درب ضد سرقت در فردیس

درب ضدسرقت در فردیس

درب ضد سرقت در فردیس

به طور کلی درب ضد سرقتدرب امنیتی در بازار ایران به سه دسته چینی، ایرانی و ترک تقسیم می شود. این درب ها  ترک جزء گران ترین مدل ها می باشد، نوع ترک دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و یراق استفاده شده در آن از گران ترین مواد می باشد. 

 امروزه درب های ضد سرقت نوع ایرانی سهم بزرگی را در بازار جهانی پیدا کرده اند. در انتخاب این مدل درب باید به نکاتی از جمله : استحکام کافی، ایمنی و ضد اسید بودن قفل ها و زیبایی دقت شود، تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

علاوه بر تقسیم بندی این درب ها, کلاس بندی های مختلفی را نیز برای این درب ها در نظر گرفته ایم که شما عزیزان با اطمینان خاطر بیشتری میتوانید خرید کنید و یک انتخاب بسیار عالی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید مشاورین آذین نقش چوب  تمام روز هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

روکش PVC

درب ها با رویه ای از MDF خام استفاده شده به جای رنگ از دستگاه وکیوم فورمینگ شکل PVC را پرس کرده ایم ابزار CNC خورده این دسته از درب ها عمدتا برای ساختمان هایی که قیمت مناسب برایشان تمام شود مورد استفاده می گیرد. درب pvc دارای 18 تنوع رنگ می باشد.

درب ضد سرقت در فردیس 1

درب ضد سرقت در فردیس و سایر محصولات آذین نقش چوب

همواره این مجموعه در تلاش بوده است، تا با استفاده از جدید ترین متد روز و به کارگیری تیمی متخصص محصولی با کیفیت تولید و روانه بازار نماید. از محصولات ما علاوه بر درب های ایمن می توان به درب های ضد حریق، درب های داخلی ساختمان و لابی اشاره کرد، که شما می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه ما خریداری نمایید.

کیفیت نماد کار ماست

درب ضد سرقت در فردیس 2

دلیل انتخاب درب ضد سرقت

شاید سوال شما این باشد که چرا باید هزینه بیشتری بابت یک درب صرف شود؟ این درب ها به دلیل چند لایه بودن خود، در مقابل انواع فشار ها، اهرم کردن با هر وسیله ای و برش، دارای مقاومت بالاتری نسبت به یک درب معمولی می باشند. امتیاز بزرگ درب های ایمن نسبت به درب های معمولی در عدم نفوذ سارقین و عمر بالای این نوع درب ها می باشد. از مزیت های دیگر استفاده از درب ها در شرکت ها و منازل، بحث عایق بودن آن در برابر صدا و هوا می باشد و دلیل آن هم برمی گردد به ساختار درونی درب های ایمن که با پشم سنگ پر می شود. علاوه بر تمامی این موارد درب های ایمن ضد سرقت مقاوم بالاتری در برابر زلزله و آتش سوزی نسب به درب های معمولی دارند.

روکشPVCچه مزایایی دارد؟

این روکش سبک و کارآمد، مزایای بسیاری دارد. در واقع با توجه به وضعیت اقتصادی امروزه که اغلب افراد به دنبال راهکارهای ارزان قیمت و خوب هستند، می توان گفت روکش PVCیکی از بهترین انتخاب ها برای ترمیم یا استفاده بر روی درب ها می باشد.

 حال در کل این روکش مزایای بارز و مهمی دارد که برخی از آن ها شامل:

ارزان قیمت

افزایش مقاومت

سرعت نصب بالا

نکته بسیار جالبی که در خصوص یک روکشPVCوجود دارد، این است که علاوه بر چوب و درب ها، می توان آن ها را برای روکش کردن پروفیل و… هم استفاده نمود.

انواع مختلف درب ضد سرقت در فردیس

 

درب ضد سرقت لابی با توجه به اینکه زیبایی و استحکام بسیار بالایی را به منازل شما می بخشند در دسته درب های سری لوکس و پر طرفدار ایران قرار دارند.

 چهار چوب و یا اسکلت درب ضد سرقت لابی از ورق با ضخامت 5/1 یا 25/1 میلی متر ساخته می شود که این چهار چوب ها 18 یا 23 سانت می باشد.

ابعاد درب لابی با
توجه به محل نصب مشخص می گردد عموما عرض درب لابی از 200 تا 300 سانت می باشد.

همانطور که گفته شد درب های لابی  از سری درب های لوکس می باشد که مناسب ورودی لابی های ساختمان و ورودی های ویلا می باشد که نمای خوبی را به منازل شما می بخشد.

درب ضد سرقت در فردیس 3
معرفی انواع قفل درب ضد سرقت

معرفی قفل مولتی سیستم کاله 

قفل مولتی سیستم ساخت کشور ترکیه و توسط بهترین شرکت قفل سازی جهان کالی طراحی و ساخته شده است. کیفیت این قفل باعث می شود که هم از لحاظ کارایی و طول عمر بهتری داشته باشند.

یراق آلات قابل استفاده در درب های ضد سرقت به چند دسته تقسیم می شوند قفل(قفل کاله، چنگکی، گاوصندوقی، نیم مولتی، تورسان، مولتی سیستم کاله، پستچی)، درکوب(ایتالیایی، رومی سربی، فلاور سربی، شاخدار، شیر، گرد، آوین، درین، گل تاجدار)، رزت(مربع، بیسان، هایکو، کروم، ضدبرش)، چشمی(کروم، زیتونی، طلایی، پلاستیکی)، دستگیره(محترک هایکو، متحرک شرکتی، لوله ای، آنتیک، عثمانی، آوین، اسپیرال، پروفیلی، تسمه ای، مشعل، صدفی گلبرگی).

انواع قفل و یراق آلات 1
درب ضد سرقت در تهران
قفل کاله
خرید درب ضد سرقت در فردیس

زمانی که تقاضای محصولی زیاد می شود، برخی افراد برای این که از این فرصت استفاده نمایند، متاسفانه اقدام به تولید درب های بی کیفیت و یا درب های چینی به داخل می نمایند. شرکت صنایع آذین نقش چوب با استفاده از بهترین متریال و مواد همواره سعی کرده است محصولی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار نماید تا مشتریان با خیال راحت منازل و شرکت های خود را ترک نمایند. در آخر باید گفت برای خرید درب ضد سرقت در فردیس می توانید از طرح های متنوع و زیبای ما در فروشگاه دیدن فرمایید و بسته به نوع دیزاین و رنگ بندی خانه و شرکت خود، انتخاب و اقدام به خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه:

شهریار بلوار انقلاب-  رو به روی بلوار نواب – جنب تصویر برداری جام جم

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات آذین نقش چوب به فروشگاه آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید. برای این کار فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

فروشگاه

همچنین میتوانید برای مشاهده روند ساخت و بازدید از تولیدی صنایع آذین نقش چوب به آپارات آذین نقش چوب مراجعه بفرمایید برای این کار کافی است بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

آپارات

برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید: