درب ضد سرقت

بهترین برندهای درب ضد سرقت

بهترین برندهای درب ضد سرقت سوالی است که هنگام خرید این درب به ذهن افراد خطور می کند. همواره درب های امنیتی یا همان ضد سرقت، مورد توجه قرار داشته است. چرا که این درب ها علاوه بر کیفیت و استحکام بالای خود از زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند. این روزها با توجه سبک زندگی افراد، انتخاب درب مناسب یکی از الزامات م یباشد. چرا که یک درب خوب می تواند تضمین کننده امنیت و آرامش خانه باشد. با توجه به پیشرفت روز افزون در این حوزه، امروزه درب های ضد سرقت با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. همچنینی استفاده از روکش های متنوع در ساخت این دربها زیبایی و کارایی آن را نیز دوچندان نموده است. به همین دلیل افراد بسیار مشتاق هستند تا بدانند که کدام درب، و کدام برند بهترین آن است. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

انواع برند درب های ضد سرقت

انواع برند درب های ضد سرقت و انواع آن

همه ی ما دوست داریم محل کار و خانه خود را  با خیال راحت ترک نماییم. در جامعه امروزی برخلاف گزشته که درب ها از جنس چوب و آهن بود و از امنیت پایینی برخوردار بود، دیگر این گونه درب ها کاربرد ندارد و نوبت به درب ضد سرقت رسیده تا با مقاومت بالایی که دارند سارقین و متجاوزین را ناکام نمایند. امروزه شرکت های بسیاری مشغول به تولید این درب در دنیا می باشند که ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای درب ضد سرقت آشنا نماییم پس با ما همراه باشید.

معروف ترین شرکت ها

همواره در سرار جهان شرکت های بسیاری اقدام به تولید بهترین برند درب ضد سرقت کرده اند. که برخی از آن ها در دنیا نامی آشنا تر دارند یکی از این برندها شرکت ترکیه ای می باشد که این شرکت سال ها هست که اقدام به تولید درب با کیفیت و صادر به کشور های اروپایی می کند. شرکت بیشتر بخاطر درب های لاکچری که برای شرکت های بزرگ اروپایی تولید می کند به شهرت رسیده است. این درب ها با امنیت بالا حتی با استفاده از دیلم و یا هر وسیله دیگری نیز باز نمی شوند.

برند های چینی

شاید شما هم اسم محصولات چینی بیاید به این فکر کنید که این محصولات کیفیت خوبی ندارد اما باید بگوییم که کشور چین علاوه بر تولید محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت محصولاتی با کیفیت تولید می کند که آن ها به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر می شود. کشور چین سه برند مطرح در زمینه تولید درب های ضد سرقت دارد که می توان به Meixin، Kkdgroup و Chinalongshu اشاره کرد. این برندها را می توان جزو مطرح ترین تولیدات این کشور در زمینه تولید درب معرفی کرد. استفاده از متریال مناسب و ساختار و استحکام خوب از جمله ویژگی های این درب می باشد.

انتخاب بهترین برند

در ایران بسیاری از شرکت ها و مجموعه اقدام به ساخت انواع درب می نمایند. شما می توانید از بین طرح های موجود بسته به سلیقه و محل مورد استفاده درب مورد نظر خود را انتخاب نمایید. علاوه بر درب های ضد سرقت، درب داخلی، درب ضد سرقت ترک و سایر درب ها نیز از جمله درب های است که متقاضیان زیادی دارد.

برای انتخاب یک برند مناسب باید به ویژگی ها و قسمت های آن دقت کرد. نوع درب، روکش استفاده شده در آن یکی از عوامل مهم است. نوع لولا و تعداد آن دیگر عاملی است که بر کیفیت درب اثرگذار است. همچنین نوع متریال و مخصوصا قفل درب دیگر قسمت های مهم تشکیل دهنده درب است. قفل باید از مغزی با کیفیت ساخته شده باشد. تا امکان باز کردن آن جز با کلید و کارت میسر نباشد. همچنین سابقه و اسم برند نیز دیگر عامل مهم در انتخاب درب مناسب است.

خرید درب با کیفیت با برندی مطرح

همان طور که اشاره کردیم خرید یک درب مناسب به عوامل مختلفی مربوط می شود. در بین انواع برندهای خارجی و داخلی به جرئت می توان گفت که آذین نقش چوب یکی از بهترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت و سایر درب ها می باشد. این مجموعه با سابقه درخشان و طولانی خود اقدام به تولید با کیفیت ترین درب ها می کند. رعایت تمامی متریال و اصول استاندارد در ساخت درب از ویژگی های این مجموعه است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا با خرید بهترین درب، از آسایش و آرامش در منزل خود لذت ببرید.

شما هموطنان عزیز می توانبد جهت خرید این درب ها با کارشناسان مجرب صنایع آذین نقش چوب تماس حاصل فرمائید.

02165291932

09128630068

09192405254

09902202074

09120823243

از محصولات صنایع آذین نقش چوب در شبکه های اجتماعی بازدید نمائید.

Azindoor-net@

WWW.azindoor.net

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *