و ضربه کاملا ایمن هستند.

البته بسته به نوع مشتریان گرامی می توان با ترکیب چوب و شیشه درب های لابی با شکل و ظاهری بسیار شیک و زیبا را فراهم آورد.

درب ضد سرقت لابی 3
درب ضد سرقت لابی 4

3-درب لابی ترموود

درب های لابی ترموود امروزه جزو پر فروش ترین نوع از این درب ها به شمار می روند. دلیل این محبوبیت را میتوان ظاهر مدرن و بی نظیر همچنین امنیت بسیار بالا و مقاومت چوب های ترموود دانست.

همانطور که میدانید چوب های ترموود دارای مقاومت بسیار بالایی هستند که عواملی چون نور خورشید و رطوبت نمیتواند به آنها آسیب بزند.

درب های ترموود را می توان بسته به سلیقه مشتریان گرامی به صورت کاملا ساده یا ترکیبی از چوب ترموود و کامپوزیت ارائه داد.

انواع قفل درب ضد سرقت

1-قفل و سیلندر ضدسرقت:که قفل مولتی، چنگکی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی و انواع قفل های ترک در برندهای کاله و… می باشد.

2-دستگیره های ثابت : در رنگ ها و طرح مختلف در درب های ضدسرقت نصب می گردد که معروف ترین دستگیره های ثابت دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره لوله ای، عثمانی، لوکس و پروفیل را می توان نام برد.

 

3-درکوب چشمی: جهت زیبایی های درب ضد سرقت درکوب های لوکس و ساده در برند های مختلف

مورد استفاده قرار می گیرد.

درکوب ایتالیایی، رومی فلاور، شاخدار، در کوب شیر، درکوب گردو و درکوب درین، درکوب گل وسربی و… را می توان در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، مشکی و … استفاده نموده که به همراه درکوب، چشمی نیز نصب می گردد.

4-دستگیره متحرک شرکتی و برند هایکو و برندهای وارداتی ترک نیز در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب با سلیقه مشتری نصب می گردد.

5-رزت: جهت قرار گرفتن سیلند روقفل بر روی درب در دو طرف درب 2عدد رزت نصب می گردد که ایمن رزت …..ساختمان را تضمین می نماید امروزه رزت های ضد برش و رزت ضد دیلم در ساخت درب های ضد سرقت لوکس نصب می گردد. از رزت مربع طلایی، رزت مربع زیتونی، هایکو، رزت های کروم و مشکی و رزت های مدرن زیتونی و همچنین رزت های ضد برش طلایی، مشکی و… را می توان نام برد .

6-نوار دزدگیر: عایق صدا گیر بین لنگه و چهار چوب درب بر روب لنگه نصب می گردد.

نوار دزدگیر به ضخامت مختلف و همچنین سفید و مشکی را می توان نام برد.

سایر ملزومات درب ضد سرقت گل پیچ و وانتر مار فلزی پین امنیتی، کاسه پلاستیکی، لولا سه تیکه چهار پهلو، کاور محافظ درب یا کاور نایلون حباب دار و یا کارتن بسته بندی می توان نام برد.    

 

صنایع آذین نقش چوب
شرکت آذین نقش چوب از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است؛ و با بهره گیری از جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا، توسط متخصصین و طراحان داخلی، توانسته بهترین محصولات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

شماره های تماس

09192405254
09128630068
02165291932
02142693680

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام

شبکه های اجتماعی