درب ضد سرقت در ملارد

درب ضد سرقت در ملارد

درب ها از گذشته تاکنون، دست خوش تغییرات فراوانی شده اند. به نحوی که امروزه شاهد مدل های مختلفی هستیم. در خرید درب ها همواره دو مسئله مهم  است، یک مسئله زیبایی و دوم امنیت؛ با ساخت درب های ضد سرقت و استفاده در ساختمان های جدید، این دو مسئله به خوبی حل شد. درب های ضد سرقت آذین نقش چوب از بهترین متریال ها و مواد روز دنیا ساخته می شوند.

درب ضد سرقت – درب امنیتی در ملارد یک درب با قابلیت مقاومت بالا در برابر تلاش های سرقت است. این درب ها از جنس فلزی، چوبی و یا PVC ساخته می شوند و دارای قفل های امنیتی و مکانیزم های حفاظتی مانند پین های فولادی، قفل های دوگانه و سیستم های کنترل دسترسی هستند. درب ضد سرقت به عنوان یک راه حل امن برای حفاظت از خانه، محل کار و دارایی های شخصی استفاده می شود.

 

دلایل استفاده از درب های ضد سرقت در ملارد

شاید همانند سایر افراد این سوال برای شما پیش آمده است که چرا باید از درب ضد سرقت استفاده نماییم. در پاسخ به این سوال باید گفت، همان طور که در بالا اشاره کردیم مسئله امنیت، امروزه خیلی مهم می باشد، افراد زیادی امروزه هزینه های بسیاری را صرف امنیت منازل و دفتر های خود می نمایند، که یکی از این موارد استفاده از درب های ضد سرقت می باشد. البته این را نیز باید گفت با نصب این درب قوی دیگر نیاز کم تری نسبت به نصب تجهیزات امنیتی، مانند دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات پیدا می نمایید..

اخیرا با توجه به نرخ افزایش میزان سرقت از منازل, صاحبان منازل برای افزایش امنیت منازل و حفظ اموال با ارزش خود از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. درب های ضد سرقت که تحت نام درب امنیتی نیز شناخته می شود  و گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت منازل می باشد.

درب های ضد سرقت امروزه از تنوع ساخت بالایی برخوردار می باشند، این نوع درب ها با بالا بردن امنیت خانه و دفتر های اداری، آمار سرقت را به حد قابل قبولی کاهش داده اند. آذین نقش چوب با استفاده از بهترین متریال و مجهزترین دستگاه ها، اقدام به ساخت محصولی با بالاترین کیفیت کرده است. درب های تولیدی  این مجموعه در حال حاضر آماده رقابت با محصولات خارجی می باشد. شما عزیزان برای خرید درب ضد سرقت در ملارد می توانید به فروشگاه مراجعه فرمایید، و از جدید ترین مدل ها دیدن فرمایید.

به دلیل استفاده از ورق های سرتاسری در داخل درب های ضد سرقت, امنیت و استحکام آنها در برابر سارقین بالا رفته و ضامن امنیت و آرامش شما می باشند. به صراحت میتوان بیان کرد که این مسئله یکی از دلایل برتری درب های ضد سرقت نسبت به درب های داخلی می باشد.

مزایای درب های ضد سرقت

برای خرید هر نوع وسیله ای، شما باید قبل از خرید به ویژگی های آن توجه نمایید. درب های ضد سرقت با مزایای بسیاری که دارند، امروزه انتخاب بسیاری از افراد می باشند. در ساختار درونی درب های ضد سرقت از پشم سنگ نسوز استفاده شده است، که استفاده از این ماده سبب می شود که مقاومت درب در برابر گرما و حرارت تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد بالا برود. این درب ها علاوه بر مقاومت بالایی که از خود در برابر آتش و حرارت دارند، عایق صدا نیز هم می باشند. همچنین به دلیل داشتن شبکه ای مستحکم فولادی، مقاومت قابل توجه ای در برابر هرگونه برش، ضربه و اهرم کردن دارد. در ساخت این درب از  قفل های ضد سرقت استفاده شده است، که این قفل ها ضد ضربه و ضد اسید می باشند، به  نحوی  که سارقان در باز کردن آن ناکام می مانند.

درب ضد سرقت پی وی سی

ساختار درب های ضد سرقت ملارد

درب های ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای و اهرم کردن را غیر ممکن می کند. در ساختار درونی این درب ها به دلیل استفاده از یک ورقه فلزی عظیم، احتمال هر گونه اهرم کردن پایین می آید. علاوه بر این قفل های مورد استفاده شده از نوع گاو صندوقی می باشد، که این موضوع سبب می شود امنیت درب های ضد سرقت خیلی بالا برود.

 
روکش‌هایPVCچه کاربردی دارند؟

می توان آن ها را بر روی کابینت، درب ضد سرقت ، درب داخلی ، درب اتاقی و… استفاده نمود. هر یک از آن ها با توجه به مدل و کیفیت خود، بر روی انواع درب ها و چوب ها استفاده می شوندروکشPVC، یکی از جدیدترین راهکارها برای مقاوم کردن و زیبایی درب ها می باشد که به شکل یک لایه بسیار نازک بر روی چوب درب ها کشیده می شود.

روکش‌های PVC، به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و همچنین دوام بالای خود  در بسیاری از صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

البته باید توجه داشت که روکش‌های pvc از نظر کیفیت، با یکدیگر تفاوت دارند.

یراق آلات درب ضد سرقت شامل:

1-قفل و سیلندر ضدسرقت:که قفل مولتی، چنگکی، قفل پستچی، قفل گاو صندوقی و انواع قفل های ترک در برندهای کاله و… می باشد.

2-دستگیره های ثابت : در رنگ ها و طرح مختلف در درب های ضدسرقت نصب می گردد که معروف ترین دستگیره های ثابت دستگیره های آنتیک زیتونی و طلایی و همچنین دستگیره لوله ای، عثمانی، لوکس و پروفیل را می توان نام برد.

3-درکوب چشمی: جهت زیبایی های درب ضد سرقت درکوب های لوکس و ساده در برند های مختلف

مورد استفاده قرار می گیرد.

درکوب ایتالیایی، رومی فلاور، شاخدار، در کوب شیر، درکوب گردو و درکوب درین، درکوب گل وسربی و… را می توان در رنگ های مختلف طلایی، زیتونی، مشکی و … استفاده نموده که به همراه درکوب، چشمی نیز نصب می گردد.

4-دستگیره متحرک شرکتی و برند هایکو و برندهای وارداتی ترک نیز در درب های ضد سرقت صنایع آذین نقش چوب با سلیقه مشتری نصب می گردد.

5-رزت: جهت قرار گرفتن سیلند روقفل بر روی درب در دو طرف درب 2عدد رزت نصب می گردد که ایمن رزت …..ساختمان را تضمین می نماید امروزه رزت های ضد برش و رزت ضد دیلم در ساخت درب های ضد سرقت لوکس نصب می گردد. از رزت مربع طلایی، رزت مربع زیتونی، هایکو، رزت های کروم و مشکی و رزت های مدرن زیتونی و همچنین رزت های ضد برش طلایی، مشکی و… را می توان نام برد .

6-نوار دزدگیر: عایق صدا گیر بین لنگه و چهار چوب درب بر روب لنگه نصب می گردد.

نوار دزدگیر به ضخامت مختلف و همچنین سفید و مشکی را می توان نام برد.

سایر ملزومات درب ضد سرقت گل پیچ و وانتر مار فلزی پین امنیتی، کاسه پلاستیکی، لولا سه تیکه چهار پهلو، کاور محافظ درب یا کاور نایلون حباب دار و یا کارتن بسته بندی می توان نام برد.    

قفل درب ضد سرقت در ملارد و داخلی

معرفی قفل ضدسرقت کالی کلید ترکیه 

این محصول با طراحی منحصر به فرد و مستحکم جهت نصب برروی درهای آپارتمان واداری با امنیت بالا قابل استفاده می باشد.

این قفل به همراه سیلندر کامپیوتری برنجی برای قفل پایین و سیلندر آپارتمانی کلید معمولی جهت استفاده در قفل کمکی بالا ارایه می شود.

بدنه این قفل از فولاد گالوانیزه و جنس پیشانی آهن آبکاری شده است.

انواع قفل و یراق آلات 1
درب لابی
مجموعه آذین نقش چوب

از سال 1390 فعالیت خود را با در دست داشتن جدیدترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا و با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین طراحان داخلی، آغاز نموده است. این شرکت تولید کننده انواع درب های ضد سرقت و درب های داخلی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و بازدید از نحوه ساخت طرح و رنگ های بیشتر این درب ها به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.  زیرا برای  ثبت سفارشات خود از تولیدی آذین نقش چوب می توانید با شماره تماس های زیر یا پیام رسان های ما با ما در ارتباط باشید.

09128630068واتساپ،روبیکا

09120823243ایتا،روبیکا 

02165291932کارشناسان آذین نقش چوب

نشانی کارگاه

جاده شهریار به آدران نرسیده به ویره مجتمع صنعتی جوان زاد بوستان 4 پلاک 38

نشانی فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

 

 

شبکه های اجتماعی